Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2247

Guest
Even van topic afwijken.
Ik word hier in een wereld gedropt waar er precies al een eeuwenoude oorlog aan het afspelen is tussen verschillende stammen.
Waar kan ik een overzicht vinden waar dit ontstaan is?

@Isorah W44 <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Natte prei

Casual Lid
@Mille69 Het rare is dat wij niets over floess mogen zeggen, want "je weet niet hoe die zich voelt en kan elk moment van een brug springen misschien".
Maar als wij dan iets aankaarten waar wij niet tegen kunnen, dan weet jij perfect hoe wij ons voelen en moeten voelen daarbij. Onze argumenten zijn opeens belachelijk en waardeloos. Als wij jou zeggen dat wij dit niet oke vinden, dan vinden wij dat, en dan is het niet aan jou om te zeggen wat wij daar moeten van denken.

Wij moeten zogezegd heel liefjes zijn floess, want we weten niet hoe die zich voelt, maar jullie weten ook niet hoe wij ons voelen. Als floess zijn mentale gezondheid dan niet zo goed is volgens jou, dan zou je denken dat hij ook meer aandacht zou hebben voor andere mensen die zich misschien ook zo kunnen voelen. Maar zoals je hieronder kan zien, is dit totaal niet het geval.

Ik zat rustig van mijn avond te genieten, tot ik dit bericht opens kreeg. Nou als ik me al niet goed voelde, denk je dat dit helpt? Iemand die het er wat komt inwrijven en er mee komt lachen?

Jouw argument is blijkbaar alleen geldig als het tegen ons werkt. Wij hebben dit probleem hier op deze post nochtans heel net aangebracht, omdat wij dit ook serieus nemen. Het is dus ook niet aan jou om dit belachelijk te maken.

Ook wat je zegt over alpacas, dat slaat nergens op. Alpacas wordt toch niet gebruikt door racisten om naar huidskleur te verwijzen? Zorg dat je met wat beters komt volgende keer.
Knipsel.PNG
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2247

Guest
Ik heb spijt dat ik mijn berichten vaak wis maar om Natte Prei zijn argument aan te sterken wil ik even zeggen dat ik paar dagen geleden uit het niets een berichtje van Floess kreeg "Misselijk makend ventje". Nou dat is echt iets waar je iemand volledig positief mee benadert. Nou ga ik van mijn brugje af want ben helemaal blij nu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

001 Bulbasaur

Casual Lid
Zo te zien wordt er hier alweer flink gekroond... Zie toch alweer na amper 3 dagen dorp van +900 punten. Proficiat heren!!
 

..m.

Actief Lid
er zijn tenminste geen stamlevels omhoog gekroont :rolleyes:


hoeveel kronen kost het wel niet om een stam naar level 20 te brengen?:p
 

DeletedUser2247

Guest
Zo te zien wordt er hier alweer flink gekroond... Zie toch alweer na amper 3 dagen dorp van +900 punten. Proficiat heren!!

Ik vergeet de hele tijd dat wij 27+ bedriegers sturen vanuit 1 persoon, bij elke clear verkenners sturen. Toch leuk dat kroners het spel voor ons gratis houden :)
Dankjulliewel spenders!
 

DeletedUser1715

Guest
Licht het aan mij of gebeurt er nog niet heel veel met stammen, ik zie nog niet veel ontstaan (en dan bedoel ik wars enzo). vind ik wel jammer opzich.
 

DeletedUser1513

Guest
Even van topic afwijken.
Ik word hier in een wereld gedropt waar er precies al een eeuwenoude oorlog aan het afspelen is tussen verschillende stammen.
Waar kan ik een overzicht vinden waar dit ontstaan is?
Jep, ik word nu ook nieuwsgierig hehe
 

DeletedUser2116

Guest
Dit is de domste comment die je tot nu toe hebt gegeven. Ik geef je een sticker ervoor, amai

Wanneer je enkel via de mobiele app speelt zul je dit niet kunnen zien tenzij je de aanval om ziet keren ;) , op de app worden officieren niet altijd weergegeven
 

DeletedUser1850

Guest
@seayeon


en weeral dat 'ik ben beter als de rest' attitude tekst, je kickt er wel op, je wilt het gewoon niet toegeven.

geroeid met de riemen dat ik had, hierbij spreek je uzelf heel hard tegen. je schooit om geld/kronen bij andere spelers, doet alsof je een rolstoel zit, als het niet naar je zin is begin je meteen te bekvechten. een maand lang heb je iets nodig om het spel te kunnen volhouden. allemaal zaken wat andere speler niet nodig hebben.

ik verwacht geen enkele persoon mij te joinen, want ik ga er niet achter vragen wat jij waarschijnlijk wel gaat doen. je hebt het al eerder gevragen aan spelers om mee te doen.

vrienden ? what a joke.. vrienden zijn mensen in realiteit. spelers op het spel zijn vreemdelingen voor je, je kent 90% niet in realiteit, het zijn spelers waarmee je samenspeelt en eventueel virtueel een goede band mee kunt hebben. in jou geval maak je veel haat naar je toe met je gezeik altijd. een hoop spelers die dit spel al 5 jaar spelen zijn jou gezaag zo moe. altijd dat schelden, uitdagen, stoer gedrag.. dat hebben wij op deze community echt niet nodig.
de reports en support tickets dat over jou ingediend zijn is waarschijnlijk al een boek van 500 bladzijdes.


en een tijd geleden wou je mij nog bij je zogenaamde elite stam hahahaha

knor knor, ik leef thuis, heb een mooi loon, binnen enkele maanden een mooi huis met men vriendin enkel respect naar de mensen die mij respect geven terwijl jij om geld ligt te schooien bij andere. knor knor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan