Zoekresultaten

  1. drogba497

    Drogba Out!

    Beste vriendjes, Mijn tijd op tw2 zit er helaas op. Dit heeft meerdere redenen. Ik moet zeggen dat ik merk dat de tw2 communitie flink in niveau is gedaald, als ik tegenwoordig iemand aanval moet ik gelijk achter me kijken omdat ik de dreigementen meteen naar mn hoofd geslingerd krijg. Je kan...
  2. drogba497

    Verholpen Vertraging Presets

    Ik merk dat er sinds de update een vertraging is op het farmen met presets. Hij toont af en toe pas na een paar seconden mijn aanvallen of ik moet heel de pagina refreshen voordat het weer zichtbaar is.
  3. drogba497

    Gereproduceerd iOS/Android - Time out bij herbetreden App

    Ik merk dat op de IOS app op mijn Iphone 8 er een bug is dat ik de ene keer wel in 1 keer het spel kan starten en de andere keer moet ik het spel afsluiten en opnieuw moet opstarten zodat de app wel gaat laden. Ik weet niet of dit al een bekende bugg was, kon er niks over vinden. Was hier al...
  4. drogba497

    Smiley's Forum

    Hey, Mensies. Ik mis op dit fora flink wat smileys vandaar ook dit topic. Hierbij stuur ik wat ideetjes zodat @Kr33log en of @Red Attack hier naar kan kijken. #1 http://img.clipartall.com/pictures-of-people-thinking-pictures-of-people-thinking-thinking-clipart-think-clip-art-830_831.jpg #2...
  5. drogba497

    Meer informatie vereist Geen melding inkomende aanvallen

    Beste, Mods Bij mijn Huawei p8 krijg ik geen meldingen als ik word aangevallen of er een gebouw klaar is. De meldingen staan gewoon aan en er is niks mis met mijn telefoon. Groetjes, Drogba497
  6. drogba497

    Slopen van gebouwen

    Beste, Medespelers. Ik heb een idee om toe te voegen in het spel. Het lijkt mij handig om een sloop optie toe te voegen in het hoofdgebouw. Dit kan dan pas nadat het hoofdgebouw level 25 heeft berijkt. Dit bestond ook in tw1 en ik zou dit graag terug willen zien. Is het mogelijk om dit...
  7. drogba497

    Kleurtje

    Beste, Forumgangers. Is het mogelijk dat je een speler een andere kleur kan geven zodat dit makkelijker is aangegeven op de kaart of is dit niet mogelijk? Dit kon namelijk wel op tw1 maar hier heb ik het nog niet gevonden. Mvg, Drogba
  8. drogba497

    Begin dorp

    Beste Mensen. Ik heb een vraagje. Telkens als ik online kom op tw komt ik in mijn 13e dorp. Ik zou graag willen beginnen in mijn eerste dorp weet iemand hoe je dit kan aanpassen. Alvast bedankt.
  9. drogba497

    Geen Bug Windows Phone

    Hallo allemaal. Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon genaamd de nokia lumia 530 ik kan alleen geen tribalwars starten op mijn browser hebben meer mensen hier last van? Gr Drogba
  10. drogba497

    App fout berichten

    In de app zit waarschijnlijk een bug want als ik met mijn telefoon een bericht open op de app krijg ik niks te zien en kan ik ook niet naar het volgende bericht. Of licht dit aan mijn telefoon ik heb namelijk de core 2 ik weet niet of dit uitmaakt? Mvg, Drogba
Bovenaan