Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Natte prei

Casual Lid
Ik zal dan maar beginnen, met floess alweer.
Hij vond er deze wereld niet beter op dan racistische opmerkingen te maken. Hij noemde de spelers van de stam V&A met een donkere huidskleur "Vieze apen", zoals ook in zijn profiel te lezen staat. Dit heeft hij na enig ophef dan toch verwijderd uit zijn profiel, maar doet er nog altijd lacherig over, alsof het niets is.

Misschien moet floess eens zijn TV aan zetten en naar het nieuws kijken, dan zal hij al snel zien wat mensen van zulke opmerkingen vinden.

Het is ongepast en zwaar over de grens. Hij voelt de nood om zijn eigen onkunde te maskeren met racistische en beledigende opmerkingen.

Racisme heeft geen plaats in het spel, en ik ben er dan ook van overtuigd dat dit niet ongestraft kan blijven.
 

Bijlagen

  • floess.PNG
    floess.PNG
    475,3 KB · Weergaven: 53

..m.

Actief Lid
Ik zal dan maar beginnen, met floess alweer.
Hij vond er deze wereld niet beter op dan racistische opmerkingen te maken. Hij noemde de spelers van de stam V&A met een donkere huidskleur "Vieze apen", zoals ook in zijn profiel te lezen staat. Dit heeft hij na enig ophef dan toch verwijderd uit zijn profiel, maar doet er nog altijd lacherig over, alsof het niets is.

Misschien moet floess eens zijn TV aan zetten en naar het nieuws kijken, dan zal hij al snel zien wat mensen van zulke opmerkingen vinden.

Het is ongepast en zwaar over de grens. Hij voelt de nood om zijn eigen onkunde te maskeren met racistische en beledigende opmerkingen.

Racisme heeft geen plaats in het spel, en ik ben er dan ook van overtuigd dat dit niet ongestraft kan blijven.

alhoewel dit duidelijk een beetje triest is van hem bedoelde die er denk ik niks racistisch mee (of weet hij de huidskleuren van de V&A leden?)
 

DeletedUser2247

Guest
Ik kan me niet uitspreken over het feit dat hij huidskleuren kent van leden uit V&A, dat zijn mijn zaken ook niet. Wat ik wel weet is dat ik toch enorm veel commentaar heb gekregen dat leden zich er wel echt door aangevallen voelen..
 

Tyranto1

Nieuwerd
Ik kan me er alleen over het feit uitspreken dat hoe deze opmerking dan ook bedoeld is dat dit echt anno 2020 niet meer hoort te kunnen en al helemaal niet op een spel.
 

..m.

Actief Lid
laat ik dan maar op een ouderwetse niet racistische manier modder gaan gooien om een voorbeeld te geven aan floess :p (kijk zo bij de top/flop)
 

Mille69

Casual Lid
Ik kan me er alleen over uitspreken dat geen enkele vuile opmerking anno 2020 niet meer hoort te kunnen, en al zeker niet op een spel. En al zeker niet vanachter je computertje. En al zeker niet met 18 tegen 1. En al zeker niet als je argument op geen baar trekt. En al zeker niet als dit serieus is en dieje ene persoon elk moment van een brug kan springen.

Besluit: Als het ni voor te lachen is zwijg dan eens en speel het spelletje om te bewijzen wat je zegt aub thanks svp
 

Natte prei

Casual Lid
Je weet even goed dat wij zeker niet willen dat iemand van een brug springt. Wij kaarten gewoon een opmerking aan die niet door de beugel kan. En hopen dan ook dat hier in het vervolg op gelet kan worden, om zulke opmerkingen die zo geinterpreteerd kunnen worden, proberen te vermijden.
 

Mille69

Casual Lid
Nu weet je volgens mij niet wat je zegt? Twee dagen geleden zet je een bericht op het forum waarin je hem zo goed als uitlacht/kleineert. Ondertussen zetten je vrienden er ook denigrerende berichten over Floess, G.G en Hoi neer. Nu moet jij mij eens vertellen op welke manier jij zon berichten wilt vermijden en hoe jij er niet voor zorgt dat spelers niet van een brug willen springen. Leg eens uit aub?
 

Mille69

Casual Lid
Ja oke maar ik zie hem toch geen dingen op het (openbaar) forum plaatsen dusja. Niet da ik niks vekeerd doe maar je moet nu ook niet gaan overdrijven
 

Tyranto1

Nieuwerd
Lol, @Mille69 hij zet op zn profiel over V&A eerder.. vieze apen. En dat vind jij overdrijven?

Ik vind dit persoonlijk echt geen grapje meer. Kijk eens naar Amerika en dan zie je dat wij niet overdrijven. Dit is echt racisme!
 

Natte prei

Casual Lid
Als je mijn posts of wat dan ook ik dan schrijf serieus neemt ben je geen clown, maar het hele circus.

Behalve deze dan. In de VS lachen ze precies toch ook niet met racisme he, of is dat voor de lol dat ze de hele boel in de fik steken? Let toch op wat je zegt. Jij weet toch ook niet of degene die daar dagelijks mee te maken hebben, niet klaar staan om dan ook van een brug te springen? Dit was een laffe steek onder de gordel en hoort echt niet thuis hier.
 

Mille69

Casual Lid
Dit is echt te veel bullshit bijeen

Hoezo denken jullie meteen aan racisme? What the fowk heeft da daar mee te maken? Gaan jullie dan ook als ik zeg da jullie Vieze Alpacas zijn janken dat dat verwijst naar 'luie en achterlijke beesten'. Inderdaad, zeker nie

Hupse nu ben ik ook al een circus terwijl ge er zelf zit over te wenen.

'Onder de gordel en hoort hier niet thuis' :'((((
Jammer da alles wa jullie zeggen zelf hard binnenkomt ://
 

Mille69

Casual Lid
Ik vind het gewoon jammer da hier een speler geviseerd wordt door 10 spelers, ookal heeft die mss iets fout gezegd. Ik snap opzich wel waarom jullie zo kunnen denken maar da moet daarvoor toch nie zo bedoeld zijn? Tis nog altijd een spel... komop he
 

DeletedUser2261

Guest
Even van topic afwijken.
Ik word hier in een wereld gedropt waar er precies al een eeuwenoude oorlog aan het afspelen is tussen verschillende stammen.
Waar kan ik een overzicht vinden waar dit ontstaan is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan