Moddergooien

DeletedUser1935

Guest
Flop : Deathscythe96
Die pipo heeft support betaald om de eerste rad-edels die op hem gestuurd werden te snipen ;)

@Jah fighter , jij kan dat bevestiggen toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
In dat geval heb je denk ik een verkeerd rekeningnummer, want ik heb geen cent gezien en kan dat best gebruiken..
Denk om je taalgebruik svp, ook als je iemand quote.
 

DeletedUser2067

Guest
death ik weet niet wie je bent maar je bent wel erg aan het zeuren vind ik geniet gewoon lekker van het spel ipv allemaal te gaan zaniken op het forum
 

DeletedUser2067

Guest
nja als ik kijk naar jullie clan hebben ze wel heel veel goede punten het lijkt er wel op als of jullie alvast een deel van je geld appartleggen voor een spel om zo een voor deel te krijgen op de rest omdat jullie het anders niet kunnen winnen
 

DeletedUser1935

Guest
Hahahahahahhahahahahahaaha Sir Jaustin , je bent zo geweldig hilarisch eh
op mijn account zijn in totalitijd 240 kronen uitgegeven , dus kust ze is vent ;)

Jullie hebben ook 6-7 spelers die het rad van Gwen hebben gekroond , wij zijn gewoon slimmer geweest en hebben gewacht op de 2 edels , waarvan we wisten dat die nog gingen komen ;)

Wij hebben gewoon voor hetzelfde geld , dubbel zoveel edels gekregen ;)
Ook hebben wij veel meer GS gefarmd , of is dat ook allemaal gekroond?

Ook hebben wij gewoon meteen de stier bij de horens gevat
Ik heb vandaag aangetoond dat of je nu edels kroont of niet , je nog skill moet hebben om te overleven
Heb vandaag namelijk 2 edeltjes van gwen gesniped ;) mss moet je dat is proberen ;) dan hebben de mensen die die edels gebruiken 0 voordeel

En raar , ik heb niet veel tijd om geld appart te leggen dan
W27 was nog niet gedaan en speelde al W31 , die ik nu nog steeds speel gecombineerd met W32 en deze wereld
straffen toebak
 

DeletedUser2023

Guest
Wat een heerlijke wereld is het toch.... spelers die dorpen van 97 punten pakken met de geschoten edels. I love it :hart:hart

Er zit een speler naast me die heeft 4 dorpen en volgens mij is de 5de onderweg..... heb zo me vermoeden dat ik ............................... :p:p
 

DeletedUser

Guest
Als je Death goed kent weet je dat dit gewoon zijn karakter is, hij heeft meer spelers laten stoppen mijn zijn praat verhalen dan zijn clears :p #mulgruis
 

DeletedUser1966

Guest
Uhm, even ter aanvulling op jouw verhaal:

Ik hield de krijgers prima af en van jou kreeg ik (ik geloof) 2 laffe clears. Thats it. Het is 100% jouw karakter wat mij tegen zit, je zou jezelf moeten schamen voor jouw insteek in de wereld. Je zou ook de wereld een betere plek kunnen maken. Mensen zoals jij voelen echter de drang om alles te verpesten. En om die reden bestaat bannen.

En nu mag je weer met poep tegen je eigen raam gaan gooien, zoals alle aapjes doen. Je ziet me wel weer verschijnen als ik verder zeur over een permaban voor jou.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Druk topic dit. Veel modder ook. Maar gaat over alles behalve w34. Beetje gek.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Oh, jullie begrepen me niet.

Voor een 1 op 1 gesprek ga je maar een pm met elkaar aan en niemand gaat hier meer roepen om een (perm)ban. Als je denkt dat iemand de regels overtreedt, maak je een ticket.

Dit is moddergooien Histria, trek het maar breder naar de andere stammen die hier nu zijn en blijf ontopic.

Dit is echt de allerlaatste waarschuwing.
 
Bovenaan