Moddergooien

DeletedUser974

Guest
Kans van 10%, op 20 spelers is dat gemiddeld al 2 edeltjes, echt geluk kan je dat niet noemen denkik
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Kans van 10%, op 20 spelers is dat gemiddeld al 2 edeltjes, echt geluk kan je dat niet noemen denkik
Ik ben geen wiskundige, maar er is wel wat mis met deze berekening volgens mij. Zijn 8 vakken plus de roos is 9. Dus kans van 1 op 9. Maar de kans om de roos te schieten is 2x moeilijker. Dat zou dus betekenen dat de kans 1 op 18 zou zijn (maar ik ben geen wiskundige dus verbeter me als ik het fout heb). 1 op 18 is 5.6% kans om een edel te schieten. Dus dat zou op 20 mensen dus ongeveer 1 edel zijn. Maar ik dwaal af.
 

DeletedUser974

Guest
Ik ben geen wiskundige, maar er is wel wat mis met deze berekening volgens mij. Zijn 8 vakken plus de roos is 9. Dus kans van 1 op 9. Maar de kans om de roos te schieten is 2x moeilijker. Dat zou dus betekenen dat de kans 1 op 18 zou zijn (maar ik ben geen wiskundige dus verbeter me als ik het fout heb). 1 op 18 is 5.6% kans om een edel te schieten. Dus dat zou op 20 mensen dus ongeveer 1 edel zijn. Maar ik dwaal af.
Volgens mij is de uiteindelijke kans 0.93%
 

DeletedUser1935

Guest
Tijgertje , hoop dat je je beloftes waarmaakt ;)
en btw je screen is alweer outdated er zijn al 2 rode weggespeeld xd
op BB gegaan ook wel

Maar hencky , wel grappig dat jij degene bent die komt klagen over het rad , terwijl je dikke vriend @Jah fighter er de meeste in het rad heeft gestoken
 

DeletedUser1935

Guest
de kans om bij je eerste pijl roos te schieten = 5.88%
de kans om dit bij de tweede pijl te doen ingezien je geen roos hebt geschoten bij de eerste = 6.66%
Bij de derde = 7,69%
Vierde = 9,09%
Vijfde = 11,11%
Zesde = 14,29%
Zevende = 20%
Achtste = 33,33%
Negende = 100%

dat is als de kans op roos exact dubbel zo moeilijk te schieten is
Geen dank

@Sniped ik weet dat je je maatjes wilt goed praten , maar niet praten als je van niks weet
tenzij je kan verklaren hoe Jah 2 edels schiet met 1 pijl kan je gaan praten over of het geluk is of niet

Ook dat je beweerd dat de kans 0.93% heeft en dat als je met 10% kans hebt als je met 10 bent
Ja er is 10% kans dan , dat in dit geval 1 van de 10 spelers een edel krijgen (met jou berekening dan)
Ook is kansberekening heel anders als jij het je inbeeld en telt het niet op per speler
De kans dat 1 van hun een edel krijg is groter , maar je kan niet gewoon de %tages optellen
want de kans is nog altijd maar 0.93% per persoon voor het eerste schot ;)

Terug naar school jij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser974

Guest
de kans om bij je eerste pijl roos te schieten = 5.88%
de kans om dit bij de tweede pijl te doen ingezien je geen roos hebt geschoten bij de eerste = 6.66%
Bij de derde = 7,69%
Vierde = 9,09%
Vijfde = 11,11%
Zesde = 14,29%
Zevende = 20%
Achtste = 33,33%
Negende = 100%

dat is als de kans op roos exact dubbel zo moeilijk te schieten is
Geen dank

@Sniped ik weet dat je je maatjes wilt goed praten , maar niet praten als je van niks weet
tenzij je kan verklaren hoe Jah 2 edels schiet met 1 pijl kan je gaan praten over of het geluk is of niet

Ook dat je beweerd dat de kans 0.93% heeft en dat als je met 10% kans hebt als je met 10 bent
Ja er is 10% kans dan , dat in dit geval 1 van de 10 spelers een edel krijgen (met jou berekening dan)
Ook is kansberekening heel anders als jij het je inbeeld en telt het niet op per speler
De kans dat 1 van hun een edel krijg is groter , maar je kan niet gewoon de %tages optellen
want de kans is nog altijd maar 0.93% per persoon voor het eerste schot ;)

Terug naar school jij
nog steeds die aannames xD
 

DeletedUser1935

Guest
aannames?
Welke aannames doe ik dan? xd
Dat Jah 2 edels heeft?
Als hij een BB-edelt en nog een edel heeft staan , maar geen AH dan heeft hij er 2 geschoten
Anders dan Jij heb ik deze %-tages uitgerekend dus die kloppen ook?
Dat jij fout zit in het feit dat als je met 10 bent je ineens een magische 10% kans hebt en dus een edel op 10 man geen geluk is ? dat is een aanname ;)

Maar ey , als dat het enige is wat je kan antwoorden snipedd , gg
 

DeletedUser2023

Guest
Jongens ik heb ook een keer op het bord geschoten met de gewonnen kronen uit Castelo...... Na 3 keer had ik hem..... hop hop edels overal

( wat is gwen toch vreselijk )
 

HenckyPancky

Nieuwerd
Tijgertje , hoop dat je je beloftes waarmaakt ;)
en btw je screen is alweer outdated er zijn al 2 rode weggespeeld xd
op BB gegaan ook wel

Maar hencky , wel grappig dat jij degene bent die komt klagen over het rad , terwijl je dikke vriend @Jah fighter er de meeste in het rad heeft gestoken

@deathscythe96, Ik zie het niet echt als klagen hoor, had het graag anders gezien en dan met een vaste waarde aan kronen per schot.
 

DeletedUser1544

Guest
riccardo's profiel,
Nu heb ik zelf hem al een pm gestuurd voor die uitdaging aan te gaan en Uhtred ook.Maar steeds leaved hij.Dus welke wereld wil je deze 1v1 doen? Mvg

OGS : ERG ZWAKKE WEZENS, DAT JE ALLES AFKOOP OKAY MAAR DAN ZWAK KATA GEBRUIKEN OOK NOG OP GEBOUWEN TSSS ECHT? EERLIJK GEVECHT? GA TOCH FIETSEN SCHIJNHEILIGE SPELERTJES. KOMT GOED IK ZAL TERUG KEREN, BETER, SNELLER, GROTER, STERKER EN VOL WOEDE. ER WAS OOIT EEN ERECODE MAAR HEY HEB GREPOLIS AL VAKER OPGESCHOONT VAN ETTERS. HEB EERDER TRIBAL WARS GEREINIGD VAN ZWAKZINNIGEN. OOK HIER EN NU EN OP IEDERE WERELD HIERNA ZAL IK DE VIEZE SPELERS VERWIJDEREN. WIL JE IEMANDS PLEZIER VERGALLEN MAAR OOK VERNEDEREN, JE BENT AAN DE GOEDE ADRES. DE ANGEL OF DEATH HAS RETURNED. VOL MET WRAAK OP LAFFE, ZWAKKE SPELERS MET EEN TE GROTE BEK. HAAL IEMANDS MUUR NEER, DOOD ZIJN TROEPEN EN VEROVER ZIJN DORP. IS DAT MOEILIJK? NEE MAAR OGS VIND HET TOCH NOG NODIG OM JE HG TE VERLAGEN ZODAT JE GEEN KANS HEBT JE MUUR NOG OP TE TREKKEN. ZE VINDEN HET NODIG OM JE KAZERNE TE VERLAGEN ZODAT JE GEEN TROEPEN KUNT KWEKEN. JULLIE ZIJN NIETS WAARD MET JE GELD. IK DAAG JULLIE UIT (LATER) 1 TEGEN 1 ONDER DEZELFDE VALSE VOORWAARDEN ALS JULLIE SPELEN NU, WANT EERLIJK EN MET RESPECT KENNEN JULLIE TOCH NIET. JULLIE BLUFFEN NU MAAR JULLIE HEBBEN AL ONDER VALSE VOORWAARDEN SCHADE TOEGEBRACHT DUS BLUF MAAR RAAK NU. JULLIE ZULLEN GAAN JANKEN DAT IS EEN BELOFTE. HEB AL VAKER MET DIT BIJLTJE GEHAKT.
 
Bovenaan