Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1907

Guest
Hoeveel moderators hebben we hier nu eigenlijk echt? De enige die ik af en toe zie is Dutch pirate( die echt geen zin heeft om steeds als politieagente te moeten spelen). En als je al ziet hoe klein W46 is en er nieteens een contest voor wordt gemaakt, kan je wel concluderen dat dit spelletje vrijwel aan zijn einde is. Ik heb uit bronnen vernomen dat we uiteindelijk naar een enkele server zullen gaan en alle kleine servers worden afgestoten:).
 

DeletedUser1850

Guest
Hoeveel moderators hebben we hier nu eigenlijk echt? De enige die ik af en toe zie is Dutch pirate( die echt geen zin heeft om steeds als politieagente te moeten spelen). En als je al ziet hoe klein W46 is en er nieteens een contest voor wordt gemaakt, kan je wel concluderen dat dit spelletje vrijwel aan zijn einde is. Ik heb uit bronnen vernomen dat we uiteindelijk naar een enkele server zullen gaan en alle kleine servers worden afgestoten:).

Amai als alles naar 1 server gaat gaan ze op een wereld godverdekke toch veel werk hebben bij support of ze moeten 10tal mensen bij support hebben per wereld en strengere regels dan ze en de strafpunt regel eruit zwieren :p
 

DeletedUser1907

Guest
Ik ben nog van het begin van de originele tribalwars en daar had je werelden met ruim 15.000 spelers als het er niet meer waren. Dus dat is zeker mogelijk.
 

seayeon

Bekend Lid
@Cleverbot ik ben ook een TW1 speler , maar ook TW1 is extreem veranderd door de jaren , is ook extreem (om niet te zeggen meer) pay 2 win dan TW2
Werelden worden ook kleiner en TW1 zal stillaan ook sterven , allee dat doet het al jaren

de reden hiervoor is ook weer heel simpel het beleid van innogames , microtransacties , en mensen die gewoon opgeven telkens
Deze mensen die altijd meteen opgeven zijn het probleem , want dit geeft kroners en elites gewoon vrij spel , grote kroners lopen in het begin door elke nieuwe speler heen , waardoor ze geen kans krijgen

En doordat er elke wereld weer stammen zijn die zich groot voordoen , maar het dan abrupt opgeven als het moeilijk word is de reden volgens mij waarom een heel groot deel van de elite community stopt met spelen

en ja dan gaat het over mensen als @Peeters , die is nu heel toevallig beiden , is wel niet de enige TMKbenin is ook een goed voorbeeld

Geven een berg kronen uit , gooie tegen elke tegenstander die ietwat moeilijk doet kronen aan , als ze het moeilijk krijgen gaan ze iedereen zelfs 2 vijandelijke stammen van hun , vragen voor BG om de andere aan te vallen , en als het moeilijk is , geven ze alsnog nog gewoon op

Dit is volgens mij het probleem in TW2 en TW1

Travian heeft dat veel minder , veel meer doorzetters , veel meer competitie , ook veel meer elite (Elite houd niet in omhooggevallen kronenspelers die constant verkenners gebruiken omdat ze tactisch niks kunnen en anders altijd flagrant doodlopen)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik doe even dicht, maar weer. En dan ga ik met een grote zucht de dingen maar eens lezen denk ik; voor er nog meer bij komt.

En om te reageren op @Cleverbot : we hebben @Kr33log als CM, ikzelf als mod (forum/game), @Artifex voor contests en @danny dc voor QA (achter de schermen). En politie-agent spelen, ja nee liever niet :p Als het soms tussendoor moet, dan moet het. Uiteindelijk werk ik ook gewoon fulltime (moet ergens brood mee op de plank komen :p ) en waren er afgelopen periode wat stomme privé dingetjes en een forumruzie is dan niet gelijk het meest motiverende om te doen. Ik weet dat ik de community ook een beetje heb verwaarloosd; maar zit uiteindelijk ook met dezelfde punten als jullie over het kronen, Gwen etc. etc. Ik zal kijken of ik me er de komende periode wat meer toe kan zetten om actiever te zijn :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan