Moddergooien

DeletedUser2023

Guest
Ik farm hier minder als voorheen @Uhtred doe nog wel me best maar speel nu op 3 werelden dus mag het.... Maar legers hebben van het formaat van je stamgenoten dat is enkel haalbaar met kronen. Is dit erg.... iedereen moet het zelf weten maar als je er dan op aangesproken word en het ontkent ben je wel zielig kereltje.

En dan kom ik direct op @deathscythe96 alles wat ik lees is aanvallend en op de man. Waar komt al die woede vandaan ? Ik weet wel dat ik liever zover mogelijk bij je vandaan blijf.... Ik speel liever met spelers die wel vriendelijk blijven. Dus @Uhtred volgende wereld maar samen beginnen ? Onze legers lijken immers aardig op elkaar. Ohhh @deathscythe96 je schrijft erg ver gaan om spelers te verslaan maar waar moet ik aandenken ?
 

DeletedUser1935

Guest
Rotte Clowns had 3 dagen nodig voor 100k achievement
ik ben 12 uur bezig en zit over de helft
ook Cele had het na ongeveer 24 uur en er zijn er nog genoeg
Jah , je weet goed genoeg dat ik meer farm als jou
Op W27 in het begin outfarmde ik je ook gemakkelijk

Plunderaar van de dag is niks , als je punderaar hebt maar geen buitmeester wilt dat zeggen dat je in meer farms minder gs binnenhaalt als degene die die dag buitmeester pakt?

En ik heb iedereen op BB laten zetten? neen
Ik en Damian begonnen jou stam aan te vallen we pakten op 2 dagen met 2 man meer als anderhalve provincie , en ineens ging heel jullie stam op BB , waarom nog altijd geen flauw idee

Ik heb deze wereld nog 0 kronen uitgegeven , en ik heb ze ook niet nodig , Jah ook op W27 heb je zelf kunnen zien dat ik met minder kronen meer kan ?
Of vergeten dat Ganja elk rad platkocht en nog trager groeide als ik?
Mss moet je backtimes leren dodgen , bij jezelf of als co

Er zijn genoeg mensen waar ik wel een goed gesprek mee kan hebben , tis niet omdat ik jou niet mag dat dat bij anderen ook zo is ;)

Mijn permanente ban mocht niet opgeheven worden , maar je was wel aant wenen voor de ban van ganjareaper bij support , terwijl die voor EXACT hetzelfde verbannen was?

Ook je 10 tallen beweringen van co-misbruik bij mensen waar ik helemaal niet co van was , en dan gaan bleiten dat support mij voortrekt omdat ik er geen ban voor krijg

ofc ga ik geen ban krijgen voor co-misbruik als je me aangeeft voor co-misbruik van mensen waar ik niet eens co van ben eh kieken

En Jah , wel tegoei uitleggen , GanjaReaper begon mij af te dreigen , ik heb hem gezegd dat hij gerust kan langskomen , vervolgens vroeg hij mijn adress en ik heb die gewoon gegeven ;)
Maar toen ik mijn Adress gaf was het ineens niks meer en klaar met lullen

Ik heb dingen gezegd die niet horen , en heb ook tegen support gezegd dat ik een ban accepteer ook al is dat perm , zolang ganja maar hetzelfde lot krijgt als ik , ik heb de screens nog altijd hoor ;)

Ik vind het grappig dat je nog altijd denkt dat Inno mij voortrekt ;) om mijn kronen , terwijl er in jou stam toen genoeg spelers zaten die veel meer kroonden , het grappige is , nadat ik gekicked en ge-attacked werd door de hele stam tijdens de ban heb ik nog 0 kronen gebruikt

Je hebt alleen mijn belofte niet serieus genomen toen , ik heb je toen gezegd dat je de wereld niet ging winnen , en guess what xd
Mijn Perma ban is net als die van Ganja opgeheven door de vele ticketjes hierover , ook een ticketje van jou onder andere , of was het een leugen toen snipedd zei dat ook jullie een ticketje hadden gestuurd voor ganja

Ganja was voor exact hetzelfde verbannen als ik , het punt is dat ik een ticket stuurde om te zeggen dat ik de ban accepteerde zolang die maar hetzelfde en eerlijk zouden zijn
Jij daarentegen wou Ganja unbanned en mij niet
en denk je echt dat die perma mij gestopt had , een nieuwe acc is snel gemaakt hoor ;)
Dan had ik je alsnog van de kaart gekegeld daar

Geen slappe verhaaltjes vertellen , ik heb nog genoeg screens staan , ik heb vrijwel alles nog
dus ik zou stil zijn en je wereldje in stilte verliezen
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
@Rotte Clowns is goed binnenkort starten we wereldje samen. En ik neem het je zeker niet kwalijk dat je wat minder farmt. Ik heb er ook wat meer tijd voor. Maar zou graag eens wereldje met je startten. Heb veel goede dingen over je gehoord. En je was altijd gezellig op de discord;)

@dungeon jij bent ook een topper hoor. Heb genoeg goede acties van je gezien op w26.
 

DeletedUser1935

Guest
@Rotte Clowns , ik heb het uitgerekend , als hij 200 kronen geinvesteerd heeft in een troepen booster , dan is het gewoon mogelijk op de gegeven tijd ;)
Ik zeg niet dat hij niet gekroond heeft , dat weet ik niet , maar het is dus wel mogelijk mits er genoeg gefarmed is en er nooit een pauze is in troepenproductie
 

DeletedUser2023

Guest
Dat zijn er kronen gebruikt. Maar he ik heb er ook nog 200 van de laatste wereld. Die ga ik niet laten liggen en dan.... dan mag je los gaan op me :)

Maar @deathscythe96 Ik heb nooit met je of tegen gespeeld of wel ?

@Uhtred Ik ben uit het geluiter van discord. Maar ik zal je persoonlijk toevoegen. Even bijkletsen is altijd leuk.
 

DeletedUser1935

Guest
als je werelden wint , en wereldcontests wint dan krijg je automatisch kronen ;)
dus iemand die gratis kronen gebruikt is ook al P2w?
oei oei , als we daar over gaan beginnen dan word het absurd xd

En eerlijk is eerlijk ik heb ook is af en toe een 80 euro uitgegeven om is wat te kronen xd
maar ik doe er meestal heel lang mee

Ik kroon voornamelijk
een kerk
Paladijn
soms , heel soms een edel ;)

als 200 kronen al pay 2 win is kunnen we beter stoppen met spelen , want er zijn genoeg spelers die veel meer gebruiken :)
zal het zo zeggen op W27 had ik nu al een 4k BTP clear staan ;)
Had er wel de GS voor gefarmd uiteraard

die 4k BTP clear heb ik toen nog gebruikt om Jah Fighter en Hendrik te helpen
Ze zaten daar met 5 man in de provincie en werden geclapped door 1 speler genaamd asoa ;)

Maar dat zullen Jah en Hencky hier niet komen vertellen ;)
Alleen de absurde bewering dat ik blijkbaar door support word voorgetrokken xd
En de reden dat ze dat denken is omdat Ganja dezelfde ban-vermindering kreeg als ik voor dezelfde regelschending , absurd he
 

DeletedUser1935

Guest
jij bent alleen een goeie farmer als je zoveel kronen gebruikt als op W31 dat je voor einde bb al een dorp met 5k en ook nog is je troepen kroont , daar praten we niet over pikkie
 

DeletedUser2012

Guest
hoop dat dat niet op mij was gericht haha, je wil niet 2x dezelfde fout maken he :)
 

DeletedUser1935

Guest
Newandimprovednick niet 2x dezelfde fout maken?
Is gewoon de waarheid hoor lol
zowel jij , Atag als die andere stoere boy van Closed kroonde gelijk gekken , om daarna als jullie aangevallen worden door een stam die je dan zelf begint aan te vallen te gaan huilen omdat het oneerlijk is dat wij een massa-aanval sturen ...
 

DeletedUser2089

Guest
echt leuk spel! na 6 dagen spelers van meer dan 4000 punten hahaha
 

DeletedUser1935

Guest
oei oei , nog ene
Wat een ramp , beter allemaal stoppen als dat al je petje te boven gaat , heb veel erger als dat tegen gehad , en heb zelf ook erger als dat gekroond gehad
 

DeletedUser2012

Guest
Newandimprovednick niet 2x dezelfde fout maken?
Is gewoon de waarheid hoor lol
zowel jij , Atag als die andere stoere boy van Closed kroonde gelijk gekken , om daarna als jullie aangevallen worden door een stam die je dan zelf begint aan te vallen te gaan huilen omdat het oneerlijk is dat wij een massa-aanval sturen ...
ik ga eens de fout maken men energie aan je te verspillen. ik heb op eketorp 80 euro gekroond, klopt , was men 2de wereld. voor de 3de keer, ik heb op eketorp misschien 2 weken kunnen spelen, daarna sneuvelde men laptop. ik heb nooit een aanval van jou ontvangen en nog nooit heb ik gezaagd of geklaagd. nog nooit heb ik 1 troepje gekroond. op gaillard kom ik als enige met 1 mil gs plus uit bp, daar nog steeds geen kroon gebruikt. zal op deze wereld niet anders zijn, we zijn bijna 2de dag na bp en niemand die aan 1 mil gs zit, mag ik dan al geen grapje maken dat er traag gefarmed wordt? ik ga even bot zijn en zeggen dat het niet kroners zijn die het spel doden maar spelers zoals jou, die posieteve nieuwelingen als ik hoofdpijn en enkel hoofdpijn bezorgen met die bergen negativiteit van je. een spel speel je om plezier te hebben, als ik jou zo bezig zie en hoor zit je bijna in een depressie, misschien eens een ander pad uitpoberen dan. graag verzoek ik je west uit te groeien, dan kan je zelf eens ondervinden hoe ik met je aanvallen omga :)
 

DeletedUser1935

Guest
Het grote verschil tussen deze wereld is dat er hier 13 topfarmers bij elkaar liggen , waardoor het gemiddelde dropte
Je bent op je 4de wereld en je denkt echt al zo goed te zijn? xd
Oeie ik zit in een depressie? al enkele jaren dan?

Je kan de ene wereld niet met de andere vergelijken amigo ;)
hangt allemaal af van de grote van de wereld , hoeveel mensen een herstart maken voor een extra BB , hoeveel mensen non-stop farmen en hoeveel mensen in je buurt die farmen
Ook stamlevel maakt een groot verschil
op W27 had ik na 3 dagen de 1m al gehaald , verschil was dat alle farmers oost waren begonnen en ik west ;) Als je de namen kent kan je daar rekening mee houden , en aangezien ik daar toch de hele provincie op men eentje onder controle had vlak na bb kon ik lekker doorfarmen
De eerste 2 weken is daar ook niemand bij mij in de buurt gekomen qua farmen , hier is het voor mij onmogelijk om voor einde bb 1m te halen aangezien er al 10 leden rond mij liggen die nu al paarden hebben en de farmrondes bepalen momenteel

Je moet een wereld tegen Janneke en mieke niet vergelijken met een wereld waar een stam met veteranen die allemaal farmen in dezelfde regio Op Eketorp mag je dan wel niet lang hebben kunnen spelen , maar zonder die 80 euro had je mij nooit outfarmed ;)
Je stamgenootjes hadden er al moeite mee terwijl ze veel meer uitgaven en ik geen rotte bal ;)

Het aantal dat je farmt zeker in de eerste paar weken hangt van zoveel factoren af , je kan niet altijd met 100% zekerheid de snelste farmer zijn

Maar ik zal maar is naar de dokter gaan voor men voorschift voor iets tegen depressie
Grappig ook hoe je zo een subject zo losjes gebruikt als een manier van iemand proberen te kleineren , best zielig ;)

Ow een positieve nieuweling die nu al denkt dat hij de beste is xd
Ga toch een eind huppelen , en het spel gaat niet dood door mij en niet dood door kronen , de playerbase verlaagt om een heel andere reden , want tbh W31 , de wereld waar ik speelde was nog 1 van de grotere werelden van de afgelopen tijd ;)
Lijkt me dus niks met mij te maken te hebben ik geef graag nieuwelingen een kans , heb zelfs de vrouw van iemand die ik totaal niet mag in de stam gelaten om te leren , just dont get on my bad side :)

Ik ga echt niet toejuichen als een newbie als jij hier komt verkondiggen van wacht maar tot je ziet hoe ik met aanvallen omga
Je bent niet rijp genoeg om stoer te doen man ;) dus stop er gewoon mee
je hebt ergens in het begin het meeste gefarmed geweldig , ik stuur je een sticker op met de post

Plopkoekje of Dora-koekje?
 
Bovenaan