Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1942

Guest
@seayeon je vergeet w34 waar sniped (du guesclin) ook op vakantie ging toen het wat minder ging. Elke keer als t wat minder lekker loopt heeft ie die smoes

nu we het toch over sniped[du gueslin] hebben

Elke Tribal Wars 2 speler mag maar 1 account gebruiken voor het forum, ongeacht de hoeveelheid in-game accounts die hij of zij heeft.
 

DeletedUser1972

Guest
dit is weer heel veel tekst, maar je weet donders goed dat ik zeker niet op één lijn met je zit seayon... sommige dingen kloppen niet of zit maar een halve kern van waarheid in
 

seayeon

Bekend Lid
@Droeftoeter , ow really? dat was ik vergeten
@pierlalaa , wel en jij hebt ook tegen me gevochten , en je moest me toen in het begin ook niet , en ik jou ook niet echt , maar we hebben met elkaar leren leven toch :)

@Peeters , ik ken Pier al langer dan je denkt , heb meerdere werelden met Pier gespeeld ook nog daarna
Ik denk niet dat ik en pier ooit echt problermen gaan hebben onderling

Over de meeste dingen liggen we ook op 1 lijn
En geven onze ongezouten mening tegen wie dan ook :)

Op W31 was leuk he @pierlalaa , tussen TRM en die andere stam die noord lag in je eentje :p

Tis begrijpend lezen btw niet lezend begrijpen

En als jij dat zelf kon dan had je de context erond begrepen
Ik zei en ik Quote : "Het is wel grappig dat ik zo gehaat ben , maar wel elke wereld bijna elke stam kan joinen"

Test je begrijpend lezen skills hier eerst is op
Voor je wat gaat muilen

Als ik problemen had met iedereen
Waarom stampte ik dan telkens een stam uit de grond met sterke spelers , spelers die ook nog terugkomen , speciaal om in mijn stam mee te doen

Waarom kan ik dan goed overweg met vele mensen waar ik vroeger tegen gestreden heb
Net als V&A , wij hebben ook onze meningsverschillen gehad , en onze discussies in pm enzo

Maar wij zijn niet zo kinderachtig om kneusje zeggen of klapdownie zeggen te zien als mental warfare
Of jou boterhammen met choco door je kronengebruik etc etc

Ook praat ik nu met meerdere leden van HTF , die 3 of 4 zijn lauter degene waar ik ook nog eens de discord van heb en vaker mee praat
Maar op de nieuwe wereld zitten ook mensen uit die stam en heb ik ook gewoon leuke babbel mee gehad

Jij gaat er vanuit omdat Jij (Stamleider) . Swoot (Stamleider) , Kalaner (Stamleider) en nog een paar stamleiders , die op hun doos hebben gekregen mij haten omdat ze het niet kunnen verteren dat al die stamleden dat ook doen

WAKE UP BOY , jou mening is niet de mening van iedereen

Als ik met iedereen problemen had , waarom speel ik dan in de laatste 2 jaar verschilende werelden met dezelfde personen , word ik gevraagd om werelden te komen spelen , speel ik met die mensen ook andere games etc?

Owja , omdat ik zware problemen heb met iedereen
bruh weet je nog de int discord? daar ben je geleaved nadat zelfs een groot deel van de mensen die bij jou in de stam zaten je ongelijk gaven over bepaalde dingen
en dan ben je maar geleaved als een kleine janker
Want je wou niet meer mee met mij als leider
boehoehoe

Stop met proberen , of moet ik screens gaan delen schat
Dan word het bericht wss verwijderd , maar ik weet dat je klaar zit achter je PC , om dit te lezen
En om meteen zonder na te denken te zeggen dat het bullshit is
 
Laatst bewerkt:

Peeters

Ervaren Lid
Als ik met iedereen problemen had , waarom speel ik dan in de laatste 2 jaar verschilende werelden met dezelfde personen

als we over schrijffouten gaan beginnen hier heb je er nog eentje verschillende ...
mss is dit de groep is dat altijd ja knikt ? en geen nee zegt tegen jou ? , ik moet toegeven ...(zoals ik eerder al toegeven heb) dat jij wel een heel actief persoon bent ....en met de mond heel actief de beste zelf ...mentale oorlog voering ...kijk nog eens hierboven wat ik daar mee bedoel ...mensen bespelen hoort daar ook bij he :rolleyes:

wat mij ook heel hard opvalt dat jij wereldjes van het verleden heel moeilijk kan los laten ...stop met int verleden te leven (ik heb al toe gegeven dat jij die wereld gewonnen/verpest hebt (ieder zijn mening )
 

seayeon

Bekend Lid
Jaja , mentale oorlogsvoering ja , ik heb al die mensen waar ik tegen gespeeld hebt , en die respect hebben voor mijn skillevel , en waar ik ook achteraf mee samen in de stam heb gezeten , allemaal mentaal gekraakt

Gast ,ik ben beter dan jou in elk vlak op TW , want ik hoef geen kronen te gooien tegen elk probleem
Ik kan het zonder

Get outta here , this is my yard now!

Hoezo kan ik wereldjes van het verleden heel moeilijk kan loslaten , jij begon met modder te gooien , ik gooi het enkel terug
@shazs , ja maar het is nog lastigger als je verkenners nutteloos gemaakt worden , door een speler en zijn co-op
En je dan alsnog je clear (en je verkenners) verliest
En dat zonder schade voor ons

Peeters is die wereld gewoon ronduit belachelijk gemaakt , is nog steeds mad
Begint een hele drama over mental warfare hier en wereld verpest daar , ik ga hem een pak zakdoeken opsturen voor zijn sinterklaas volgend jaar

Kan hij is goed doorsnotteren

Maar je hebt weer het punt van de conversatie gemist he
Iedereen heeft problemen met mij , en ik kraak iedereen mentaal af
Je moest is weten hoe het echt in elkaar zat
Genoeg mensen weten het , en ik hoef geen erkenning op het forum

@pierlalaa , peeters heeft je net een ja knikker genoemd xd
of ga je nu vertellen Peeters dat het niet op pier bedoeld was?

Want die zat anders in W27 na eerst vijand te zijn bij ons
Daarna op W31 en op W34 zat hij onder een andere naam in mijn provincie , en werkten we ook lekker samen zelfs al zat hij buiten de stam

Ik heb ook vaker discussies met nkleen of tuxie etc , maar we luisteren naar wat de ander zegt
Het enige wat jij te zeggen heb is dat wat ik zeg bullshit is

En iets over mental warfare bullshit , i finished , what you started
GET OVER IT

Jij houd zelf maar al te graag van ja knikkers waar je dan een hoop shit voor kroont
Kuch , Ilmagico , kuch kuch

Maar ze mogen alleen positief zijn tov jou
Als iemand positief is tov mij is het een ja knikker en bespeel ik mensen
ofc dude

Heb je niks beters te doen in je dag dan deze zwakke poging om iemand te kleineren , en te zeggen dat hij wint door mentale warfare xd Het grappigste blijft nog altijd , dat jij daarmee begonnen bent

Maar hey i took it like a man
You cried like a little baby
 

Peeters

Ervaren Lid
@pierlalaa , peeters heeft je net een ja knikker genoemd xd
of ga je nu vertellen Peeters dat het niet op pier bedoeld was?


dus dit is dit niet stoken voor jou ? haha ( ....---> mentale oorlog voering mensen tegen elkaar opzetten)
en kijk hij begint weer over zijn wereldjes haha
kijk eens naar je eerste groep waar je een wereld mee gespeeld hebt en welke spelers van die groep spelen bij jou nog

zelf je eigen spelers zijn je beu , ik denk dat jij op dat punt eens wakker mag worden

en wees blij ik zeg je het recht in je gezicht

en wees maar heel gerust ik lig niet meer wakker van een wereld , maar jij duidelijk nog wel

(graag het volgende bericht dat je stuurt een pak korter sebiet krijg je nog zere vingers haha kan je nog eens met je hond gaan wandelen om te koelen)
 

seayeon

Bekend Lid
@Peeters , dat is letterlijk wat jij gezegd hebt , of ik er nu op wees , of niet dat feit blijft hetzelfde
Want pier is 1 van de spelers waar ik het beste mee kan samenspelen.

Ik zet niemand tegen niemand op dat doe je zelf
Door mensen zonder te weten over dewelke het gaat Ja knikkers te noemen

Hey yo ik zeg het recht tegen je gezicht op het forum.

Als ik nu iets zou zeggen wat jij niet zelf gezegd had was het idd stoken
@Peeters xd Let op welke berichten dat je naar gaat referen hier op het forum , als je niet het hele gesprek gelezen hebt
Want je bevind je nu op glad ijs

Kijk is naar mijn eerste groep? je bedoeld dat ik elke wereld met hun moet spelen?
Maar ok , van mijn eerste groep de mensen waar ik nog contact mee heb en waar ik graag nog een wereld mee speel en omgekeerd

Nkleen
Tuxie
Jente
Theedge
Stakka (zal als 1 tellen voor het hele gezin) <3
Popie

En er zijn er nog
Ik zit nu bij een stam waar meerdere vijanden van die zelfde wereld inzitten btw , waar ik ook goed mee kan opschieten

Wie speelde op W35 bij jou van je eerste stam?

Ow wait , none
ik heb zeker 100+ mensen op discord van TW die graag een wereld met me spelen

En waarom zou mij die wereld dwars zitten , als ik die gewonnen heb xd
terwijl ik 3 maanden laat gestart ben.

Ow omdat Ilamgico in PM mijn overleden moeder uitscheet terwijl hij al wist van W21 dat ze overleden was , puur om mij op persoonlijke level aan te vallen
Jij zat ook in die chat , en daar heb ik je nooit je mond over horen opentrekken

En mijn vingers doen nog lang geen zeer hoor nog lang niet
Ben ondertussen ook al geoppereerd voor carpaal tunnel syndroom , beter nog 3x dit jaar
Maar ow dat wist je niet he?

Is dit niet mental warfare? 1 zin die iemand gezegd heeft gebruiken als een steek onder de riem , zonder de cotnext te weten
Lachen met iemand anders REAL pijn , zielig ventje ben je gast
Niet jou traantjes van W35
 

seayeon

Bekend Lid
@wolf12 , ik probeer iets inhoudelijks uit peeters te krijgen , maar hji speelt enkel papegaai
Maar eig heb je gelijk xd
Ik ga men tijd beter besteden

At the end of the day , weet ik wel dat als ik weer een stam start , ik weer heel wat kandidaten heb , wat zijn mening erover is boeit me niet , want hij zit zelfs als een loner op het internet

Zijn oude maatjes spelen ook al lang niet meer

Uiteindelijk is dit de balans

This is Sparta! en al zijn leden heeft W35 gewonnen
Anti overwinningspunten stam en zijn leden heeft W35 verloren

Deathscythe96 : die wereld 80 euro weggegooid (en gewonnen)
Peeters : weet geen precies cijfer , maar zal een paar 1000 euries zijn , weggegooid (en verloren)

Meningen kunnen verschillen
But stats dont lie :)
 

Peeters

Ervaren Lid
haha
oke nogmaals ... haha
we zullen heel eerlijk zijn he .... mensen hebben gewoon schrik van je ... jah echt , echt schrik ook mensen die jij (blijkbaar) niet zou verwachten
als ik dit zo lees , waarom : door je mentaal spelletje en ja. ...dat is echt je beste vak

ik weet dat mensen denken (en dat zeggen ze ook tegen mij), dat daar een onstabiel figuur midden in de dag/nacht achter zijn computer zit dat geen rl heeft (buiten een hond)
en eerlijk ...ik denk dat ze gelijk over je hebben

als je wilt ...we kunnen je helpen , je moet alleen inzien dat je een probleem hebt
maak maar van dit bericht een screenschot ;) zodat je hier kan zien dat we je echt hulp aanbieden ...
 
Laatst bewerkt:

seayeon

Bekend Lid
@Peeters , Jij zat anders gisteren nacht te reageren op dit topic op mijn bericht

Als jij denkt dat ze gelijk hebben over mij en over men IRL , moet jij weten
Heb vaker men adress gedeeld , mensen kunnen altijd is een goeiendag komen zeggen en kijken hoe het echt zit :)
Ik vind het allemaal niet erg.

Het is wel grappig dat je al de hele dag meteen na mijn post reageert terwijl er bij mij vaak langer tussen zit

Wie plakt er achter zijn PC , en wie niet right?
@Peeters ga gewoon ergens anders zever verkopen lol
Mental warfare , in een game xd

Ik zal het je zo zeggen , er zijn meer mensen die met persoonlijke shit naar mij komen , maar ey dude , ik kan tenminste mijn bek houden als iets in vertrouwen tegen mij gezegd word

Jij moet op alles wijzen en ik weet meteen over wie het gaat big boy , nogmaals , wanneer gaan we stoppen met praten en het spel spelen
Zie ik je in november

Zullen we die wereld afspreken , geen berichten buiten in je eigen stam , geen BGs geen NAPs , dan kan je me niet beschuldiggen van mental-warfare
En dan kan je zien da tje alsnog ten onder gaat , ook met je 1000e euries aan kronen

Maar daar ga je natuurlijk niet op in he schat
Omdat je evengoed weet als ik , dat je je niet met mij kan meten , er zjin tevens veel spelers die beter zijn dan jou , maar dit is ook weer mental warfare zeker?
Ocharme ik heb gezegd dat er veel spelers zijn die beter zijn dan jou
Moet je nu een zakdoekje , of ga je het droog kunnen houden?
 

..m.

Actief Lid
lieve mede tribalwars spelers, waar komt die afgunst toch opeens vandaag joh? kunnen we niet gewoon op een humoristische manier modder dumpen en vetes ingame uitvechten met behulp van.. troepen (inplaats van berichten)
 

Peeters

Ervaren Lid
haha jongen heb precies een heel gevoelige snaar geraakt he , je zie dat er iets van waarheid in zit he

maar echt ....we willen je echt helpen met je probleem ...maar je moet echt gaan inzien dat je een probleem hebt he voor we je kunnen helpen


men exusses wiebe king , maar het is gewoon eens tijd dat wat gezegt moet worden eens gezegt word
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan