App fout berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

drogba497

Challenge Accepted - 2017
In de app zit waarschijnlijk een bug want als ik met mijn telefoon een bericht open op de app krijg ik niks te zien en kan ik ook niet naar het volgende bericht.
Of licht dit aan mijn telefoon ik heb namelijk de core 2 ik weet niet of dit uitmaakt?

Mvg, Drogba
 

DeletedUser

Guest
De Rapporten duren gewoon enorm lang om te laden, heb hetzelfde probleem sinds de laatste app-update :/

- Mickverm
 

DeletedUser

Guest
Ik heb sinds de laatste update overal problemen met laden in de app, hij is zo goed als onspeelbaar geworden bij mij. Hopelijk wordt dit gepatched in de volgende update :p

- Mickverm
 

DeletedUser230

Guest
Ik heb zojuist gekeken of ik ook problemen heb met de app, maar alles loopt soepel. Berichten openen e.d. gaat prima.

Misschien is het een idee om de app te verwijderen en even opnieuw te installeren.
 

DeletedUser

Guest
Ivvintati;n15736 zei:
Ik heb zojuist gekeken of ik ook problemen heb met de app, maar alles loopt soepel. Berichten openen e.d. gaat prima.

Misschien is het een idee om de app te verwijderen en even opnieuw te installeren.
Sinds update 1.12 loopt alles weer vlot en zoals het hoort ;)
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik kan nog steeds niks openen qua berichten zal wel even proberen om hem opnieuw te installeren
 

DeletedUser

Guest
Klopt, dat heb ik ook. Je ziet aan de notificaties dat je een hoop berichten moet hebben, maar als je de inbox opent heb je er maar 1 (of geen) ongelezen bij zitten. (sinds 1.12)
 

DeletedUser

Guest
Zoals eerder aangegeven valt dit probleem te verhelpen door de app opnieuw te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan