Slopen van gebouwen

Wil jij dat dit idee in het spel verschijnt?

  • Ja, ik wil dit in het spel zien!

    Stemmen: 14 93,3%
  • Nee, ik zie dit liever niet in het spel

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Beste, Medespelers.

Ik heb een idee om toe te voegen in het spel.
Het lijkt mij handig om een sloop optie toe te voegen in het hoofdgebouw.
Dit kan dan pas nadat het hoofdgebouw level 25 heeft berijkt.
Dit bestond ook in tw1 en ik zou dit graag terug willen zien.
Is het mogelijk om dit überhaupt toe te voegen?

Groetjes
Drogba497:p
 

DeletedUser444

Guest
Het is mogelijk maar innogames wilt dit niet doen hebben ze in het verleden aangegeven.
 

DeletedUser397

Guest
het ergste is dat je hospitaal niet kan katapulteren, zelf niet eigen hospi..
 

DeletedUser1095

Guest
@Furyan666 Het aanvallen van Hospitalen is niet humaan en niet eervol en word ook afkeurend gereageerd in een echte oorlog. Daarom is er besloten om dit niet langer mogelijk te maken. Zo iets was de reden dacht ik :')

Achja Ik ben er wel voorstander van hoor dat je de Hospi gewoon kan afbreken tho.
 

DeletedUser373

Guest
Zou een stuk makkelijker zijn als al je dorpen even groot zijn.!
 

DeletedUser1670

Guest
Ik volg het ook niet helemaal. Waarom zou je je gebouwen willen afbreken? voor meer voorraden denk ik?
 

DeletedUser19

Guest
Ik kan me inderdaad ook herrineren dat InnoGames er expliciet voor heeft gekozen dit niet in te voeren. Maar mocht iedereen het echt echt echt willen, kan het altijd nog eens voorgesteld worden. De kans dat het ook wordt uitgevoerd lijkt me niet heel groot, maar we kunnen het op zich wel proberen.
 

DeletedUser19

Guest
Willen we het ook proberen of lijkt het jullie niet de moeite waard? En is het op zich niet echt nodig?
 

DeletedUser888

Guest
Niet nodig, er is al vanuit inno gezegd dat het er ook nooit zou komen. Volgens mij nog tijdens de tijd van koning relax.
 

DeletedUser397

Guest
Niet nodig, er is al vanuit inno gezegd dat het er ook nooit zou komen. Volgens mij nog tijdens de tijd van koning relax.
Anderenzijds, als er hartnekkig op blijft doorgevraagd worden plooit Inno mss wel eens
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik denk van wel op tw1 was het een succes en dat kan het hier denk ik ook wel worden ik merk dat sommige spelers het jammer vinden dat je heel veel kattapulten moet gaan maken om een gebouw kapot te krijgen een sloop functie zou dus veel handiger zijn..
 

DeletedUser397

Guest
Dat is ook mijn standpunt. De vraag is enkel of dit specifiek idee het waard is om te blijven doorvragen.
Eigen gebouwen slopen, en dan vooral hospitaal zelf mogen afbreken (dat het niet gesabot en gekatat kan worden tot daar aan toe), is het zeker waard.
Dit is immers een strategisch spelletje (in tegenstelling tot een realistisch), en het wegwerken van puntenverschillen om kerken te verbergen is daar ook een strategisch onderdeel van.
 

DeletedUser1517

Guest
Ik ben daar ook voorstander van, zeker als je dorpen overneemt van spelers die niet weten hoe ze een dorp moeten opbouwen. Dus wat mij betreft, leg het nog eens voor aan Inno en hopelijk met succes :D (een nee heb je, een ja kan je krijgen ^^)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan