Verholpen Vertraging Presets

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik merk dat er sinds de update een vertraging is op het farmen met presets.
Hij toont af en toe pas na een paar seconden mijn aanvallen of ik moet heel de pagina refreshen voordat het weer zichtbaar is.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor deze melding we gaan dit onderzoeken.
Is het mogelijk om ons te vertellen op welke browser je dit hebt?
 

DeletedUser974

Guest
Ik heb op Chrome dat de melding dat er 50 atks vanuit het dorp al gehaald zijn verlaat binnenkomt
 

DeletedUser1562

Guest
Heb het zelfde probleem. Ik gebruik Opera Browser
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik kan jullie vertellen dat InnoGames hiervan op de hoogte is, en momenteel aan het onderzoeken is hoe deze lag komt, alsook hoe op te lossen. Hopelijk heb ik snel meer en beter nieuws voor jullie.

Voor nu alvast onze excuses hiervoor!
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik merk de laatste tijd dat er weer een vertraging zit in het versturen met presets. Als je nu een trein stuurt komt je clear ineens na je edels aan omdat de tijd ineens veranderd.
 

DeletedUser

Guest
nee klopt dit is weer bezig had ik vandaag ook, en nog eens getest
 

DeletedUser503

Guest
ik heb al altijd gehad dat als ik klik om te versturen dat m'n aanvallen aankomen 2 seconden later..
Is het dat dat jullie bedoelen?
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Nee het is bijv dat als je een clear op 1 zet en edels op 2 op je toetsenbord. Als je dan 1x1 en 3x2 klikt zou het moeten dat je clear als eerst aan komt en je edels daarna.
Maar op 1 of andere manier gebeurt het soms dat de tijd van je aanvallen niet klopt als ze aankomen.
Dus dan komt je clear ergens in het midden of helemaal als laatste. Dit zou niet mogen gebeuren want als je het allemaal op de seconde zou timen zou het alsnog goed moeten komen omdat je als eerst je clear hebt verstuurd.
 

DeletedUser1388

Guest
Nee het is bijv dat als je een clear op 1 zet en edels op 2 op je toetsenbord. Als je dan 1x1 en 3x2 klikt zou het moeten dat je clear als eerst aan komt en je edels daarna.
Maar op 1 of andere manier gebeurt het soms dat de tijd van je aanvallen niet klopt als ze aankomen.
Dus dan komt je clear ergens in het midden of helemaal als laatste. Dit zou niet mogen gebeuren want als je het allemaal op de seconde zou timen zou het alsnog goed moeten komen omdat je als eerst je clear hebt verstuurd.
Dat is altijd geweest joh... Mijn theorie is dat ze dit doen om extra officieren te kunnen verkopen :p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
De echte vertraging die we destijds hadden na de nieuwste update moet normaal gezien verholpen zijn (waar de bug over ging)

Ik ga wel een nieuwe bug aanmaken bij innogames (of de reeds bestaande indien er 1 is) en zeggen dat we hier nog steeds problemen mee hebben.
 
Bovenaan