Herplaatsen

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Niet kunnen herplaatsen:
1f76daeb0d8f533b27ebf0bec66ec37f874d8eb5.gif

Wat is jullie mening hierover?

Ps. Ik vind het wel super dat er een keer wat met de instellingen gedaan wordt. Mag om mij wel vaker, en dan met andere instellingen:p
 

HenckyPancky

Nieuwerd
Dan moeten we goed nadenken waar we welke tropen gaan maken........en de looptijden worden ook aanzienlijk langer volgens mij.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Inderdaad, wat doe je def? Wat doe je off? Wat is tactisch?

Zomaar ff in alle dorpen wat aanzetten tegelijk om snel een clear te maken is lastig.
 

DeletedUser1351

Guest
is wel tof, als je iemand kan stoppen moet die zijn nuke terug opbouwen, hihi
maar ook klote als je het zo gewend bent ,p
 

DeletedUser789

Guest
mmm zeer leuk :hart zonder verplaatsen
ik zit toch er maar aan om toch weer te gaan spelen :p
zo ver het toelaat o_O
 

DeletedUser1805

Guest
Persoonlijk niet leuk altijd al herplaatsen gewend.. liever een wereld zonder RAD of nog beter zonder kronen....
 

DeletedUser1544

Guest
Wel eens leuk,zoals op alnwick heeeeeeeel vroeger :-D Verder sluit ik me aan bij mrtimo eens een wereld zonder kronen mar die zullen we helaas nooit krijgen.
 

DeletedUser1805

Guest
Tja desnoods betaald iedereen 2/5 euro intree voor die wereld als ze toch aan hun geld willen komen ;) alleen denk helaas dat dan veel dat niet willen doen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
2/5 euro in verhouding tot de hoeveelheid kronen die er gemiddeld doorheen gejaagd worden, denk dat ik wel weet waar ze voor kiezen :oops:
 

DeletedUser1805

Guest
Mm das ook weer waar naja als ze werkelijk zoveel binnen harken mogen ze de IOS App ook wel eens in orde maken. Farmen dubbel klik werkt niet meer na de laatste update.. ( troepen bouwen doet het wel weer joeoe )
 
Bovenaan