Moddergooien

DeletedUser2023

Guest
Ik heb je leger nu gezien @Uhtred En het klopt dat jij niks hebt gekroond kan alleen van je mede stamgenoten dit niet zeggen. Die hebben sowieso gekroond. Dat is me wel duidelijk je hebt namelijk bijna het zelfde leger als ik :) :)
 

DeletedUser2023

Guest
Maar dit is het moddergooi topic dus om maar even on-topic te gaan.
De eerste massa stam begint een feit te worden, al 21 leden. Gaat de goede kant op jongens. Nog 66 leden en jullie zitten op 80% dan kan de wereld ook gelijk dicht. Want ja zo klein is de wereld, helaas

Stiekem draait het enkel om deze post. Klagen over een 'massa' stam maar zelf de wereld naar de kloten brengen om direct ( in dit geval jou stamgenoten ) halve legers te kronen anders kan er niet gewonnen worden.

En @Uhtred ik heb ook in stammen gezeten die als een gek kroonde. De spelers die kronen vinden zich zelf altijd de beste speler. Haal de kronen weg en ze zijn niks meer waard. Eigenlijk zijn het dan spelers om je voor te schamen en diep ook.

@Dutch Pirate pak de popcorn er maar bij. Hier heb ik een account voor aangemaakt. Lekker klagen :p:p:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser753

Guest
Ik heb geen kroon in mijn leger gestopt en toch geen slecht legertje. Wij haalden in t begin met 10 leden elke dag buitmeester, jij zou toch moeten weten dat we dan aardig gs opgehaald hebben en dus aardig leger hebben kunnen bouwen:p
dat is makkelijk om elke dag buitmeester te hebben gehaald als je in het begin al begint met legers kronen :)
En dat is niet op jouw persoonlijk gericht.
 

DeletedUser1935

Guest
Ohnee tis weer janken om kronen
@Rotte Clowns
Kronen of niet , de stam waar jij in zit zou het toch nooit overleven op deze wereld
Jah en Hendrik hebben 1 vijand die je liever niet heb , en ze weten ondertussen al dat ik diep ga als het moet
Met Kronen of niet er is geen enkele speler in jou stam die mij en denk de rest van OG Squad bang maakt ...

Legers kronen? je kan zonder legers te kronen makkelijk een leger hebben van 5k eenheden voor je beginnerbescherming gedaan is
gewoon door voorraaddepot
je boer uppen en je gratis eenheden aanbieding op het juiste moment te gebruiken
zorgen dat je na 2 uur speeltijd al een kaz 5 hebt en zorgen dat je je boer upt , en dan meteen beginnen recruiteren
ook je tech in sneller produceren stoppen in je kazerne
Hoogstens de boosters die heel betaalbaar zijn gebruiken , en goed farmen

Dit topic is moddergooien , niet het janktopic , shaddapayoface and play the damn game
Mss moet je stam leren backtimes ontwijken , dan ga je ook grotere legers kunnen bouwen ;)
 

DeletedUser753

Guest
Ohnee tis weer janken om kronen
@Rotte Clowns
Kronen of niet , de stam waar jij in zit zou het toch nooit overleven op deze wereld
Jah en Hendrik hebben 1 vijand die je liever niet heb , en ze weten ondertussen al dat ik diep ga als het moet
Met Kronen of niet er is geen enkele speler in jou stam die mij en denk de rest van OG Squad bang maakt ...

Legers kronen? je kan zonder legers te kronen makkelijk een leger hebben van 5k eenheden voor je beginnerbescherming gedaan is
gewoon door voorraaddepot
je boer uppen en je gratis eenheden aanbieding op het juiste moment te gebruiken
zorgen dat je na 2 uur speeltijd al een kaz 5 hebt en zorgen dat je je boer upt , en dan meteen beginnen recruiteren
ook je tech in sneller produceren stoppen in je kazerne
Hoogstens de boosters die heel betaalbaar zijn gebruiken , en goed farmen

Dit topic is moddergooien , niet het janktopic , shaddapayoface and play the damn game
Mss moet je stam leren backtimes ontwijken , dan ga je ook grotere legers kunnen bouwen ;)

Ik ken niemand die meer farmt en het spel op een slimme manier speelt als rc.
Dus ik denk dat je hem geen tips hoeft te voorzien :)
Maar als ik het forum zo een beetje doorspit dan zijn mensen het wel vaker niet met je eens.
zo ook mezelf met het "mooie" " bericht wat uzelf nu schrijft
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Je kent niemand die meer farmt als rotte? Dus rotte heeft elke dag de buitmeester op deze wereld gehaald? Of in ieder geval 1 buitmeester? Ik denk dat je een kleine kring van kennissen hebt in tw2 want er darmen wel degelijk mensen maar als rotte. Ik weet het dit is een rot opmerking;)

Maar ik zal niet ontkennen dat rotte een topspeler is hoor. Rotte is een topper:hart
 

DeletedUser753

Guest
Je kent niemand die meer farmt als rotte? Dus rotte heeft elke dag de buitmeester op deze wereld gehaald? Of in ieder geval 1 buitmeester? Ik denk dat je een kleine kring van kennissen hebt in tw2 want er darmen wel degelijk mensen maar als rotte. Ik weet het dit is een rot opmerking;)

Maar ik zal niet ontkennen dat rotte een topspeler is hoor. Rotte is een topper:hart

ik had me beter moeten uitdrukken.
Niemand die meer farmt en totaal geen kronen gebruikt.
Als je ziet hoeveel hij nu al gefarmd heeft en geen munten heeft gebruikt ( en meerdere rondes, ben vaker zijn co geweest ) dan denk ik dat er geen in is die dat kan zeggen nee
 

DeletedUser1935

Guest
@dungeon hoeveel namen wil je hebben van mensen die meer farmen als hem?
Ow en ja , mijn naam staat ook in dat lijstje
Mensen zijn het vaker niet met mij eens , klopt
Dat iemand anders zijn mening anders is als die van mij wilt dat zeggen dat mijn mening dan meteen foutief is?

Het grote verschil tussen spelers zoals mij en spelers als RC is dat ik niet jank maar speel , in welke situatie dan ook
IK heb op W27 tegen Jah en Hendrik gespeeld terwijl ze meerdere kroners hadden , stamlevel 35+
en meerdere spelers het rad van gwen kapot kochten en nog konden ze mij niet volgen in het begin ;)

Rotte is een goede speler , idd , maar verdwaalt nu al in het klagen en zagen , en daaraan weet ik al meteen dat hij gewoon niet de mentaliteit heeft om uit een *underdog* rol kan groeien tot een wereldbeslissende speler

Ga op het forum van W27 kijken , genoeg discussies met mij erbij , ga daar is kijken of je mij ook maar 1x ziet bleiten om de kronen die daar gebruikt werden?
 

DeletedUser753

Guest
@deathscythe96
Het is duidelijk dat je rotte clowns niet kent.

Maar ik ga niet verder in discussie want dat heeft duidelijk geen zin als je een verhaal begint en niet duidelijk hebt gelezen wat ik heb geschreven.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Zoals ik al zei is rotte een topspeler. En hij zal ongetwijfeld veel farmen, anders was het geen topspeler. Maar meeste zonder kronen, gewaagde bewering
Maar wie ben jij ingame dan @dungeon ?
 

DeletedUser2048

Guest
Leuk hoor al dat modder gooien :)

En uiteraard heeft death weer de grootste plasser, de meeste vrienden, het hoogste woord enkel is het zo jammer dat hij in een eigen waarheid leeft :(
Hoe deze jongen mensen benaderd, aanspreekt en over ze spreekt is buiten alle proporties en daar zul je echt professionele hulp voor moeten gaan zoeken, en het is door het slappe beleid van INNO dat dit jongetje een podium krijgt, zijn permanente ban had nooit opgeheven mogen worden nadat er bedreiging in real is geweest tot het uitwisselen van adresgegevens aan toe en dat om een grapje hoe ziek ben je dan.
Maar zal jou daar niets kwalijk in nemen verder jij krijgt dat podium dat doe ik vooral INNO door hun slappe beleid en de hunkering naar jouw geld voor kronen.

En even op het farmen terug te komen denk ik dat er wel wat meer mensen zijn dan jou en de leden van jouw stam, heb 3x plunderaar van de dag en 1x buitmeester en toch kom ik niet aan de clears die er rondgestuurd worden omdat ik troepen niet kroon.

Verder wens ik je een hele fijne wereld toe kroon ze en voor het latere stadium vast een fijne bb edel ronde want dat is waar je in uitblinkt, ook in 27 waar iedereen zich op bb heeft laten zetten

Groetjes je vriendje
Jah
 

DeletedUser753

Guest
Dat denk ik wel @Uhtred
Maar ook ik ben een mens ik kan er naast zitten uiteraard, Maar het zullen er zeker niet veel zijn haha
Obidan trouwens
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ooh obidan, ben je coop nog geweest op w26;)
Maar kijk even naar de achievements van mij en rotte, en dan specifiek naar de dag dat we begonnen zijn en de dag dat de 100.000 gehaald is. En nee ik heb geen kroon in mn dorp of leger gestoken. En ik ben niet de beste farmer zonder kronen, dus dat zegt genoeg toch?
 

DeletedUser753

Guest
ja klopt uhtred.
Lastige wereld was dat voor mij in die prov met al die KRONERS haha.
Daarom zei al ik denk he.
Heb jouw ook redelijk hoog zitten hoor Uthred. Fijne gozer kan ik niet van iedereen zeggen.
Maar nogmaals Roland is het weekend wel erg hard gegaan haha.
Maar nogmaals ik heb gewoon een zwak voor RC. Fijne vent en zeer goede speler.
Samen met test en van de beste maar dat is mijn bescheide mening :)
 
Bovenaan