Zoekresultaten

  1. Uhtred

    Nieuw stamlimiet

    Ik maakte een sprong van vreugde toen ik las dat er op de nieuwe wereld een stamlimiet was. Alleen was het van korte duur. Want een stamlimiet van 100 leden. Wauw wat een verandering en wat een verbetering. Dat zal de wereld volledig anders laten verlopen. Wauw. Goed gedaan Inno!
  2. Uhtred

    Tribal hugs

    Deze wereld is een mooi voorbeeld van:
  3. Uhtred

    Kaartje

    Omdat er om gevraagd is doe ik maar een analyse (jullie kunnen dit zelf ook doen). Deze analyse zal niet heel uitgebreid zijn en zal een negatieve insteek hebben. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je het zelf maar doen. Dan heb je geen last van mijn gezeur. Kaartje: Zonder legenda...
  4. Uhtred

    Massa rekruteren van spionnen

    De titel zegt het al. Zou het niet makkelijk zijn als je via het overzicht spionnen kon rekruteren? Het is namelijk een heel karwei om dorpje voor dorpje door te lopen om spionnen aan te zetten. Dat kan toch veel makkelijker? Met 1 druk op de knop in al je dorpen spionnen rekruteren. Net zoals...
  5. Uhtred

    Floppers

    Wie vind jij flop? En waarom? Om te beginnen (beetje laat misschien) noem ik maar de spelers van WRS. De nummer 1 stam die vluchtte naar de volgende wereld toen het mis begon te gaan. Sommige spelers deden goed werk hoor. Niet iedereen was flop moet ik toegeven.
  6. Uhtred

    Mapje van de wereld

    Even een "neutraal" verslag van hoe deze wereld er uit ziet. Misschien brengt dat weer wat leven op het forum;) Gelijk maar even de map: Maar die kaart zegt natuurlijk vrij weinig zonder de bijbehorende legenda: Korte samenvatting van elke stam voor wat extra context: 1. Warriors (WRS)...
  7. Uhtred

    Discussie Coop abuse

    Vandaag episode 2 van discussieren met Uhtred. De vorige afleviring over recruit to win is goed bekeken (heeft alleen nog weinig verandering gebracht) en daarom wegens het succes een nieuwe aflevering. De stelling van vandaag is: Het huidige coop systeem is fraude gevoelig en heeft daarom een...
  8. Uhtred

    EN47

    Hey hey, Tis alweer een tijdje geleden dat we met een groepje Nederlanders en Belgen naar de internationale server zijn getrokken om de boel op zn kop te zetten. Laatste keer was EN38 onder leiding van Peeters en daar hebben we het niet slecht gedaan. Alleen moesten we daar last minute mensen...
  9. Uhtred

    Einde van de wereld

    De stam this is sparta heeft de 80% behaald! Dus deze wereld kan gesloten worden;) Congratz aan de leden van de stam! Deze wereld is dus binnen 3 maanden gespeeld. Nieuw record? En zou dat nog sneller kunnen op volgende werelden?
  10. Uhtred

    Kaartje

    Ondanks dat ik hier niet speel zal ik toch maar een kaartje maken. Waarom vraag je je misschien af. Gewoon omdat ik me verveel en omdat ik fan ben van @Peeters :hart:hart:hart Stats: Ik kan verder niet echt een toelichting geven omdat ik niet op deze wereld speel. Dus misschien dat iemand...
  11. Uhtred

    Discussie Recruit to Win (R2W)

    Maar even proberen hier een discussie te starten. De stelling van vandaag is: De enige tactiek die nu toegepast word om een wereld te winnen is R2W! Spelers die elkaar kennen van eerdere werelden gaan samenspelen (en ja ik deed hier ook aan mee) en vormen zo al snel een stam van 20-25 man. Dat...
  12. Uhtred

    Top 10 overzichtje

    Bij deze even een overzichtje van de top 10 stammen. Korte toelichting bij de top 5: 1. OG Squad, met 14 leden de meeste punten (96.978) en de meeste ODA (299.680). Vieze kroners dat het zijn. 2. De Musketiers, doen het niet slecht, met 20 leden op 2 met 68.275 punten en een mooie hoeveelheid...
  13. Uhtred

    Herplaatsen

    Niet kunnen herplaatsen: Wat is jullie mening hierover? Ps. Ik vind het wel super dat er een keer wat met de instellingen gedaan wordt. Mag om mij wel vaker, en dan met andere instellingen:p
  14. Uhtred

    Leven

    Dit is wel het meest dooie wereldtopic ooit. Zit er hier wel wat leven op deze wereld? Of speelt hier helemaal niemand?
  15. Uhtred

    Muziek luisteren

    Hey hey, Het komt nog wel eens voor dat ik tw2 op mijn mobiel speel, zonder de muziek van tw2 uiteraard. En het komt dan ook vaak voor dat ik muziek aan heb staan op mijn telefoon. Nu is het geval dat zo gauw ik tw2 open mijn muziek automatisch op pauze gaat, waarom? Ik vind dit namelijk niet...
  16. Uhtred

    Wereldkaartje

    Zal ik het dan maar op me nemen om de eerste kaart te maken? De wereld is nu een tijdje bezig en het wordt wel tijd dat er kaartje komt om te zien wat er gebeurt. Dus bij deze: De legenda voor de juiste kleur bij de juiste stam staat hieronder: Lijkt me duidelijk voor een eerste kaartje;)
  17. Uhtred

    Volgorde booster en aanvallen

    Hey hey, Mijn brein kan deze volgorde niet aan: Als er booster op je dorp staan en je krijgt aanvallen en of ondersteuning in dat dorp dan komt dat tussen de booster in te staan. Waarom staan de aanvallen niet voor (of achter) de booster? met vriendelijke groet:)
  18. Uhtred

    Discussie Wereld 31

    Er is ooit een keer een poll geweest over of we een VP of dominantie wereld wilden. Dus ik dacht waarom is die er niet vaker? Bijvoorbeeld voor de volgende wereld. Dus bij deze maak ik maar een beginnetje. Wat willen jullie de volgende wereld, VP of dominatie? Ik stem zelf voor dominantie...
  19. Uhtred

    Wereldkaartje

    Zolang tools nog bestaat er maar volop van profiteren, dus maar even een kaartje van deze wereld gemaakt. Hier een kaartje van hoe de wereld er nu uitziet: Ik zal proberen zo objectief mogelijk een korte beschrijving te geven:rolleyes: 1. Life is Suffering, nummer 1 stam. Meeste dorpen, maar...
  20. Uhtred

    Bagger

    Dit is een duidelijk statement waar ik het helemaal mee eens ben! Maar dat betekend dus dat je eigen stamgenoot een noob is?
Bovenaan