Tribal hugs

seayeon

Bekend Lid
Dude , waarom heb je deze niet in de meme contest ingevoerd
Je had ez , zonder enige twijfel gewonnen
 

DeletedUser2152

Guest
182cfbdfac4ca1ba27e81f4f3a0a6206.png
 

DeletedUser2152

Guest
Ik had verwacht dat jij heel veel aanvallende en verdedigende gevechtspunten zou hebben, maar je filmpje was gebaseerd op persoonlijke ervaringen binnen je stam denk ik?
 

DeletedUser2152

Guest
He clown, weet je hoe de diplomatieke verhouding op w48 liggen? Want dan snap je waar dit over gaat.
Nee dat weet ik niet. Maar klinkt alsof jij het wel weet. :) En dat je er waarschijnlijk mede verantwoordelijk voor bent. Ik dacht dat je filmpje een soort aanklacht was. Maar het is dus een reclamefilmpje?
 

seayeon

Bekend Lid
@Uhtred
Zal je effe uitleggen waar het fout gaat
LHB en Renatus hebben heel veel tijd met elkaar gespendeerd in TW
Snap je nu waarom hij zo dwaas doet?
 

DeletedUser2152

Guest
En hoezo zou ik er mede verantwoordelijk voor zijn dan volgens jou?
Tsja als jij op de hoogte bent van de politieke verhoudingen, behoor je waarschijnlijk tot de incrowd. Als je tot de incrowd behoort ben je naar mijn mening medeverantwoordelijk voor het beleid.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Tsja als jij op de hoogte bent van de politieke verhoudingen, behoor je waarschijnlijk tot de incrowd. Als je tot de incrowd behoort ben je naar mijn mening medeverantwoordelijk voor het beleid.
Dit is echt een goed voorbeeld van logisch redeneren.

Ik ben verantwoordelijk boor het beleid van mijn stam. Wat de rest van de stammen doet heb ik geen invloed op. Dus als de anderen gaan knuffelen dan kan ik daar niks aan doen.
 

DeletedUser2152

Guest
Hahaha. Het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je er in stopt. Ik bedoel jij hebt er tot nu toe niks zinnigs uit gekregen. Ik heb geen reden om aan te nemen dat Uthred er niks zinnigs uit krijgt.
 

seayeon

Bekend Lid
ik probeer niet eens met jou in discussie te gaan , aangezien je toch in je eigen wereld leeft
Je gaat meteen zeggen dat Uhtred mee doet aan de vriendjespolitiek terwijl zijn stam geen NAPs noch BGs hebt , en het ook zijn stam is waar alle samenwerkingen tegen gesloten worden , omdat lets face it
het de beste stam is op die wereld

Zelfvertrouwen van spelers is zo laag dat ze meteen het gevoel hebben nog tijdens de beginnersbescherming dat ze met jan en alleman moeten knuffelen
Geen vertrouwen in hun eigen kunnen

Je maatje Swootcandy deed hetzelfde op W42 tegen mijn stam , geen vertrouwen in eigen kunnen dus maar knuffelen , zelfde geld voor W46 en W47 en zoals Uhtred correct aangeeft , nu ook op W48

Maar ze schieten alleen zichzelf in de voeten ermee imo , want ze beperken hun eigen groeiruimte
maar daar komen ze vanzelf wel achter
 

DeletedUser2152

Guest
Ik weet toevallig dat Swootcandy Lieveheersbeestje is. Daar heb ik alleen tegen gespeeld en ruzie meegemaakt. Dus zeker geen vriend. Ik snap dat trouwens niet dat mensen steeds onder andere namen spelen. Mijn buurman in de nieuwe wereld veranderde nog tijdens het spel naar de naam deathshit.
 

seayeon

Bekend Lid
Deathscythe96 is mijn oude spelersnaam , ik had Goodbye innogames gebruikt , maar ik kon mijn oude naam niet terug gebruiken
Deze naam gebruik ik al langer dan jij het spel speelt buddy , en hij staat dan ook op tal van Hall of fames

Maar ik zie dat je een hater bent , heb je toch wel iets in common met LHB/Swootcandy , en wie weet niet dat dit dezelfde persoon is xd , het is al zovaak gezegd onder andere door hemzelf op het forum.

ik speel niet steeds onder een andere naam , deze naam heeft meer activiteit gekend dan de meeste namen hier :)
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik me juist niet achter een nieuwe naam wil verbergen , ook al brengt mijn naam automatisch knuffelpolitiek bij de vijand met zich mee , but i love it

This is Sparta! against the world boiiii

En nu jij weer
 
Bovenaan