Wereldkaartje

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Zolang tools nog bestaat er maar volop van profiteren, dus maar even een kaartje van deze wereld gemaakt.

Hier een kaartje van hoe de wereld er nu uitziet:
map_nl_nl30_80f8d7f04d236a485c767a0dfaccda78_15413407070503.png

Ik zal proberen zo objectief mogelijk een korte beschrijving te geven:rolleyes:

1. Life is Suffering, nummer 1 stam. Meeste dorpen, maar ook iets meer leden dan de nummer 2 stam. Maar met ongeveer 7 dorpen per lid staan ze ook daarmee op 1. Verder de stam met de meeste ODA en meeste ODD. Hebben een mooi cluster in het noordwesten, maar ook wel wat dorpen buiten het cluster. Kan deze top stam de nr1 positie behouden?
2. Psrrots With Carrots, enige waarmee ze op 1 staan is het aantal punten per dorp. LiS kan niet alles hebben;) Hebben een mooi cluster in het midden. Zijn erg aanvallend en hebben een samenwerking met de nummer 3 TBK.
3. The Black Knights, werkt zoals eerder gezegd samen met PWC. Liggen zowat helemaal om het achtertuk van PWC. Ze hebben een paar goede spelers, maar heb nog maar weinig van die stam gezien.
4. It's All in the Game, hard groeiende stam die mooi cluster heeft. Nadeel, ze liggen achter LiS. Maar ze hebben wel genoeg edelruimte in de rim. Kijken of ze hun groei door kunnen zetten.
5. Eagels, de kleinste stam van de top 5. Lig helemaal zuidoost in een mooi cluster. Maar heb nog weinig van de stam gezien. Die gaan we beter in de gaten houden;)
 

DeletedUser1562

Guest
Toch goed dat we een volledig objectieve verslaggever van dienst hebben ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zolang tools nog bestaat er maar volop van profiteren, dus maar even een kaartje van deze wereld gemaakt.

Hier een kaartje van hoe de wereld er nu uitziet:
map_nl_nl30_80f8d7f04d236a485c767a0dfaccda78_15413407070503.png

Ik zal proberen zo objectief mogelijk een korte beschrijving te geven:rolleyes:

1. Life is Suffering, nummer 1 stam. Meeste dorpen, maar ook iets meer leden dan de nummer 2 stam. Maar met ongeveer 7 dorpen per lid staan ze ook daarmee op 1. Verder de stam met de meeste ODA en meeste ODD. Hebben een mooi cluster in het noordwesten, maar ook wel wat dorpen buiten het cluster. Kan deze top stam de nr1 positie behouden?

24 leden in het begin van zo'n kleine wereld??! Massa-stamm! Boeee! ;)
 
Laatst bewerkt:

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
En toen was het vogeltje gevlogen.

2 dagen nadat ik een kaartje maak valt de stam Parrots With Carrots uit elkaar. Dus even een korte update. Nummer 2 stam is nu de nummer 3 stam (min een aantal leden) onder de naam Quality over Quantity. Geen zin om een hele nieuwe update te doen als de vorige 2 dagen oud is:)
 

DeletedUser1562

Guest
Werken de stammen nog samen? Dat is de grote vraag achter dit spektakel :oops:
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Hier is hij dan, de lang verwachte update van wereld 30!

Eerst maar eens een kaartje van de top 5 stammen:
map_nl_nl30_3ce4c069bbb0ed3c9e6dea9305730511_15423666093275.png

Wat zijn de meest opvallende dingen. Ten eerste LiS staat niet meer op 1:eek: Hoe kan dat?
Precies overwinningspunten.
2e wat opvalt zijn 2 nieuwe stammen in de top 5. Namelijk QTY en L&K.

1. The Black Knights (TBK) stonden laatste keer op 3 en nu op 1. Groei komt voornamelijk door het rekruteren van extra leden. Ze zitten nu op 28 leden. Doen het redelijk goed op offensief gebied, 2e met ODA. Wat ze op defensief gebied doen is niet helemaal duidelijk. Kunnen ze hun rang 1 positie behouden?
Leden: 28 VP: 55 Dorpen: 163 ODA: 2.149.495 ODD: 704.963
2. Life is Suffering (LiS) antwoord op de vraag van de vorige keer is: Nee. Ze kunnen de rang 1 positie niet behouden. Dit komt alleen door VP, want in dorpen staan ze inmiddels ruim voor op de rest. Dus hoelang zouden ze nog op 2 staan? Staan zowel met ODA als ODD op nummer 1. Onzinnige extra feitjes: hoogste punten per dorp, plus meeste dorpen resulteert in meeste punten natuurlijk. Verder hoogste stamlevel!
Leden: 24 VP: 48 Dorpen: 239 ODA: 2.778.163 ODD: 1.505.916
3. Quality over Quantity (QTY) dit is 1 van de nieuwe stammen. Maar stiekem is dit gewoon PWC van de vorige ranking. Ruzie in die stam, of iets dergelijks, resulteerde in deze naamsverandering en een aantal leden minder. Maar ook nu zijn er alweer een aantal gestopt die wel in QTY zitten. Zo is Swootcandy gestopt, what a suprise! Verder hebben ze nog wel een mooi cluster in het midden.
Leden: 20 VP: 39 Dorpen: 142 ODA: 1.811.145 ODD: 669.161
4. It's All in the Game (IAG) stond vorige keer op 4 en nu nog steeds. Hebben een mooi cluster en groeien redelijk door. Maar wat ze op het gebied van aanvallen doen is iedereen een raadsel. Oh nee wacht, kijk de veroveringslijst op tools, dat verklaart een hoop;)
Leden: 20 VP: 33 Dorpen: 114 ODA: 505.928 ODD: 185.778
5. Lady & Killers (L&K) ja wat moet je hier van zeggen? Staan enkel in de top 5 omdat ze 30 leden hebben. De stam Eagles die er vorige keer in stond doet het in mijn ogen beter. L&K ligt over de hele map verspreid, dus de vraag is hoelang blijven ze in de top 5? Als ze leden blijven rekruteren dan kunnen ze het lang volhouden, anders ben ik bang dat het zo over is.
Leden: 30 VP: 31 Dorpen: 79 ODA: 319.124 ODD: 434.656

Grote vraag was blijft het verbond tussen TBK en het nieuwe QTY staan? Uit info bleek dat er nog steeds een BG tussen die 2 is. Of dit zo blijft? Dat zal de tijd ons leren.

Honorable mentions:
Eagles (-E-) staan nu op 7 maar hebben maar 18 leden. Blijven rustig doorgroeien dus. Moeten wel iets meer op aanvallend gebied laten zien.
HUN Warriors (H.W) staan op 6 en het is me echt een raadsel hoe? Deze stam heeft 980 ODA en welgeteld 2 ODD. Maar het is een stam met allemaal nieuwe leden, dus wat niet is kan nog komen;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik ben ook zeer benieuwd naar het vervolg
Maar had geen zin het mee te maken :D
Was er per direct klaar mee
Gewoon de manier waarop
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Het is alweer een hele tijd terug dat er een update over deze wereld is gekomen. Maar bij deze speciaal voor iedereen die er op wachtte een hele korte maar duidelijk update.

w30 stats.jpg

Het plaatje spreekt voor zich lijkt me. Dit is niet hetzelfde als de ingame top 10, maar dat komt door VP en hier is enkel gekeken naar aantal dorpen.

Volgende keer zal ik weer een wat meer uitgebreide kaart maken!
 

DeletedUser888

Guest
Vind wel dat wij als pro het best goed doen met zn 6en.
Ook grappig te zien dat atag in zn eentje #7 zou zijn
 
Bovenaan