Top 10 overzichtje

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Bij deze even een overzichtje van de top 10 stammen.
top 10 - 34.jpg
Korte toelichting bij de top 5:
1. OG Squad, met 14 leden de meeste punten (96.978) en de meeste ODA (299.680). Vieze kroners dat het zijn.
2. De Musketiers, doen het niet slecht, met 20 leden op 2 met 68.275 punten en een mooie hoeveelheid ODA (211.967). Alhoewel ik dacht dat er 3 musketiers waren en geen 20.
3. Hollands Glorie, 30 leden (massaaaaa!) en ODA wat is dat? 17.813 met 30 leden en 64.453 punten, kom op mensen het is een oorlogsspelletje. Als dit de glorie van Holland is...
4. De Goedgezinden, ze gingen in het begin wel goed, en met 177.013 ODA gaat het ook niet heel slecht. Maar hebben grote verliezen geleden, zitten nu op 60.652 punten. Ik denk dat ze niet meer zo goedgezind zijn.
5. The Art of War, met 19 leden op nummer 5 met 54.742 punten. ODA is wel wat aan de lage kant (107.496) voor een stam die zeggen de kunst van het oorlogvoeren te zijn. Of de kunst moet zijn om zo min mogelijk te vechten uiteraard.

Afwachten hoe de top er over een tijdje uitziet. Dan kunnen we een kleine vergelijking maken.
 

DeletedUser2064

Guest
Leuk te zien dat je energie steekt in zoiets. Death zal alle grote spelers uit andere guilds tzt vragen om over te stappen voor een easy win, zoals in eketorp. ;) Dus afwachten hoe de top er uit zal zien is niet nodig. Ik kan je die nu al geven. lol. :D
 

DeletedUser

Guest
Top Uhtred dat je weer bent begonnen met deze leuke weetjes en inzichten! ;)
 

DeletedUser1935

Guest
@DarkShadow , enige speler die na de start is gejoind in Sparta was Chrunc
de rest was allemaal het werk van Joey die aan de leiding stond van onze BG
Nu heb ik alleen wat extra man toegevoegd om de wereld te sluiten

tevens ben ik geen leider van OG Squad dus ik nodig geen poep uit
Shalazzzzzzzzzz!
 

DeletedUser2064

Guest
@deathscythe96 zal best, maar je hebt het voor vele verpest door je laatste actie. Waarom een een wereld sluiten? De wereld was nog lang niet over. Als je geen oorlog wilt voeren kan je beter coc spelen of zo..
Je extra naam die is toegevoegd aan je account als omega l.. kan je beter aan Danny DC overdragen, past beter bij hem. Iemand die zijn een stam verlaat als leider (lijder) is al erg genoeg. Dan infiltreert in ttd. Deze ten gronde richt door info door te spelen en dan schuilt bij jullie in Sparta. Hij is in mijn ogen de meest onbetrouwbare persoon die ik in het spel heb gezien. Dan ben jij nog een schatje :D .

Maakt mij niet uit wat je in de huidige wereld doet, daar ben ik niet. Ik steek mijn tijd graag in een spel, maar niet als het zo wordt gespeeld als in Eketorp. Ik houd van een gevecht en ik pas voor een easy win. Dan is de fun weg.
 

DeletedUser1544

Guest
Bij deze even een overzichtje van de top 10 stammen.
Korte toelichting bij de top 5:
1. OG Squad, met 14 leden de meeste punten (96.978) en de meeste ODA (299.680). Vieze kroners dat het zijn.
2. De Musketiers, doen het niet slecht, met 20 leden op 2 met 68.275 punten en een mooie hoeveelheid ODA (211.967). Alhoewel ik dacht dat er 3 musketiers waren en geen 20.
3. Hollands Glorie, 30 leden (massaaaaa!) en ODA wat is dat? 17.813 met 30 leden en 64.453 punten, kom op mensen het is een oorlogsspelletje. Als dit de glorie van Holland is...
4. De Goedgezinden, ze gingen in het begin wel goed, en met 177.013 ODA gaat het ook niet heel slecht. Maar hebben grote verliezen geleden, zitten nu op 60.652 punten. Ik denk dat ze niet meer zo goedgezind zijn.
5. The Art of War, met 19 leden op nummer 5 met 54.742 punten. ODA is wel wat aan de lage kant (107.496) voor een stam die zeggen de kunst van het oorlogvoeren te zijn. Of de kunst moet zijn om zo min mogelijk te vechten uiteraard.

Afwachten hoe de top er over een tijdje uitziet. Dan kunnen we een kleine vergelijking maken.
Heeft holland dan glorie?? :confused::p
 

DeletedUser2107

Guest
We zijn nu bijna een maandje verder & ik vond de 1e versie leuk. Ligt er nog een deel 2 in het verschiet?
 

DeletedUser1935

Guest
@Dark Shadow er is green nut de wet elf langer te laten duren en we sluiten de wereld gewoon op rode dorpen , wij willen geen oorlog voeren ,we hebben letterlijk 10x zoveel oda als de #2 stam , het verhaal van dany dc Ken ik niet weet eel dat hij 0 info had doorgespeeld tdd was de zwakste stam op heel w31 saleskas en hunter jullie grootte leden stopten a de eerste tegendreun , dany is een geweldige kerel de rest van tdd of wat er van over bleef toen al kon ook overkomen omdat ewa jullie aanviel ipv ons en wij oorlog wouden voeren met ewa , kom niet met halve waarheden gast end of the day we wouldve won anyway
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Tijd voor een update:
w34 stats.jpg
Korte toelichting:
MASSA! 51 leden in nr1 stam

Maarja 74% dus deze wereld kan bijna dicht!

Ook maar een kaartje erbij voor de show (kleuren van de stammen staan in de afbeelding hierboven)
w34 kaart.jpg
 
Bovenaan