Moddergooien

DeletedUser2023

Guest
Dit is toch goud :) :) God wat heb ik dit gemist.

Ik ga stoppen op elke wereld en enkel hier met stront gooien.
 

DeletedUser1966

Guest
Dus... Over mijn eerdere voorstel over een permaban voor Deathscythe, toen was het een grap natuurlijk maar kom op... Hij verneukt de communitie voor puur eigenbelang en zodat die zich daarna weer cool kan voelen achter zijn coole PC, met zijn grootste plasser en bergen vrienden. Please, for the love of God, verlos ons uit ons lijden.

Edit: grote kans dat die daarna een nieuw account aanmaakt met de naam “groteplasserboy” ofzo, maar je moet toch wat proberen.
 

DeletedUser2012

Guest
en weer slaag je er in de focus van een heel bericht op 1 zin te leggen, ik ben allesbehalve een topspeler, ik ben een lerende speler. een die hoopt over een 10tal werelden top te zijn. maar hoe jij er in slaagt na wie weet hoelang je speelt, je naambekendheid puur uit gejammer en gejank op het AF te halen in plaats van achievements en werkelijke prestaties is wel leuk. nogmaals, zitten we in deze conversatie omdat ik een mopje maak over traag farmen? elk zijforum zie ik jou wel weer ingaan op iemand en die persoon proberen af te breken. Je berichten gaan een hoop langer mogen zijn om dat bij mij te bereiken, je kan hier weer men woorden gaan verdraaien en iets verzinnen om verder te discusieren want daar kick je nu eenmaal op. Je machtig voelen achter een schermpje omdat je thuis je mond niet mag openen :) die sticker wil ik wel, wil je gerust men adres geven in pm, kan je em misschien persoonlijk komen afleveren dat ik je een paar toontjes lager kan doen zingen. Dit is het laatste bericht dat ik hier zet, is een forum van een spel en zulke dingen horen hier niet thuis, wil je verder gaan kom dan maar in men pm.
 

HenckyPancky

Nieuwerd
als je werelden wint , en wereldcontests wint dan krijg je automatisch kronen ;)
dus iemand die gratis kronen gebruikt is ook al P2w?
oei oei , als we daar over gaan beginnen dan word het absurd xd

En eerlijk is eerlijk ik heb ook is af en toe een 80 euro uitgegeven om is wat te kronen xd
maar ik doe er meestal heel lang mee

Ik kroon voornamelijk
een kerk
Paladijn
soms , heel soms een edel ;)

als 200 kronen al pay 2 win is kunnen we beter stoppen met spelen , want er zijn genoeg spelers die veel meer gebruiken :)
zal het zo zeggen op W27 had ik nu al een 4k BTP clear staan ;)
Had er wel de GS voor gefarmd uiteraard

die 4k BTP clear heb ik toen nog gebruikt om Jah Fighter en Hendrik te helpen
Ze zaten daar met 5 man in de provincie en werden geclapped door 1 speler genaamd asoa ;)

Maar dat zullen Jah en Hencky hier niet komen vertellen ;)
Alleen de absurde bewering dat ik blijkbaar door support word voorgetrokken xd
En de reden dat ze dat denken is omdat Ganja dezelfde ban-vermindering kreeg als ik voor dezelfde regelschending , absurd he


Je hebt ook zeker je goede momenten gehad en geholpen waar het kon......alleen wel jammer dat er nog meer mindere momenten op die wereld zijn geweest ;-)
 

DeletedUser1935

Guest
@HenckyPancky zoals een leider aanspreken op zijn kinderachtig gedrag en achter de rug uitschelden van medeleden? Of het berispen van , ja een leider op het posten van Whatsapps waar hij andere mensen bedreigd om een visstok die hij nooit terug heeft gekregen , nadat ik desbetreffende leider hierop wijs zelf bedreigd word , en ik hier lak aan heb en dus gewoon mijn adress geef?

Mijn reputatie bestaat dus blijkbaar alleen uit hoe ik omga met krapuul ;) xd
Al die werelden die ik gewonnen heb , de stammen die ik naar de overwinning heb gebracht aan de leiding , het feit dat ik nog nooit opgegeven heb of heb gejankt over het veelvloedig gebruik van kronen , ik heb hoogstens een stam aangesproken over een slogan (No Pay 2 Win) op hun profiel terwijl er kroners zaten ? Nja wat ben ik toch een slecht persoon

en Hencky , ik denk dat je na wat er je op W32 in PM is voorgeschoteld genoeg reden is voor ook jou om je niet te moeien , ik heb veel meer screens als je daar gezien heb , ja ik kan een eikel zijn , ja sta je me niet aan en ben ik niet je beste maatje dan zeg ik het jou in je gezicht , het is maar hoe je er mee omgaat

Veel mensen hebben mij in het verleden gekend om negatieve dingen , maar die mensen heb veelal wel de moeite gepakt om eens een respectvolle conversatie met mij te starten of is samen met mij te spelen
Ik ben gewoon wie ik ben , straight to the point , mag ik je niet dan ga ik dat ook niet verstoppen pik , als er ook maar 1 zin is wat je zegt dat mij niet aanstaat ga ik je neus daarop duwen , klopt , maar ik hoef niet behemelt en bejubeld worden op het forum heb door de jaren heen meer complimenten in pm gezien als hatespeech ;) Mensen hoeven mij hier niet te verdediggen en dat weten ze ook , ze weten hoe ik in elkaar zit , en dat het mij totaal geen flikker boeit wat jij , jah , hendrik of wie dan ook zegt ;)

Noem dan eens wat dingen @HenckyPancky trouwens die foutliepen , buiten het hele feit met ganja , want dat geef ik gewoon eerlijk toe , ik ben ook in de fout gegaan door mijn manier van reageren , heb ik ook gewoon tegen support gezegd , ik heb ook gezegd dat als het een perma ban was gebleven dat ik daar mee akkoord ging ( ook hier heb ik de screens die ik jou toen destijds al eens doorgestuurd heb , nog altijd)

spelers zoals @Uhtred , @Sir Jokke , @mela , @wolfpack , @Anarcho , @pierlalaa en nog velen anderen hebben ook ooit conflict met mij gehad
Pier was zelfs een trouw lid van de stam van Jah en Henk
Mss dat hij het een en ander kan bevestiggen , iedereen maakt fouten , maar als je mij er op wijst dan ga ik ook niet langst de pot kakken en zeggen dat het allemaal niet waar is.

Ik word alleen groot volgens Jah omdat support mij een voorkeursbehandeling geeft , komaan @Newandimprovednick , zie je zelf niet in hoe uitermate retarded dat zelfs klinkt?

mensen die me willen zwart maken doen dat vaak op het forum , mensen die respect voor mij hebben spreek ik op pm , of discord , of facebook of zelf IRL
Ik heb genoeg mensen leren kennen op dit spel , waar denk je dat ik naar ga luisteren die 5-6 mensen die op het forum wat belachelijk komen doen , geen enkel feit kunnen noemen om mij zo verder zwart te maken of de 100tallen mensen waar ik mee samen heb gespeeld en een wederzijdse respect-relatie hebben met mij

Meestal kom ik op het forum gewoon wat leugens debunken , of reageren , ik ben zelden degene die het conflict opzoekt , actie-reactie kiddo

Als jij denkt dat ik de meest gehate persoon ben op TW2 , maybe true , maar ik kan je ook zeggen dat ik 1 van de meest gerespecteerde spelers ben op TW2

En nog iets @HanckyPencky
IK heb EFC toen mee groot gemaakt , vlak na je op W26 bent gaan lopen omdat je het niet aankon (ik heb die wereld nog mee uitgespeeld , ik kon de winnende stam in , maar ben geleaved omdat ik het niet verdiende , jij daarentegen joined een stam , je bent een totale leech en je hebt dan nog de ballen om de rankings te rushen qua VP

En ik ben degene die hulp van buitenaf nodig heeft om te winnen ??
Mss moet je is op W31 inloggen en je ogen is opentrekken , W27 was niet een one time thing ;)

Ik win liever als een wereldbeslissende speler , dan een leech zoals jij
en ja ik mag jou niet , ik heb je altijd respectvol aangesproken , maar dan krijg ik screens doorgestuurd van wat je achter mijn rug allemaal ligt te verklaren van een klinkklare onzin , zoals toen met pier , dat ik hem gemanipuleerd heb dit , en omgepraat dat , terwijl je gewoon zelf verantwoordelijk was voor de laatste druppel die zijn vertrek over de streep trok

En had je toen niet meteen al die bullshit over mij gezegd die van geen kanten klopt hadden jullie wss nooit aanvallen van pierlalaa gehad of was Pier ons niet gejoined

Dus zeg het maar , wil je de screens of ga je braaf zwijgen , want je weet goed genoeg wat ik allemaal heb , je hebt alles op W27 al eens eerder gezien
 

DeletedUser2012

Guest
ik ga niet voort op wat anderen me vertellen maar wat ik zelf ondervind. Dat is momenteel ,nog steeds, dat jij tijd teveel hebt en verstand te weinig. hoop dat ik je status bij de 100en die je aanbidden niet schaad nu. nogmaals, west. :)
 

DeletedUser1935

Guest
Waarom zeg je dan dat mijn reputatie alleen maar uit slechte dingen bestaat , jij bepaald mijn reputatie niet en dat is niet iets wat jou persoonlijke ervaring
Niemand aanbid mij , denk niet dat je snapt wat wederzijds respect betekend , maar dat is mss iets wat iemand zoals jou met verstand teveel niet echt kan begrijpen omdat het zo idioot stom is zeker?

Je gaat wel mijn status inkaderen door de mening van een 5-6 tal mensen , terwijl je niks van het verleden weet , niet weet waarover je praat , je komt je moeien in een discussie waar je vanaf het begin geen reet mee te maken had , ik mag jou Atag en die andere knuppel niet vanwege W31 , just get over it , tis niet omdat ik je niet mag dat ik meteen een eikel ben , ik vind jou ook maar een dit of een dat , maar moet ik daarom zeggen iedereen vind jou dit of iedereen vind jou dat? nah , want dat weet ik helemaal niet xd
Als mensen mij zouden aanbidden zouden ze rushen om mij te verdediggen hier , wederzijds respect is daartegen iets anders , ik respecteer hun als persoon , zij mij , uit eigen ervaring dan en niet uit het telkens komen mengen op het forum omdat je erbij wilt horen
 

DeletedUser2096

Guest
Dacht ga ook eens op het forum kijken. Wat gezellig hier;p
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Hallo?! Dovemans oren? We gaan verder naar de toekomst toe :p

Dit zeg ik nu nog aardig, want ik eet chocolade, maar ook dat raakt op. Dus let erop ;P

Ik vind w35 - Inveraray tot nu toe nog wel saai, gebeurt nog vrij weinig. Genoeg de toekomst in DP? Of moet ik nog verder?:p
 

DeletedUser2012

Guest
ook mijn excuses DP, het is uitgeklaard met death in pm en zo verkeerd zat ik niet vandaar men aanhoudende reacties :)
 
Bovenaan