Meer informatie vereist Geen melding inkomende aanvallen

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Beste, Mods

Bij mijn Huawei p8 krijg ik geen meldingen als ik word aangevallen of er een gebouw klaar is.
De meldingen staan gewoon aan en er is niks mis met mijn telefoon.

Groetjes,
Drogba497
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik heb het spel en mijn telefoon al zo vaak opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd.
Verder heb ik versie 1.68.0 als je dat bedoeld met OS versie...
 

DeletedUser444

Guest
Dat is de versie van je TW2 of niet?
OS = Operating System, aangezien je een Huawei hebt zou dat android zijn?
 

DeletedUser1055

Guest
Hier zou soizo eens naar gekeken moeten worden, want hier heb ik laatst een check naar gedaan bij de AOB'ers toen de wereld gewonnen was (niet gesloten) heb ik een 15 man aangevallen. Enkelen hiervan vroegen wat er aan de hand was, maar er kwam weinig tot geen reactie.
 

DeletedUser1713

Guest
Kom ik een maand later nog aankakken haha.

Maar goed. Dat probleem heb ik ook met mijn Huawei Ascend P9 een lange tijd gehad. Nu krijg ik wel meldingen wanneer bijvoorbeeld het voorraaddepot klaar is. Of het met aanvallen werkt nu weet ik nog niet. Zal iemand mij toch is moeten aan gaan vallen op Poenari of Orava. Ik heb dan wel vanuit Huawei een maand terug ongeveer een grote systeemupdate gehad waarbij het een en ander verandert is.

Waar naar mijn idee het probleem zat met het niet ontvangen van die meldingen is dat Huawei deze alleen afgeeft wanneer jij dat toestaat meen ik. Ik heb bijvoorbeeld whatsapp berichten ontvangen (voor de laatste update die van Huawei is geweest) gezet op alleen wanneer ik op Wi-Fi zit. Bij 4G kreeg ik dan niet continu berichtjes, behalve als ik whatsapp zelf opende of niet afsloot. Hetzelfde gebeurde bij Tribal Wars 2 wanneer ik deze liet draaien op de achtergrond; dan ontving ik namelijk gewoon de meldingen. Sloot ik TW2 af dan ontving ik niks meer. Ik heb eigenlijk nooit de moeite genomen om bij de instellingen van de telefoon zelf te zoeken naar een oplossing ervoor, maar het zou zomaar kunnen zijn dat daar een oplossing voor het probleem ligt.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
@GoldenWarrior Ik heb het probleem eigenlijk ook als tw2 aanstaat dan krijg ik de meldingen en als ik het op de achtergrond aan zet verdwijnen ze allemaal het probleem zit ook niet in de instellingen ik weet niet of hier überhaupt iets aan te doen is...
 

DeletedUser648

Guest
Krijg ook geen meldingen op mijn huawei p9 lite.
Instellingen staan wel goed.

android 7.0..
 

DeletedUser1713

Guest
Android 7.0 geeft met meerdere apps de problemen dat ze of niet compitabel zijn daarmee of geen meldingen geven heb ik al vernomen.
 

DeletedUser444

Guest
Android 7.0 geeft met meerdere apps de problemen dat ze of niet compitabel zijn daarmee of geen meldingen geven heb ik al vernomen.

Het is andersom denk ik, de tw2 app geeft problemen met Android 7. Apps moeten zich aanpassen naar het OS en niet omgekeerd :)
Ik heb net geupdate van 7.0 naar 7.1.1 maar nooit problemen gehad met meldingen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Even een kleine kick: zijn er mensen met android die inderdaad geen aanvallen-notificatie binnenkrijgen? Zo ja, welke versie van Android en welke telefoon?
 
Bovenaan