Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

seayeon

Bekend Lid
Zoals ik al zei @Peeters
Voeg me toe op discord , en ik laat je de hele gesprekken lezen dan heb je je bewijs
Ik laat me niet meer baiten om discord proof te tonen om dan gereport te worden

Want ook deze post zal gereport worden voor dubbelpost
Maar ach

Ik ben al vaker gebait om gebanned te worden
Je kan wel zeggen dat het meerdere spelers zijn idd

Laat me raden
Warrior of Odin en Gungnir
Woooooooooooooooo nu heb je 100
Zoals ik al zei

Voeg me toe op discord
Zal ik men scherm delen
Kan je alles lezen tot op de laatste letter


@Kr33log kan je deze samenvoegen , forum doet irritant , en krijg de bewerk pagina niet geladen en had dit getypt en terwijl kwam Peeters zijn bericht
 

seayeon

Bekend Lid
Ochottekes , ben je er trots op dat je gemerged en gebged hebt met half de wereld die je niet kent
Door leugens te vertellen
Zoals ik al zei iedereen kan met toevoegen op discord

Seayeon#4004 en alle gesprekken via screenshare lezen en de echte waarheid weten

Nee man , ik heb gewoon geen 60 man nodig om een wereld te winnen , laat staan zoals jou 60 man 3 BGs , en vernederd worden
Ik hoop dat je weer met 60 bent , dan kan ik lachen

@Peeters , ik heb nooit gezegd dat ik anti kronen ben , ik heb in mijn tijd ook genoeg gekroond
maar ik heb nooit verkenners gespammed , maar tactiek gebruikt , als ik kroon kroon ik efficient en meestal gaat 80% naar stam en men co-ops
Op W45 heb ik 0.0 kronen uitgegeven ben ik later begonnen , en heb ik geen enkele keer def gevraagd van anderen

Waarom? omdat het niet nodig is , op TW2 , en zeker NL is echt geen challenge meer voor een groepje elite spelers
Zoals @pierlalaa al zei , een 2 man stam in de top 10 , dit spel is dood af
Wat wel grappig is is dat er verteld word dat ik hiervoor zorg

Maar telkens als ik een wereld speel is die groter dan de wereld die ervoor geopend is en de wereld die erna geopend is
MMMMMMMMMMM why would that be ;)

Zal wel puur toeval zijn zeker xd
W42 is groter als 41 en 43 , W45 is groter dan W44 en W46
En de werelden daarvoor hetzelfde , en ow , ik heb op W45 NIEMAND gevraagd om te komen spelen , wel een paar mensen die eerder hadden laten weten een wereldje met me te willen spelen (bijv ex HTF leden)

Maar ze willen effe pauze na de hele backstab met swoot

En dan nog te denken dat jij ook nog is wou mergen met HTF eerst , en daar ook altijd voor de massastam was

Ik ben intussen ook nog Travian Kingdoms aant spelen , en Runescape , met andere mensen

TW 2 is niet de enige game waar ik speel , heb op RS3 ook een clan , en sinds daar een grote clan betekend dat je goed draait , en niet dat je meer mensen nodig hebt om wat te bereiken , is een clan met 700+ leden niet slecht bezig

@Warrior , voor hoeveel je denkt dat je weet , is er zoveel dat je ook niet weet
Als krijgrers een 40 man stam kan oprichten is het niet bepaald moeilijk , iets ermee bereiken daarentegen is wat anders

Maar wel mooie logica

Jij maakt geen massastam dus jij hebt weinig vrienden
xd

You is a joke bruh ga wat RL spelen
Met je ik ben Champ geweest daar
En in 2s met mij lagere scores halen dan ik

en ik was op dat moment ocharme maar een goldje
 

DeletedUser1972

Guest
waarom word krijgers hier nu weer bij betrokken? beetje off topic
 

DeletedUser1972

Guest
Als je je ogen zou openen zou je zien dat alles hier off topic is, dit gaat allemaal over een oude wereld, en zeker niet over w45
weet ik maar goed genoeg het vizier ligt op mij en me massa stam, terwijl die wereld ook weer een ander verhaal heeft
 

Droeftoeter

Casual Lid
Ik ben de draad kwijt. Over welke wereld gaat het als het over de krijgers gaat? Jullie springen van oude wereld naar nog oudere wereld. Hou het een beetje bij het heden en laat t verleden rusten:hart
 

seayeon

Bekend Lid
@Droeftoeter , Krijgrers , is een culturele gift die ze op elke wereld moeten kennen
@Warrior , probeer het niet gast , er zijn ook mensen die wel achter de waarheid aan gaan en niet blindelings jou en gung geloven zoals onze peeters

Ik heb niks te bewijzen ;)

Het is wel grappig dat je gisteren , nog zat te likken
En nu ik je geblockt heb begin je weer op het forum

Toont me alleen dat ik de juiste keuze heb gemaakt , je blijft nu ook geblockt
Dit is niet kans 2 maar kans 5 die je gehad hebt , ik heb het nog op mijn profiel gezet gehad op W45 dat wanneer je beseft dat je verloren had je me ging pmen

Dat is ook gebeurd ;) , je weet dat de wereld is afgelopen
En als je de wereld hebt gevolgd hebben wij nooit de focus enkel op RGK gelegd , en zijn we pas ECHT beginnen aanvallen na jullie massa op ons
Want we waren eigenlijk voornamelijk bezig met BAD op dat moment aangezien daar een backstab is gebeurd tov ons

Maar swat
Je kan wel je hele verhaal blijven verkondiggen , maar iedereen die de waarheid echt wilt weten , en niet zo hypocriet is om gewoon te geloven wat jij en of gungnir muilt komen er zelf wel achter

Ik wens je veel succes in toekomstige werelden , maar int vervolg ga je het zelf moeten doen , en kan je niet meer in mijn karretje meerijden , om dan achteraf te doen alsof je alles gedaan hebt , terwijl tot mijn vertrek je enkel bbs had ge-edeld en like 600 oda had
Niet 600k , maar 600
je ODA op W45 is ook al goed opweg , je bent bijna aan de 600 doe zo voort , je komt er wel
 

Peeters

Ervaren Lid
is weer laat geworden he ;) ....je weet we willen je echt helpen hoor gewoon je probleem erkennen en ons een seintje geven ;)
 

DeletedUser1715

Guest
mag ik ff de mods op roepen en deze topic gewoon helemaal sluiten ben best wel klaar met dat gejank van iedereeen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan