Moddergooien

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Goede vraag. Ik was in de veronderstelling dat ik deze niet hoefde te organiseren, maar kennelijk hebben we onderling een misverstand hierover.. :eek:
Ergens laat op de avond heb ik toegang tot een pc :p
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
En dit keer komen er andere contest?
Vooral die van de stam mag wel een keer veranderen;)
 

DeletedUser

Guest
Goede vraag. Ik was in de veronderstelling dat ik deze niet hoefde te organiseren, maar kennelijk hebben we onderling een misverstand hierover.. :eek:
Ergens laat op de avond heb ik toegang tot een pc :p
wie moet het anders doen. ;)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Maar dit is het moddergooi topic dus om maar even on-topic te gaan.
De eerste massa stam begint een feit te worden, al 21 leden. Gaat de goede kant op jongens. Nog 66 leden en jullie zitten op 80% dan kan de wereld ook gelijk dicht. Want ja zo klein is de wereld, helaas
 

DeletedUser2023

Guest
Ik speel op 3 werelden @Azzandra. 1 wereld bijna afgelopen is enkel nog wat dorpjes pakken om aan de 80% te komen. En ik speel tegen een stam uit Hongarije. En nu op deze wereld begonnen. Maar zoals het er nu ziet.... een stam met 27 leden en een prachtige kroon stam denk ik dat deze wereld snel klaar is.
 

DeletedUser2023

Guest
Pfoe 1 level meer als de stam waar jij inzit. Ernstig hoor:p

Ik denk dat ik jou niet hoef te vertellen dat legers ook te kronen zijn. Nee natuurlijk hoef ik dat niet, dat weten jij en je stamgenoten maar al te goed.

Met stammen van 27 leden ( zo vroeg in het spel ) of spelers die legers kronen... ag wat vind ik dat toch sneu :):) winnen zonder kunnen ze niet. Geld in een spel stoppen omdat ze anders niet goed genoeg zijn. :p:p:p:p

Het moddergooien is begonnen heerlijk !!!!
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Mag-ie al?
tenor.gif
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik heb geen kroon in mijn leger gestopt en toch geen slecht legertje. Wij haalden in t begin met 10 leden elke dag buitmeester, jij zou toch moeten weten dat we dan aardig gs opgehaald hebben en dus aardig leger hebben kunnen bouwen:p
 
Bovenaan