Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1910

Guest
heb ik een probleem..?:( of is het over het bericht boven mij


hulp is wel altijd welkom ;)
 

DeletedUser1910

Guest
w43 en ben pas begonnen op w45, ik werd gevraagd v&a uit de brand te helpen dus doe ik dat maar.. :')

maar van papa mag ik geen grijze dorpen edelen, als ik dat doe noemt hij mij bBedaar en moet ik in de tuin slapen:(
 

Peeters

Ervaren Lid
Ook een leuke

je weet toch beste vriend ....onze superspeler dat dit niet mag he , een speler van jou kaliber heeft dit toch niet nodig

als je op deze manier in november ga spelen ...
 

seayeon

Bekend Lid
Welke gevoelige snaar schat?
Dat je mij beschuldigd van alleen maar praten en mental warfare , maar wie zit er hier ondertussen enkel op het forum de grote jan uit te hangen , maar is ingame nergens te bespeuren?

Oeps , dat ben jij <3

Dat bericht , zonder context

Is dit toevallig het bericht dat ik heb gestuurd naar nick?
Zodat hij zelf de berichten kon doorspitten NA ik gestopt ben op W42 , zodat hij zelf kan kijken dat alle andere shit die gezegd werd bullshit was?

Of waar heb je dit uit de context gerukt
Ik heb voor het spelen nooit iemand op mijn acc nodig gehad
Beter nog , als jij in november komt zal ik zelfs spelen zonder een co-op voor mezelf in te stellen
Gewoon om je te bewijzen
dat je me bitch bent

Beter nog , zal ik al mijn content streamen? met hiding bars
Zodat je kan zien dat ik zelf aant spelen ben

Idgaf dude
Ill take you anyday of the week
Post het bericht is met de context
Of hou je bek dicht
 
Laatst bewerkt:

Peeters

Ervaren Lid
haha ga je dan ook je inlog gegeven uitwisselen haha , is ook niet echt fair hé vind je niet

nu snap ik waarom jij altijd zo n actieve stam hebt haha , je houd iedereen in leven
en dan maar verkondigen wat voor een superspeler je bent ...kan je beter iets stiller zijn ;)
 

seayeon

Bekend Lid
Fuck it dubbelpost dan maar

Ik heb mijn pw inderdaad weggegeven zelfs op W42 , NADAT IK STOPTE , zodat nick en nog een paar mensen zelf mijn berichten met tijger konden lezen en andere berichten , om te zien dat wat gezegd word over mij bullshit is

Ik heb nooit iemand nodig gehad om te spelen
Ik ben vaker gereport voor dual accounting dan wie dan ook

Je post weer iets zonder enige context , ik kan ook random berichten ergens uitpikken

Als je ooit een bericht met context deelt , waar ik mijn ww aan iemand geef , om op mijn acc te spelen om te kunnen winnen
Delete ik mijn nieuw account

En stop ik voor altijd
But you wont , cause it never happened
 

Peeters

Ervaren Lid
kom joh ...niet zeveren schatje , iedereen schijft niet zomaar die tekst en dat was degelijk jou woorden dus stopt maar met zeveren
laat zien dat je een echte man bent en kom er gewoon voor uit

ow toch nog een echte man respect ... maar dat zal wel niet bij deze keer geweest zijn he eerlijk ? ;) ander kan je nooit een wereld winnen he


Fuck it dubbelpost dan maar

Ik heb mijn pw inderdaad weggegeven zelfs op W42 , NADAT IK STOPTE , zodat nick en nog een paar mensen zelf mijn berichten met tijger konden lezen en andere berichten , om te zien dat wat gezegd word over mij bullshit is

Ik heb nooit iemand nodig gehad om te spelen
Ik ben vaker gereport voor dual accounting dan wie dan ook

Je post weer iets zonder enige context , ik kan ook random berichten ergens uitpikken

Als je ooit een bericht met context deelt , waar ik mijn ww aan iemand geef , om op mijn acc te spelen om te kunnen winnen
Delete ik mijn nieuw account

En stop ik voor altijd
But you wont , cause it never happened


nu nog je probleem toegeven se en we kunnen je helpen ;)
 
Laatst bewerkt:

seayeon

Bekend Lid
Ja en ik weet ook wanneer ik dat gezegd heb en tegen wie
Maar er heeft nooit iemand op mijn acc hoeven spelen

@Peeters weer een mockery op mental health care
nogmaals

Post een screen
Waar ik aan iemand vraag om op mijn acc TE SPELEN

Ik heb mijn PW gegeven ja , om de bullshit verhalen te doen stoppen en de mensen zelf de waarheid laten lezen
Ook ben ik bereid je dat hele gesprek te tonen via teamviewer , dan kan je fatsoenlijke screens maken

En dan weet ook jij de waarheid achter deze screen
Maar dat wil je niet right?

Ik heb niemand nodig om beter te spelen dan j ou , er zit nu niemand op mijn acc

@Kr33log , als ooit iemand op mijn account inlogged , wil ik dat je hier meteen een forumpost over maakt
Wil in november geen bullshit excuses

Ik zal in november ook spelen
- zonder kronen
- zonder een co-op in te stellen
- zonder OS van mijn stamgenoten te ontvangen
- En zonder berichten te sturen naar de vijand
- En ik wil dat support mijn acc close in de gaten te houden , en om elk IP dat niet de mijne is , te bannen
Ik zal ook de nodige info geven om te weten van welke gsm ik inlog

En ik wil dat als iemand inlogged van mijn account dat niet op mijn PC , of mijn gsm is dat ik meteen gebanned word

Nu tevreden peeters?

Zie ik je in november?
Of wil je dat ik ook nog geblinddoekt speel

Ik heb nooit iemand nodig gehad om op mijn account te spelen , als jij dat geloofd , ben je nog achterlijker als ik ooit dacht
Mad cause you spent 1000s of euros but you still bad
 

seayeon

Bekend Lid
Mijn berichten zijn al eerder verwijderd door discord screens
anders had ik al veel meer gepost

Heb de mensen die er toe doen en het willen weten al lang alles laten zien
Denk je echt dat ik ga scrollen voor jou om dan een screen te tonen en jij weer met andere bullshit te komen

Ik heb je al gezegd , invite me op discord , ik deel men scherm en dan kan je zelf alles teruglezen

Zoals ik zei , mij maakt het niet uit
Support mag me close monitoren en acces tot mijn account limiteren tot enkel mijn PC en gsm , en nog zal je verliezen

Dat is hoe zelfzeker ik ben over het feit dat ik nooit iemand op men acc nodig had

Ik daarentegen kreeg zonder ernaar te vragen , van meerdere mensen hun wachtwoord gestuurd
en ook dat mag support natrekken
Ik heb er nooit op ingelogd
 

DeletedUser1972

Guest
Ja en ik weet ook wanneer ik dat gezegd heb en tegen wie
Maar er heeft nooit iemand op mijn acc hoeven spelen

@Peeters weer een mockery op mental health care
nogmaals

Post een screen
Waar ik aan iemand vraag om op mijn acc TE SPELEN

Ik heb mijn PW gegeven ja , om de bullshit verhalen te doen stoppen en de mensen zelf de waarheid laten lezen
Ook ben ik bereid je dat hele gesprek te tonen via teamviewer , dan kan je fatsoenlijke screens maken

En dan weet ook jij de waarheid achter deze screen
Maar dat wil je niet right?

Ik heb niemand nodig om beter te spelen dan j ou , er zit nu niemand op mijn acc

@Kr33log , als ooit iemand op mijn account inlogged , wil ik dat je hier meteen een forumpost over maakt
Wil in november geen bullshit excuses

Ik zal in november ook spelen
- zonder kronen
- zonder een co-op in te stellen
- zonder OS van mijn stamgenoten te ontvangen
- En zonder berichten te sturen naar de vijand
- En ik wil dat support mijn acc close in de gaten te houden , en om elk IP dat niet de mijne is , te bannen
Ik zal ook de nodige info geven om te weten van welke gsm ik inlog

En ik wil dat als iemand inlogged van mijn account dat niet op mijn PC , of mijn gsm is dat ik meteen gebanned word

Nu tevreden peeters?

Zie ik je in november?
Of wil je dat ik ook nog geblinddoekt speel

Ik heb nooit iemand nodig gehad om op mijn account te spelen , als jij dat geloofd , ben je nog achterlijker als ik ooit dacht
Mad cause you spent 1000s of euros but you still bad
dat word een korte wereld dan weet je zelf ook haha
 

Peeters

Ervaren Lid
beste vriend ...stop nu met zeveren en zijt nu gewoon eens eerlijk (zijt nu eens een echte sparta zoals je het altijd zegt / man)
het is geen 1 bericht dat al aan men oren is gekomen beste tw speler ooit

ik hoor van verschillende mensen dit verhaal / en waar het ook effectief gebeurt is ook met gefoefel met kronen mister anti kroon

jij beweert van niet oke goed bewijs het maar anders geloof ik er geen bal van ...
 

seayeon

Bekend Lid
@Warrior of odin
I mean , ze willen zich toch zo graag bewijzen en ik heb mensen op mijn acc nodig
Ik weet dat die wereld kort gaat zijn
Maar dat maakt niet uit , het punt is dat ik niet veel heb moeten vragen
Maar al meerdere mensen zelf aangeboden hebben om te starten

Zelfs mensen die het forum lezen en al lang gestopt zijn
Maar dat is omdat ik een stam ga hebben met allemaal mensen die problemen met mij hebben en niet meer met wij willen spelen

Peeters ben je nu uitegeluld? voor je met een volgende accusation komt en een uit een lang gesprek gerukt bericht kom dan eerst in discord in pm , en dan laat ik je de hele desbetreffende PM zien k ?

Mss moeten ze Tijger , Swoot en Mulgrut ook vragen om mee te komen in November , dan zijn alle leiders van stammen die ik al eens eerder gebeat heb samen

En gungnir is dan de de nieuwe die bij het lijstje gevoegd word xd
Was eerst van plan met de britten te komen van Int , maar heb al teveel vragen van NL spelers om mee te doen :)

Ik ben al vaker uitgedaagd en uitgelachen en meerdere mensen oa @Peeters hebben net als gungnir gezegd dat wat ik zei dat ik ging doen , me nooit zou lukken en elke keer weer heb ik het tegendeel bewezen

Like i said on my status

I am back for more
U want some?
Come get some!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan