EN47

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Hey hey,

Tis alweer een tijdje geleden dat we met een groepje Nederlanders en Belgen naar de internationale server zijn getrokken om de boel op zn kop te zetten. Laatste keer was EN38 onder leiding van Peeters en daar hebben we het niet slecht gedaan. Alleen moesten we daar last minute mensen zoeken.

Nu zijn we er eerder bij. Zijn er mensen die zin hebben om met een groepje naar EN47 te gaan? Deze wereld is nog niet open, zal nog wel even duren ook vermoed ik. Maar dan hebben genoeg tijd om een mooie premade op te zetten. De premade zal weer geleid worden door Peeters, want wat een top leider is dat. Als ik het goed heb wordt EN47 een domination wereld dus dat is positief.

Laat hieronder even weten of je intresse hebt.

EDIT:
lijst tot nu toe:
1. Peeters 2. Letop21 3. Shazza 4. Tsjawat 5. Lekker na de wekker 6. Jordi 7. Lauren93 8. Leven is lijden. 9. Tuxie. 10. Zwollemans 11. Xtesic 12. Lukev99 13. Elenamm 14. Onzinneke 15. Marshall508 16. Flokii 17. Deathscyte 18. Legendhero 19. MasterofWar 20. Tyranto1 21. Bran stark 22. Aeoin 23. Danny DC 24. Azzandra 25. Jente1994. 26. Whio 27. Kjdeboer 28. Funaike 29. Dutch Pirate 30. Uhtred

Als ik iemand vergeten ben zeg het even;)
Mvg Uhtred
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
als het domination is en het wel even duurt wil ik wel mee doen
 

Jordi379

Actief Lid
ik doe ook wel mee:D

dagen we anderen zoals de Spanjaarden ook uit om weer mee te doen? wat als ik me goed herinner vorige keer ook zo was :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2095

Guest
je gaat afzien, want ze vallen je 's nachts aan, plus ze gaan je kennen, want het stikt er van de nl spelers, dus ze weten wanneer ze je moeten aanvallen
 

DeletedUser2095

Guest
dus het beste is dan allemaal een nieuwe naam en dat niet verklappen op een forum of andere
je wil niet verklappen dat je een nl stam bent :D
 

Jordi379

Actief Lid
je gaat afzien, want ze vallen je 's nachts aan, plus ze gaan je kennen, want het stikt er van de nl spelers, dus ze weten wanneer ze je moeten aanvallen

is toch leuk wat meer uitdaging en dynamiek door goede spelers op een domination wereld:D. vorige keer werd er ook zo groep gemaakt en ging gewoon goed. is leuker dan op nl werelden waar het wachten tot de r2w de ov punten heeft
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
ik doe ook wel mee:D

dagen we anderen zoals de Spanjaarden ook uit om weer mee te doen? wat als ik me goed herinner vorige keer ook zo was :D

Zouden we wel kunnen doen, maar dan moeten we zelf wel eerst een goed aantal hebben. Want die gasten komen met tribes van 100 man
 
Bovenaan