Bagger

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Transitie is lastig... vergt tijd.. je bent eerst onbewust onbekwaam.. daarna bewust onbekwaam, om over te gaan naar bewust bekwaam en vervolgens onbewust bekwaam.. geef het nog een paar werelden ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hey moddergooien is op de man, dat was mn intentie niet :eek: Al zag ik later dat het anders geinterpreteerd kon worden ;) Ik stel me verder neutraal op ten aanzien van de spelers hier hoor ;)
 

DeletedUser1984

Guest
Dit is een duidelijk statement waar ik het helemaal mee eens ben!

Maar dat betekend dus dat je eigen stamgenoot een noob is?
Hahaha, dat lijkt me inderdaad een contradictio tussen hetgeen gezegd en hetgeen gedaan wordt. Ik zal er eens een hartig woordje over spreken!
Maar dat kan zeer zeker betekenen dat je stamgenoot een noob is, het is niet zo dat een stamgenoot geen noob kan zijn.
Maar, hoe gaat vergaat het met jouw koning 'kronenspender' en zijn troepen (en edels)?
 

DeletedUser

Guest
Haha Uhtred is Jalours, dat dorpje was geen barbaren dorp je bent hierbij 100% uitgekletst.
Dorps eigenaar was Wsnoo, vernietigd in begin stadium en bb gegaan.. Sorry Uhtred, helaas pindakaas.
 

DeletedUser1517

Guest
Haha Uhtred is Jalours, dat dorpje was geen barbaren dorp je bent hierbij 100% uitgekletst.
Dorps eigenaar was Wsnoo, vernietigd in begin stadium en bb gegaan.. Sorry Uhtred, helaas pindakaas.
Blijkbaar had jij hem niet gecleard, maar @pierlalaa , we hebben rapportje gezien :) Dus ofwel ga je met de credits van een andere te lopen ofwel heb je niet de volledige credits verdient... het feit is dat het een barb was ;)
 

DeletedUser1616

Guest
Hahaha, dat lijkt me inderdaad een contradictio tussen hetgeen gezegd en hetgeen gedaan wordt. Ik zal er eens een hartig woordje over spreken!
Maar dat kan zeer zeker betekenen dat je stamgenoot een noob is, het is niet zo dat een stamgenoot geen noob kan zijn.
Maar, hoe gaat vergaat het met jouw koning 'kronenspender' en zijn troepen (en edels)?

Wie is bij ons dan Koning "Kronenspender" als ik vragen mag?
 

DeletedUser1616

Guest
Nou ik denk dat we met zijn allen jou wel daarvoor kunnen aankijken, is het niet?
Ik denk niet dat ik de enigste ben in deze wereld die 80 euro heeft gespendeerd? Maar als ik bij dat bedrag al Koning "Kronenspeler" ben, mij best ;)
Dan zie ik het als compliment dat jullie denken dat ik meer nodig had haha :p
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar had jij hem niet gecleard, maar @pierlalaa , we hebben rapportje gezien :) Dus ofwel ga je met de credits van een andere te lopen ofwel heb je niet de volledige credits verdient... het feit is dat het een barb was ;)

Ik liep er tegelijk op met Piertje, alleen hij kwam de 2e clear eerder aan neemt niks weg :) daarbij is het nog steeds geen barbarendorp.
 

DeletedUser1562

Guest
Ik denk dat er op het moment zoveel modder gegooid wordt dat iedereen hier genoeg heeft om hun bergen kronen ermee te begraven. En ja die bergen zijn wel degelijk groot :)
 

DeletedUser

Guest
Ik liep er tegelijk op met Piertje, alleen hij kwam de 2e clear eerder aan neemt niks weg :) daarbij is het nog steeds geen barbarendorp.
@Swootcandy kijk eens naar de coördinaten van je 3e dorp en naar de 2e spoiler van Uhterd
Bovenste regel zelfde coördinaten en wat staat er bij oude eigenaar ? :D
 

DeletedUser

Guest
@Dutch Pirate en dan zonder die overwinningspunten. En dan echt allemaal zonder 1 kroon.

Dan ben ik van de partij. Heb nog nooit 1 euro uitgegeven aan dit spel ;)
 
Bovenaan