Kaartje

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ondanks dat ik hier niet speel zal ik toch maar een kaartje maken. Waarom vraag je je misschien af. Gewoon omdat ik me verveel en omdat ik fan ben van @Peeters :hart:hart:hart

Stats:
w35 stats.jpg

Ik kan verder niet echt een toelichting geven omdat ik niet op deze wereld speel. Dus misschien dat iemand anders dat wil doen?
Enige wat ik ervan kan zeggen is dat het er nu nog wel leuk uit ziet met een paar grote stammen. Maar bijna alle grote spelers zitten wel in AOS dat is wel wat jammer.

Kaartje (kleuren die bij de stammen horen staan in de afbeelding hierboven):
w35 kaart.jpg
 

DeletedUser1517

Guest
@NLC132 lekker man!
Welke stam vind jij het meest interessant of belovend momenteel?
Ik speel hier niet, maar ik zie wel meteen een aantal toppers binnen AOS, waaronder the one and only @Peeters (topkerel!). Ik ben dus niet meer zo neutraal in mijn beoordeling haha. Het goede is wel dat mijn vooroordeel bevestigd wordt op het vlak van gevechtspunten (zowel ODA als ODD). Deze stam slaagt er dus niet alleen in om op aanvallend gebied goed te presteren, maar ook klappen en tegenaanvallen op te vangen (althans, dat is mijn vermoeden).

De overige stammen zijn moeilijk in te schatten op basis van deze beperkte hoeveelheid aan informatie m.b.t. de wereld, diplomatieke relaties etc. GAT met 12 leden lijken me daarbij nog wel veelbelovend. ODA ligt verhoudingsgewijs erg goed en het ledenaantal spreekt mij ook aan. Ze nemen zo te zien geen genoegen met eender welke speler (wat kritisch en kieskeurig zijn op rekruteringsgebied is naar mijn mening zeker niet slecht) en ze willen niet gaan voor de massa (of dat moest later nog komen, maar ik hoop van niet).

In deze twee stammen zie ik dus momenteel het meeste potentieel, maar mijn info en dus beoordelingsvermogen over deze wereld is beperkt. AOS ligt wel mooier geclusterd in vergelijking met GAT, alleen hebben ze de rim (nog) niet in handen. AOS is op dat vlak in het nadeel, aangezien ze door iedereen omsingeld worden (en naar ik heb gehoord ook met iedereen vecht). Maar Peeters kennende is dat geen probleem en de huidige stand van zaken en statistieken ondersteunen mijn vermoeden hierin.

Ben in elk geval benieuwd naar het verdere verloop! :cool:
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Die gasten van GAT vallen inderdaad wel lekker aan. Maar ze zijn ook niet vies van bb edelen. Heb al wat bbs zien verdwijnen in hun provs. Maar ik hoorde dat AOS dat ook doet, dus zal tegenwoordig wel het nieuwe normaal zijn.
20190721_224125.jpg
 

DeletedUser2052

Guest
Ach maakt toch niet uit wat je doet in dit spel
Zolang je de tegenpartij er maar de schuld van geeft is er niks aan het handje :D
Dat heet RESPECT in tw :) (en anders ben je gewoon negatief he)
 

DeletedUser2128

Guest
Die gasten van GAT vallen inderdaad wel lekker aan. Maar ze zijn ook niet vies van bb edelen. Heb al wat bbs zien verdwijnen in hun provs. Maar ik hoorde dat AOS dat ook doet, dus zal tegenwoordig wel het nieuwe normaal zijn.
Hahah Beter opletten, is FFV waarvan GAT ze weer overneemt
die meme past eerder bij -S-/AOS
eerst kijken voordat je komt met zulke bedriegende meme's op het forum, als ze waar waren oké maar dat heb je dus goed fout bekeken :D
je zit vast bij -s- hahahah

(zeer jammer dat tw2tools niet meer in de lucht is)
moet nu zelf de hele tijd de wereld analyseren wat ik aardig vaak doe :)
(cause no life)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik weet zeker dat GAT ook bbs neemt. Ik ben namelijk ook al op dorpjes van jullie gelopen die bb waren toen ik mn farm verstuurde. Toen ze aankwamen was het bb dorpje van jullie. Of wil je zeggen dat jullie dorpjes zo snel recappen? Tis inderdaad jammer dat tw2 tools er niet meer is dan kon ik het laten zien.
Verder is de meme helemaal niet bedriegend. Want hij is heel algemeen, staat geen stam specifiek vermeld. Maar blijkbaar voel jij je aangesproken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2128

Guest
Ik weet zeker dat GAT ook bbs neemt. Ik ben namelijk ook al op dorpjes van jullie gelopen die bb waren toen ik mn farm verstuurde. Toen ze aankwamen was het bb dorpje van jullie. Of wil je zeggen dat jullie dorpjes zo snel recappen? Tis inderdaad jammer dat tw2 tools er niet meer is dan kon ik het laten zien.
Verder is de meme helemaal niet bedriegend. Want hij is heel algemeen, staat geen stam specifiek vermeld. Maar blijkbaar voel jij je aangesproken.
Denk dat GAT zo langzamerhand verplicht is bb's mee te edelen aangezien de rest van de wereld het ook doet anders krijgen ze een te verre achterstand maar naar mijn mening valt het met GAT wel mee kwa bb's edelen voor zoverre ik de wereld heb ingekeken en was vooral AOS hard bezig gevolgd door -S-
van die meme heb je indd gelijk stond GAT boven vermeld en was gewoon zeer verbaasd dat zij op het forum in verband werden gebracht met bb's edelen wat ik vrij bijzonder vind ze zullen ongetwijfeld wel wat pakken nu aangezien sommige spelers van AOS daar zo hard mee bezig zijn geweest..
 

DeletedUser2128

Guest
Bbs edelen omdat anderen het doen... beste argument ooit
als iedereen aan clusteren is en makkelijk dorpjes inneemt is het in mijn optiek niet zeer slim om dat dan niet te doen anders ga je achter liggen. Begrijp me niet verkeerd ben zelf echt anti-bb's edelen alleen snap GAT wel probeer ik te zeggen
 

DeletedUser1935

Guest
@tenaciousdrop7r

De meme past bij -S- right? xd
De enige reden waarom ik zelf bb heb ge-edeld is omdat ik sneller munten sla als ik clears klaar krijg ivm dat ik constant farm

@NLC132
De wereld is heel moeilijk verlopen in het begin , AoS had enkele mollen binnen KWR en TBH zitten , en door acties die ze daardoor konden plannen waren beiden stammen in het defensief gekropen

Ik heb deze 2 stammen samengebracht , en ga hier nu een aanvallende force van maken ipv een groep die terugkruipt.
Deze merge was nodig en dan mag iedereen zeggen massastam hier massastam daar. Boeit me geen reet
Ik werd gevraagd om beiden stammen te helpen naar de overwinning en dat is ook EXACT wat ik ga doen

Wat GAT doet weet ik niet , maar ze groeien snel
AoS heeft 50+ BB ge-edeld op korte tijd

Daarboven vallen de leden van AoS momenteel elkaar aan blijkbaar
aangezien dat kevinvde een dorp van MasterOfWar heeft gepakt :p zouden ze BEIDEN op die zelfde BB aant lopen zijn geweest
Wij zijn momenteel bezig met een massa-aanval , we hopen natuurlijk op een succes , maar er zitten zoals
@NLC132 al zei wel wat capabele spelers in AoS
(zijn er wel niet echt veel)

in mijn opinie zijn @Peeters , @Du Guesclin @ilmagicosahert
en mss @JahFighter en @44Hendrik (maar ook laat begonnen) spelers waar op gelet moet worden

De rest schat ik niet hoog in , ik hoop dat wij nog het een en ander kunnen laten zien op deze wereld
 

DeletedUser1935

Guest
@NLC132
Volgende week een update?
Ben niet meteen benieuwd naar AoS
Maar als je het verschil kan laten zien van de andere stammen
en wat extra info erover kan posten
dat zou mooi zijn

Heb het dan vooral over GAT en Legion :)

@tenaciousdrop7r

Dan moet je uit je doppen kijken trouwens
GAT heeft meer BB-ge-edeld als sparta ;)
Maar ej , zolang je -S- niet kan vermelden als het negatief is ben jij niet satisfied eh ;)
 
Bovenaan