Moddergooien

DeletedUser753

Guest
volgens mij is er iemand boos :)
Al ben ik blij dat dat met die kata's nu wel geregeld is
 

DeletedUser1935

Guest
@HenckyPancky het is grappig dat jullie 6 leden hebben die een edel geschoten hebben en toch jij het graag anders had gezien , of is dat allemaal 1ste schot?

De enige die ik op de wereld weet die 1ste schot edel heeft gehad is een oude bekende van jou undercover ;)
En hij heeft ook een screen als bewijs dat het 1ste schot is
Jullie stam is de stam die gwen gebruikt , dus ik zou je niet te fel uitspreken over het subject
 

DeletedUser2023

Guest
@HenckyPancky het is grappig dat jullie 6 leden hebben die een edel geschoten hebben en toch jij het graag anders had gezien , of is dat allemaal 1ste schot?

De enige die ik op de wereld weet die 1ste schot edel heeft gehad is een oude bekende van jou undercover ;)
En hij heeft ook een screen als bewijs dat het 1ste schot is
Jullie stam is de stam die gwen gebruikt , dus ik zou je niet te fel uitspreken over het subject

Ik na 3 keer :) :) echt leuk om dit eens gedaan te hebben. Gwen blijft een @%@$%^$#^~!@$# maar wel een lieve :) :)
 

DeletedUser1935

Guest
Ja Rotte je kan idd geluk hebben xd en voor een speler als jou die gewonnen kronen heeft , dan vind ik dat nog mooi dat die kronen goede waarde hebben gehad voor jou , maar ben vrij zeker dat niet iedereen met een edel bij jullie het met gewonnen kronen heeft gedaan :p
 

DeletedUser

Guest
Waar gaat dit over? Kansspel uitrekenen? Kronen inzetten voor een pijl? Iemand had het al over aanvallen......
Als ik in en om mijn provincie kijk dan heb ik te maken met slimme spelers die de gewonnen edelman gebruiken om een 100 punten BB dorp te edelen, goed bezig toch? Wederom dorpen die voor mij opgebouwd gaan worden...............
 

HenckyPancky

Nieuwerd
@HenckyPancky het is grappig dat jullie 6 leden hebben die een edel geschoten hebben en toch jij het graag anders had gezien , of is dat allemaal 1ste schot?

De enige die ik op de wereld weet die 1ste schot edel heeft gehad is een oude bekende van jou undercover ;)
En hij heeft ook een screen als bewijs dat het 1ste schot is
Jullie stam is de stam die gwen gebruikt , dus ik zou je niet te fel uitspreken over het subject


Ik weet werkelijk niet of ze dat allemaal met hun 1ste schot hebben bewerkstelligd, zou het een mooie uitkomst zijn geweest.
Het rad is niet zo verkeerd hoor.....het edeltje wat je kunt schiet vind ik jammer.
 

DeletedUser1935

Guest
@HenckyPancky zelfs als Jah met zen eerste schot heeft geraakt heeft hij geld uitgegeven , want hij heeft er 2 geschoten , Moet wel zeggen dat jij Jah en Snipedd hier in dit topic wel snel klaar zijn telkens alle 3 , maarja , wat wil je als je telkens bullshit verkoopt
 

HenckyPancky

Nieuwerd
@HenckyPancky zelfs als Jah met zen eerste schot heeft geraakt heeft hij geld uitgegeven , want hij heeft er 2 geschoten , Moet wel zeggen dat jij Jah en Snipedd hier in dit topic wel snel klaar zijn telkens alle 3 , maarja , wat wil je als je telkens bullshit verkoopt


@deathscythe96 , Ik kan alleen maar reageren wat mijzelf aangaat en wat andere doen met het rad of kronen is hun pakkie aan. Over het rondstrooien van bullshit kan ik het volgende zeggen......als ik dat had willen doen had ik beter agrariër kunnen worden.......dan kan ik de hele dag stront gooien waar ik het maar wil :)
 

DeletedUser974

Guest
Waarom betrek je mij hierin Death, ik heb alleen een sommetje uitgerekend...
Dat je vervolgens in de war raakt omdat je de manier van beschrijven niet snapt kan ik weinig aan doen, maar mijn antwoord klopt gewoon hoor ;)
 

DeletedUser1935

Guest
Een sommetje uitgerekend?
1. Je percentage per edel klopt niet
2. Je bewering dat je met 10 man een edel zou schieten zonder dat het geluk is en dat dus 2 mensen op een stam van 20 geen geluk is is ook totaal foutief , zeker met jou percentage

Dat ligt niet aan jou manier van beschrijven , wat je zegt is gewoon uitermate foutief
Ik gaf alleen aan waarvan ik je ken , en vervolgens zeg ik gewoon dat wat jij zegt gewoon complete bullshit is.

beiden zijn feiten , en vervolgens ga je zeggen dat ik nog steeds aannames doe , maw zeggen dat ik dingen zeg zonder research te doen of er iets over weet , terwijl dat EXACT is wat jij doet

Wat is het dan dat precies klopt aan je post , soepstengel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser974

Guest
Een sommetje uitgerekend?
1. Je percentage per edel klopt niet
2. Je bewering dat je met 10 man een edel zou schieten zonder dat het geluk is en dat dus 2 mensen op een stam van 20 geen geluk is is ook totaal foutief , zeker met jou percentage

Dat ligt niet aan jou manier van beschrijven , wat je zegt is gewoon uitermate foutief
Ik gaf alleen aan waarvan ik je ken , en vervolgens zeg ik gewoon dat wat jij zegt gewoon complete bullshit is.

beiden zijn feiten , en vervolgens ga je zeggen dat ik nog steeds aannames doe , maw zeggen dat ik dingen zeg zonder research te doen of er iets over weet , terwijl dat EXACT is wat jij doet

Wat is het dan dat precies klopt aan je post , soepstengel

Nounou,
Het is maar een forumpost over kansberekening.
Maak je toch niet zo druk om zoiets kleins, er is echt geen reden om mensen uit te schelden als ze wel/niet een foute berekening hebben gemaakt.
Dat mijn percentage kans op een edel niet klopte was toch al gelijk aangegeven door @Uhtred , vandaar dat ik daaronder ook heb aangegeven dat de kans op 3 edels op 20 mensen 0.93% is, volgens mij klopt dat, maar als jij het anders ziet wil ik graag je berekening zien, dan kunnen we daarover discussieren op een volwassen manier.

Veel liefs,
-Sniped
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Snipedd de kans dat 3 op 20 mensen het krijgen is inderdaad rond de 1% , iets boven 1%
dus 1 op 100 keren dat 20 man hun eerste pijl schieten zullen 3 man een edel krijgen
Maar je zei duidelijk dat het normaal was voor 20 spelers om zonder kronen 3 edels te krijgen
en btw ze hebben 7 edels geschoten in totaal
dus ook dat is irrelevant in de discussie waar je je mee komt moeien ;)
Ik wil jou berekening wel eens zien ;)

maar die 1% is hypotetisch , want het werkt niet zo met dit soort kanssepelen ;)
dit wilt zeggen dat als iemand raak geschoten heeft de volgende minder kans heeft en als iemand mist de volgende meer kans heeft
wat in de manier van berekenen op dit spel (hoe het gecodeerd is) totaal geen reet van waar is
de kansberekening word individueel gedaan per pijl en is geen algemene code
met aow is elke pijl een apparte berekening , waardoor kansrekenen alleen kan per pijl (zoals ik het deed) en niet per persoon of per groep
 
Bovenaan