Nieuw stamlimiet

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik maakte een sprong van vreugde toen ik las dat er op de nieuwe wereld een stamlimiet was. Alleen was het van korte duur. Want een stamlimiet van 100 leden. Wauw wat een verandering en wat een verbetering. Dat zal de wereld volledig anders laten verlopen. Wauw. Goed gedaan Inno!
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Kan me goed voorstellen dat deze verandering niet echt gemerkt wordt, gezien stammen op NL in principe niet over de 60 leden heen gaan in het algemeen.

Zie het als een eerste globale test die op alle markets is afgestemd om te kijken of alles naar behoren werkt (iets met spaghetti code op het gebied van stam skills), voor een volgende wereld hebben we als team zijnde wat radicalere voorstellen mbt de verdeling van deze skill per level klaarliggen, en zullen natuurlijk ons best doen daarvoor toestemming te krijgen.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We begrijpen dat de vreugde van korte duur kon zijn, weet echter dat dit op dit moment 3 test modellen zijn, en wij als NL community al hebben aangegeven om te opteren om voor nog kleinere stammen te gaan.

We hopen dat we snel dus een nog kleinere max aantal stamleden kunnen aankondigen!
 

RagaBash

Nieuwerd
daar ben ik het absoluut niet mee eens, je krijgt dan stammen met veel BG's waardoor ze nog als 1 stam spelen.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Wat is het nut van een bg als maar 10 of 15 man de wereld kan winnen. Want mergen kan dan niet. Dus ja je kan een bg aangaan maar op een gegeven moment zul je je toch tegen je bg moeten keren.
 

SemTex

Nieuwerd
Ik snap ook niet hoe je op 30-40 man komt. de aantal actieve leden op de huidige werelden is ongeveer 100+- en 200 is misschien echt max als je geluk hebt. dan heb je 3 tot 5 stammen.

Je hebt toch liever 10-15 personen in een stam waardoor je 7-13 actieve stammen creëert. En veel gecoördineerder te werk moet met een kleine groep.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Meeste stammen BGén er nu toch al op los, en op het einde van de wereld kunnen de actieve leden meedelen in de kroontjes, dat kan met kleinere limieten niet meer. Dus zul je veel kieskeuriger moeten worden in je keuze naar BG's.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Wij als NL team doen er alles aan om een zo kleine stamlimiet toe te passen. Echter zitten we met de stamlimieten nog in de beginschoenen, waardoor het niet mogelijk is deze kleine stammen te instellen.

Weet echter dat wij hier ook vragende partij voor zijn, om zo de uitdaging voor verschillende spelers terug te winnen.
 

SemTex

Nieuwerd
@Kr33log Het is nu november en we zitten nog steeds met hetzelfde probleem. Enig update of er een keer echte limieten komen die daadwerkelijk handig zijn hier in Nederland?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Jammer genoeg is hier omtrent geen update om. Ik geef wekelijks door dat we graag kleinere stammen zien. Het antwoord dat ik krijg, is dat dit momenteel niet mogelijk is. Maar ze dit in toekomst willen bekijken.
 
Bovenaan