Drogba Out!

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Beste vriendjes,

Mijn tijd op tw2 zit er helaas op. Dit heeft meerdere redenen.
Ik moet zeggen dat ik merk dat de tw2 communitie flink in niveau is gedaald, als ik tegenwoordig iemand aanval moet ik gelijk achter me kijken omdat ik de dreigementen meteen naar mn hoofd geslingerd krijg. Je kan tegenwoord niet meer normaal een gesprek met iemand aan gaan van de vijand omdat je dan gelijk gezeik hebt.
En dit is echt niet met iedereen maar er zijn tegenwoordig een hoop kleuters die blijkbaar dit spel hebben gevonden en hier hun agressie probleem op kwijt kunnen.
Ik ben ook niet het type die bij elk scheldwoord een bericht stuurt naar het support om dit te melden. Ik verwijderde alles meteen om het maar te negeren.
Maar blijkbaar zat het me niet lekker en ben ik na gaan denken en lijkt het me beter om te stoppen. Begrijp me niet verkeerd ik word niet geintimideerd door een paar 12 jarige die denken dat ze stoer zijn om me uit te schelden maar als je niet normaal meer een spelletje kan spelen doordat je bij elke aanval een scheldwoord moet vangen is eigenlijk te absurd voor woorden.
Maar achteraf heb ik toch een super leuke tijd gehad en zal ik dit niet vergeten.
Ik wil deze spelers nog even in het speciaal bedanken voor de leuke tijd.

@Gungnir Jij ook bedankt maatje! Mooie speler die altijd in is voor een gesprekje ookal is die runescape aan het spelen. Gungnir is iemand die altijd bereid is om je te helpen ookal ben je de vijand. Een echte tw2 speler dus ;)

@danger008 Wil ik bedanken voor de gezelligheid die hij gebracht heeft op het fora en ook in het spel zelf. Vriendelijke kerel die altijd klaar staat om z'n stamgenoten te helpen.

@Dutch Pirate natuurlijk niet te vergeten de beste mod van heel TW2 <3 sorry @Kr33log

@Diederiek best for last, met jou echt een geweldige tijd gehad. Je bent een geweldige kerel! Met jou natuurlijk ook hele leuke gesprekken gehad over van alles en nog wat. Een hele goeie samenwerking gehad met jou waardoor we ook uiteindelijk hier zijn gekomen :D Hiervoor wil ik je bedanken died je bent een geweldige speler. Helaas noemt @Gungnir je flop maar voor mij ben je TOP :p

Verder ook aan iedereen die niet op dit fora zit:
Nickll
Mid
Flappie
Eddwina
Cavinski
Redfox
Donray

Wens verder iedereen heel veel geluk toe en hoop dat jullie nog een leuke tijd mogen hebben op tw2

Succes nog allemaal!
Misschien tot ooit

Drogba Out!

PS: Im still watching ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1850

Guest
hee drogba,

ik blijf in touch met je op discord, nogmaals heel jammer dat je ermee stopt. misschien binnen een aantal jaar dat je terug komt ? you never know.

was een leuke tijd met je.

een goede gezondheid en veel boefjes vangen !

groetjes
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ahww droppie.. ik wacht gewoon weer tot de volgende keer dat je terugkeert ;) Geniet voor nu van je tw2-vrije zomer :hart
 

DeletedUser2238

Guest
Spijtig dat je zou stoppen, laat een paar maand bezinken , het TW2 gevoel komt wel terug ,
toch het beste
 

danger008

Bekend Lid
Drogba maatje ik zal je onhouden.
Ik zal ernaar uitkijken tot de dag je terug komt.
En zeker diepe respect wat je allemaal gebracht hebt dank voor je aanwezigheid hier en ik hoop gewoon dat ik nog met je eens kan spelen
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Zal het gelijk maar ff duidelijk maken dan.
Ik zou gaan stoppen omdat ik mijn zin was verloren in het spel en ik het niet eens was met de manier hoe er met co's werd omgegaan ook was er volgens dictator LHB geen os nodig in het zuiden en moest iedereen zijn OS weghalen bij mij.
Het boeide hem ook niet dat wij dorpen verloren, Hij zat natuurlijk nog gewoon veilig...
Ik heb toen aangegeven dat ik zou stoppen bij LHB maar daar was hij niet van gedient. Ik werd gelijk neergezet als Backstabber en dat HTF door mij de wereld zou verliezen.
Toen ben ik uit HTF gestapt omdat ik niet wou dat mijn dorpen naar spelers zouden gaan van HTF die dit totaal niet verdienen en dat mijn clears niet zomaar op de vijand zouden worden gegooid...
Toen ik uit HTF ging en naar de stam met Pensioen ging werden Mid, Nick en ik neergezet als backstabbers en matennaaiers.
Ik heb toen een tijdje niet ingelogd op tw2 en heerlijk van mijn vrijheid genoten.
Toen ik weer inlogde hoorde ik hoe er over ons gesproken werd binnen HTF en zag ik dat er voor de zoveelste keer misbruik werd gemaakt van co's.
Daardoor ben ik dus naar Nameless gegaan. Om de spelers die zo praten/misbruik maakte nog ff een lesje te leren.

Als jullie verder nog vragen hebben kan je me altijd een PM sturen.
 

Droeftoeter

Casual Lid
Eindelijk. Het heeft even geduurd. We hebben er lang op moeten wachten. Ons geduld is flink op de proef gesteld. Maar hier is hij dan:

De echte aard van swoot. Die komt altijd weer boven. Hij kan t gewoon niet laten.
 

DeletedUser2116

Guest
Dat is een verdomd lange smoes om een backstab naar je oude stam goed te praten
 

DeletedUser1942

Guest
Eindelijk. Het heeft even geduurd. We hebben er lang op moeten wachten. Ons geduld is flink op de proef gesteld. Maar hier is hij dan:

De echte aard van swoot. Die komt altijd weer boven. Hij kan t gewoon niet laten.
heb net ondervonden dat gungnir hetzelfde is je kicken uit de stam en dan je clearen midden in de nacht en wegedelen met zijn coops zegt genoeg over die persoon dus ja weet niet of nameless dan wel veel beter is hahahahahaha
 

DeletedUser1850

Guest
boehoe, jankhaan

zoveel redenen waarom je uit de stam bent gezet :')

ik kan ook ineens screenshots plaatsen waarbij iedereen blij is dat jij eindelijk uit de stam bent gezet.

ps: ik heb dragonpatat zijn coop niet ineens man, noob
 
Bovenaan