Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peeters

Ervaren Lid
ahhh de post die ik verwachte haha je maakt men avond goed haha (dank je )

ten eerste haha whate the fuck wie had het over die wereld ? haha jij leest alleen maar wat je denkt te lezen haha (graag lees de teks opnieuw)

wat mij heel hard opvalt dat er 1 persoon is over heel de nl surver dat altijd maar ruzie maakt elke wereld opnieuw (je kickt er precies op )
wat maak dat je de meest gehate tw speler ooit bent (proficiat als dit jou doel is )
ook kan ik jou bevestigen dat jij de beste bent .... o ja hoor de beste in mensen zwart maken , tegen elkaar opzetten , ruzie maken , en zelf mensen te bespelen dat is jou sterkte ( je zie ik kan dit ook eerlijk toegeven dat je de beste bent he ) voor mezelf ik noem dit mentale oorlogvoering
(voor jou een geluk dat dit ook de grijze zone is van tw , en dus getolereerd word ) ik geef eerlijk toe ik jen ook graag eens iemand maar het niveau waarin jij dit doe is gewoon om van te kotsen dit is absoluut mij stijl niet , jij probeert gewoon mensen mentaal te kraken ....

vergeet niet dit is een spel het moet voor iedereen op een respectvolle manier plezant blijven

aangezien je ook weer wat wilt zever over die wereld , ja ik heb je die wereld zwaar onderschat klopt ... ja ik heb je gejent door je gs toe te sturen (je was op dat moment ook iemand die nieuw leven in die wereld wou blazen terwijl er verschillende dreigde op te geven ) dus dat kwam mij goed van pas ...klopt
ook moet ik toegeven dat ik je gaven om (zoals hierboven vernoemd ) mentale oorlog voering hebt onderschat klopt (wat je heel goed van pas kwam om heel de wereld tegen ons op te zetten (spelers die ik int verleden ook al had gepakt) dus extra gemotiveerd waren om ons terug te pakken zelf men eigen stamgenoten was je aant opzetten tegen mij ) klopt
ik geeft ook toe dat ik kronen hebt gebruikt klopt

zo nu tevreden ? dat jij je wereld gewonnen hebt ? voor heel veel spelers heb je gewoon de wereld verziekt omdat je te extreem was in je mentale oorlog voering je ging gewoon veel te ver je was mensen aant kraken mentaal aant kraken (en ik spreek niet alleen op mij he) heel veel mensen stoppen gewoon omdat ze jou zever kots beu zijn tja dan valt natuurlijk de boel uit elkaar he .... en dit gebeurt nu tegenwoordig op elke wereld waar jij verschijnt (raar he? )

voor het volgende bericht dat ik verwacht hier van jou (begin je te kennen hé) :)
als je begint te zeveren omdat ik hier deze tekst schrijft (in jou taal men bek moet houden omdat het hier niet thuis hoor ) jij hebt al paar keer mijn naam hier vernoemd
terwijl ik graag zou hebben dat jij je bek houd over mijn naam , ik word namelijk niet graag geassocieerd met mensen die zo extreem aan mentale oorlog voering doen ik vind dit om te kotsen ...

tw speel je vooral met troepen , proberen iets slimmer te zijn dan een ander , de juiste keuze maken inverbant met bg s of naps , je doet beter je best met farmen , zoeken achter de tijden wanneer je vijand niet online is enz .... en af en toe jennen op een respectvolle manier kan , maar niet op die kotsmisselijke actie s van jou door de mensen de grond in te boren

ik ben heel blij dat ik vandaag geen mod ben anders had ik deze tekst nooit mogen typen :)
voor het volgende bericht weet ik ook nog niet of ik ga antwoorden op jou zever want anders gaat dit spelleke weer zo door en ik heb al gemerkt dat je het frustreren vind dat mensen jou negeren , ik hoop ....echt ik hoop voor jou dat je even de tijd neemt om deze tekst op te nemen zonder direct in je gat gebeten te voelen (wat ik verwacht en waarschijnlijk direct weer een zeverbericht stuurt :rolleyes: van het kan me niet schelen wat een ander denkt enz ...)
en er even goed over nadenkt .....tw spelen we toch allemaal voor de fun niet ?

ook hoop ik dat tw support ook even er over nadenkt .... mentale oorlog voering ...hoever mag dit gaan ? willen we spelers fun laten beleven of gaan we ze elkaar laten weg jagen (dit is ook geen verwijd naar onze mods want ik weet dat ze hard hun stinkde best doen )
 

seayeon

Bekend Lid
Ik zal al meteen de bullshit er tussen uit halen

Het is grappig wel
Jullie hadden anders een BG die wereld , en wie niet , tot pas later
Jullie zijn de eerste BG aangegaan , en heb niet de hele wereld tegen je opgezet

Je bedoeld CoS? die had tegen je gevochten of ik er nu was of niet
Want hij haat jou voor een reden waar ik nog altijd niet bij kan , maar swat

@Peeters , nogmaals jij begon met die mentale oorlogsvoering
Jij begon mij te kleineren , en ik heb dat terug omgedraaid naar jou toe , en exact hetzelfde gedaan als wat jij deed in het begin

Enige verschil is

I manned up , fought hard , and won

Eenmaal je een paar keer faalde omdat we zelfs je verkenners tegen je gingen gebruiken door je de dorpen te laten pakken met je clear en die dan te backtimen
en dag erna in 2 van je provincies binnensprongen en meteen stackte (Teamplay) ben je meteen gestopt
Omdat je wist dat je op tactisch vlak in de poep gepakt was

Wij hebben toen de oorlog zeker ook gespeeld met troepen

Wij stuurden geen 30 clears op een dorp dat overgenomen werd met muur 20 en waar 60k+ ZC en trebs instonden toen je aankwam
Nkleen zat een hele tijd 7v1 zonder dat er mogelijkheid was tot OS

En Nkleen pakte , met mij als co en goede samenwerking onderling dorpen van jullie ipv omgekeerd
terwijl jullie allemaal geloof hadden in de provincie

Je moet niet gaan zeveren , dat we alleen op mentaal vlak je gekraakt hebben
Want over tactiek moet jij niet lullen

Het enige wat je gedaan hebt die wereld is verkenners en bedriegers spammen
Je hebt ook meerdere clears en muren gekroond

Terwijl wij een manier vonden om jou verkenners nutteloos te maken
En daar heb ik je mee uitgelachen

Dorpen No verkenner no party genoemd , en dat soort dingen
Enkel en alleen omdat jij in het begin van de wereld deed alsof je de god was die wereld en dat ik , of wie dan ook jou niet meer ging kunnen beaten

Jij bent zelf getuige geweest van mijn prestaties op W26 , dat ik solo stam was , en niet weggespeeld werd
En toen heb je nog je respect betuigd aan mij

Maar het is niet zo leuk als je verliest en dat snap ik , dus ben je op W35 van gedachte veranderd
But dont worry het was niks persoonlijks , Jente en Tuxie heb je toen ook zitten kleineren

En toen is Tuxie naar mij gekomen , omdat ik altijd zeg dat elke wereld nog te draaien valt , en dat heb ik toen voor de 2de keer bewezen na W27 als eerste keer

En nog grappiger is @Warrior of odin is hier ook nog getuige van
En die heeft in die wereld DeZwarteRidder opgeleerd , en heeft zonder enige mentale warfare of berichten een van de betere spelers in die stam (Snipedd) weggespeeld

Warrior is de enige die van allebei getuige was , en bij allebei erbij was

Ik heb jou behandeld zoals je mij behandeld hebt in het begin , maar ik heb het omgezet in motivatie om je te beaten
En jij hebt getoond dat je een quiter bent als het moeilijk word

Want je kan niet alles met kroontjes oplossen :)
Skill > kronen
Dat zal altiljd zo blijven
Je kan altijd Samen met Gungnir starten in november , heb er geen probleem mee om nog is je portemonee leeg te trekken , hoe meer je spend hoe langer TW2 in leven blijft gehouden

Maar jij weet net zo goed als ik dat je gewoon koppig bent , omdat je je verlies niet wilt toegeven
Want ooow je hebt niet verloren , je bent gestopt

Mijn doorzettingvermogen waar je op W26 respect voor toonde , is wat je na W35 bent gaan haten

Is dat niet een beetje hypocriet

Volgende keer als je iemand kleineerd als hij start
Denk er dan aan
What comes around , goes around

Ik heb jou inderdaad de grond in geboord , en terecht
Toen ik starte , kon je alleen maar hebben over hoe fantastisch je was , en dat je een int wereld gewonnen had met NLers etc etc
Dus ik verwachte een tactisch mastermind
Maar die heb ik nooit gezien , zelfs niet voor ik begon met je uit te dagen ivm je EXTREME kronengebruik
Jij heb mij in het begin de grond in geboord

Iemand uitlachen als hij start en zegt de wereld interresant te gaan maken afkraken dat het hem nooit zal lukken zelfs niet als je gs stuurt

Maar het grappige is , dat onze enige BG ik geen enkel gesprek over had moeten voeren
Vraag anders is aan CoS of wij vriendjes zijn :) denk dat het antwoord je zal verassen
Na de merge ben ik dan ook per direct gestopt
Allee merge
Onze BG was uiteindelijk 2 spelers groot
Want de rest was al gestopt DOOR JOU extreme kronengebruik ;)

Ook tuxie is uiteindelijk defninitief gestopt , omdat hoe hard die ook probeerde (tuxie is een van de beste spelers hier op TW , en iedereen die dat ontkent is achterlijk naar mijn mening) Omdat je clears kroonde in nieuwe dorpen en constant muren kroonde om 1 speler die 1/3de jou grote was SAMEN met je teamgenoot (zal zijn naam niet noemen om hem erbuiten te houden) weg te spelen , die is toen op de volgende wereld gestart

Er zijn die wereld 10tallen spelers gestopt omdat jij de wereld kapot kroonde , jij bent gestopt omdat je kronen effectloos bleken tegen de echte elite

Zonder een chat of iets geen berichten geen forum , wil ik het gerust 1v1 tegen je opnemen
Maar dan ook allebei zonder kronen

You will lose 10'/10 times
 
Laatst bewerkt:

Peeters

Ervaren Lid
zoals verwacht ....heeft hij blijkbaar weer niet de tijd genomen om deze tekst fatsoenlijk te lezen en er over na te denken
jij denkt precies elke keer iets te lezen wat er niet sta .... man man ... sukkelaar

achja ik ga er mijn tijd niet meer in steken (want ik lig niet wakker van een wereld dat al maanden gespeeld is )
ik leef nu ...niet gisteren

1 puntje mijn jennen en jou mentale oorlog voering is echt wel anders hoor vraag dit maar even na aan iedereen die je kent

en punt 2 .... zoek hulp ;)
 

DeletedUser1972

Guest
xD, ben benieuwd wat jullie er nog van bakken. Als 59 leden al niet genoeg zijn om er 30 te stoppen zou ik voortaan de hele wereld aan het begin recruiten
dan weet je dus totaal niet wat erachter zit
 

seayeon

Bekend Lid
@Peeters
Punt 1 : lees je eigen tekst opnieuw , want ja ik heb je tekst wel degelijk gelezen
Punt 2 ; Jou reactie is zo inhoudelijk , en zeker een relevant antwoord op mijn tekst , jou antwoord toont echt aan dat je het van top tot bodem hebt gelezen.
Ow wait

Je hebt 2 keuzes
Keuze 1 : Je kan geen antwoord verzinnen , omdat je weet dat ik gelijk heb , en kiest dus maar voor om ow hoe noemde je het ook alweer , mental warfare te voeren , en een poging doen tot kleineren , want dat is exact wat je doet in je post , tevens maak je ook nog eens een lachtertje van mental health care
Keuze 2 : Je hebt het niet gelezen , en flapt er gewoon maar wat uit , omdat je na mijn eerste bericht al wist dat ik gelijk had

Ik heb je tekst volledig gelezen knullo
Je hele tekst komt erop neer , dat ik op tactisch vlak en met troepen niet gewonnen heb , maar dat ik enkel goed ben in mental warfare
WAKE UP BUDDY , you got owned. Je werd uitgelachen ja , omdat je er niks van bakte

Weet je wat je doet
Speel in november nog eens mee , koop weer wat kronen , we zullen geen enkel bericht doen onderling , beter nog ik zal ook geen leiding zijn van de stam waar ik mee speel dan , ik kan het evengoed overlaten aan Nkleen of tuxie (Die al een wereld met THIS IS SPARTA als leider gewonnen heeft , waar ik tevens niet mee speelde) of jente of march of wie dan ook

Dat is het sterke punt aan zowel de stam This is Sparta! en Vicious & Ambitious , we zijn een team , we zijn er voor elkaar
Nu Als je al niet inhoudelijk kan reageren op het vorige bericht , dan verwacht ik nu ook niet veel soeps

Aan iedereen die ik ken?

Ik word elke keer als ik zeg dat ik ga stoppen gevraagd om te spelen , ik heb op W35 niet beslist dat ik ging komen en jou zou beaten ,ik werd gevraagd om te komen

Het lijkt mss niet zo omdat buiten mijn reacties op jou bullshit , Gungnir zijn bullshit en nog een paar anderen hun bullshit (Swootcandy bijv) niemand intresse heeft in jullie gezeik.

Het is wel grappig dat de mensen die telkens slecht te praten hebben over me op het forum , stuk voor stuk mensen zijn , die altijd stoer doen over hoe goed ze zijn , maar niet kunnen verwerken , dat ze gebeat zijn

@Peeters , jij kan alleen kronen gast

Grab a chair
Sit down
Start in november
And watch how it is done

De ironie druipt er wel vanaf
Ik zou zogezegd je tekst niet gelezen hebben , maar ik geef een heel lang inhoudelijk antwoord over elk punt dat je aanhaalt in je post (Wat telkens op hetzelfde neerkomt : Blablabla ik heb niet verloren op skillgebied , jij pest mij gewoon , Grow the fuck up , pak een zakdoekje and whipe your tears

See ya around , if you have the balls to try it again
But you and me both know , you cant beat me
 

DeletedUser974

Guest
Ik ben vier weken op vakantie gegaan en ben in die tijd gecleared/ge-edelt hoe is dat worden weggespeeld?
Daarvoor was ik solo het front in het noorden (tegen jullie stam en jullie bondgenoten aan) het was ongeveer 1 tegen 7, dus zelfs als jullie me zouden hebbenweggespeeld was dat zeker niet door warrior of odin :x
 

seayeon

Bekend Lid
@Sniped , komop gaan we beginnen?

Wereld 26 , waar ik als solo stam overleefde , je maatje ganja naar de vijand vluchte , ben je ook gestopt en niet weggespeeld , dat was toen ook de smoes
Wereld 27 , nadat je mij kickte terwijli k mee de stam groot heb gemaakt , voor een ruzie met ganja , die door ganja begon aangezien hij de helft van de stamleden in de leidingchat en mijn pm aant trashtalken was (Dat wist jij ook)
waar ik dan in de rim een nieuwe start heb gemaakt en samen met DamianD met een achterstand van 300 dorpen vs 2100+ begonnen op te rukken , ben je toen ook plots gestopt , terwijl je de week ervoor nog aand internen waard

Wereld 35 was je nog aant deffen totdat ik je kerkdorp pakte , en dus je clear sloopte , en daarna je def sloopte
Daarna is DeZwarteRidder je beginnen aanvallen , ergens rond die tijd ben je ook gestopt

Je doet niet eens moeite gelijk anderen om een smoesje te verzinnen , je pakt altijd dezelfde

@Peeters , weet je wat ik snap? Dat er altijd wel iets over me gezegd zal worden als reden waarom ik win

W27 : was het co-abuse , en zelfs accusations dat ik support omkocht
W31 : was het co-abuse en kronen (Van 1 lid genaamd TMKbenin , terwijl we met 1 stam tegen 7 stammen vochten)
W34 : Well die was op enkele spelers na zo ez dat het niet eens de moeite waard is , maar wel werd ik beschuldigd door jokke dat ik bewijs van berichten etc via discord van hem over bepaalde stamleden gefaked had met fotoshop (Ik heb toen aangeboden alles te tonen via teamvieuwer)

W35 : Welja , dat hebben we hierboven al vernoemd
W38 : Zorgen dat mensen gebanned worden (volgens hun zonder reden)
Dit terwijl ik nooit 1 ticket heb gestuurd gedurende die wereld
W42 : beschuldigingen van co-abuse , en binnen htf ook beschuldigingen dat ik support omkocht , toevallig kan ik met een 3-4 tal leden die daar zaten goed praten , en is dat ook weer aan het licht gekomen

Ook meermaals ben ik beschuldigd van farmbotting , laatst nog op W42 omdat ik in 19.5 dagen de 100m haalde met een latere start

En nu jullie doorhebben dat die accusations hoogstwaarschijnlijk bullshit zijn
Gaan we het omgooien en is het mental warfare , of hoe de fuck je het ook noemde

Het zal altijd iets zijn , en het zal in de toekomst nog wel wat anders zijn , but guess what , i stopped caring a while ago
Ik zie het eerder als een compliment ;)

Op W45 heb ik nog weinig smoesjes gehoord , al zal niet iedereen even tevreden zijn met mij , maar er zijn er ook genoeg zowel vriend en vijand waar ik gewoon een normaal volwassen gesprek mee kan voeren

Als je een probleem hebt met hoe ik mij tegenover je opstel , dan moet je in je spiegel kijken , want ik behandel anderen zoals ze mij behandelen :) Dat heb jij eerstehands ervaren @Peeters , alleen ik trok niet zo zwaar aan je gekleineer , omdat ik wist dat ik er wel zou komen en dat je zou verschieten , van die speler die je uitlachte

En trouwens , ik en CoS zijn geen maten , integendeel , hij mag me niet omdat ik goed kan opschieten met een bepaalde gezworen vijand van hem (ga geen namen noemem) , en ik kan je zeggen , qua speler , is hij vele malen beter dan jou en Shazza ook trouwens. Als we puur naar spelkwaliteit gaan kijken
krijg jij van mij een 4/10

Als we gaan kijken als sponsor voor TW2nl krijg je een 11/10
Nogmaals bedankt , wie weet zonder jou grote bijdrage was W45 nooit gebeurd dan was het mss al gedaan
Dus danku meneer sponsor.

Eindconclusie
Er zal altijd wel iemand zijn , die een of andere beschuldiging , leugen of ronduit belachelijke statement zal posten over mij , aangezien ik wereld na wereld na wereld , na wereld , naar mijn hand zet , en dat heeft zeker niet alleen met gesprekken te maken

Je weet verdomd goed , wat ik en nkleen als team hebben gedaan op die wereld
Beter nog , ik denk dat je daarom ook na 2 weken struggelen en 7v1 teruggedrukt te worden door iemand ie vrijwel geen OS KON krijgen op dat moment
in de stam hebt gevraagd , omdat je het niet kon halen

Je accusations zijn makkelijk te busten
Zal beginnen met de eerste

"Je zette de hele wereld tegen me op"

Wij hadden geen BGs buiten CoS en Shazza op het einde , maar die waren sowieso al vijand van jullie voor ik starte
De enige andere actieve stam die wereld , was in BG met jullie maar werden omvergemaaid door spelers als TheEdge , Jente mezelf en meer

Maw , pure bullshit , buiten de stam , is jullie stam ook de enige stam waar ik privechats mee had
Ow en over de hele wereld tegen iemand opzetten

Toen shazza en CoS terein begonnen te winnen heb je zelf ONS nog gevraagd om een BG
En toen wij nee zeiden , ben je op je knietjes gegaan en heb je shazza en CoS in jou stam gevraagd xd

Je bent een joke dude
SIT
 

Peeters

Ervaren Lid
haha weer een lange bullshit tekst ...word jij daar voor sponsor ? :)

ik ben al blij dat je beseft dat je met iedereen een probleem hebt ...we gaan de goede richting uit met jou :)

als jij nu even aan deze tekst wil denken die ik hier boven heb geschreven (en proberen te begrijpen ...tis niet moeilijk hoor )

terwijl ik graag zou hebben dat jij je bek houd over mijn naam , ik word namelijk niet graag geassocieerd met mensen die zo extreem aan mentale oorlog voering doen ik vind dit om te kotsen ...
 

seayeon

Bekend Lid
Ik heb niet met iedereen een probleem gast , de mensen waar ik een probleem mee heb zijn op 2 handen te tellen
De discordgroepen die TW related zijn waar ik in zit en met mensen praat etc , zijn daarentegen niet op 2 handen te tellen

Weer een lange text met facts
Waar je niet op kan reageren @Peeters

Komaan , je wou modder gooien , antwoord dan ook inhoudelijk op mijn tekst , daarna ben je van me af xd

Het is wel grappig dat ik zo gehaat ben , maar elke wereld weer in het begin voor elke stam gevraagd werd

W27 : Zat ik eerst in snipedd zen stam , maar daar zaten 4 ego trippers aan de leiding , die zelf wel bb mochten edelen etc , terwijl een andere speler iemand clearde met AH , en die moest die AH maar neer katapulten
he @Sniped , en ontken het niet jongen , ik heb er nog screens van ook :)
Van elke wereld trouwens

@Peeters , zoals ik dus zei reageer inhoudelijk , als je eerlijk kan antwoorden , dan zal ik je ook niet meer taggen
Maar het zijn pure facts , en ik kan desnoods de screens gaan bovenhalen

Van de positieve vote om met ons BG aan te gaan om met de hele wereld tegen 2 ACTIEVE SPELERS te gaan spelen
Je bent het zieligste excuus voor een int speler dat ik ooit ben tegengekomen op heel tw
Ook ik heb men int verleden , maar ik ben idd nooit met jullie mee gegaan
Voor ik terug op TW2 kwam spelen , heb ik eerst INT gespeeld met de britten :)


Nogmaals het enige waar je goed in bent is kronen en lullen op het forum
Wanneer ga je is eindelijk laten zien dat je ook het spelletje kan spelen

Dat er op elke wereld bullshit word verzonnen waarom de vijand verliest is volgens jou hetzelfde als problemen hebben met iedereen right?
Of geloof jij ook dat ik support omkoop
En 12 jaar TW1 , Travian en TW2 speel zonder ooit een ban voor co-abuse of dual accounting , of acc sharing en dat ik het wel doe

Als je er niet tegenkan , dat je uitgelachen word door de speler die je beat , die je daarvoor uitlachte en zij dat die je onmogelijk kan beaten
Dan zit je niet op de juiste game

Mss moet je habbo hotel of club penguin ofzo gaan spelen dude
 

Peeters

Ervaren Lid
@Peeters , zoals ik dus zei reageer inhoudelijk , dit is echt wel grappig dit is net jou probleem als ik appel zeg zegt jij peer
je zegt dat je niet met iedereen een probleem hebt ...geloof me maar dat heb je degelijk wel ....je beseft het wel ergens hoor kijk maar ...
Het is wel grappig dat ik zo gehaat ben

ook je lezend begrijpen is duidelijk nog een probleem kga de tekst hier nog eens knippen en plakken ... hopelijk als je iets meer volwassen bent berijp je dit beter (wat nooit ga gebeuren :rolleyes:)

terwijl ik graag zou hebben dat jij je bek houd over mijn naam , ik word namelijk niet graag geassocieerd met mensen die zo extreem aan mentale oorlog voering doen ik vind dit om te kotsen ...

graag inhoudelijk reageren deze keer ... (nog eens een poging )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan