Geen Bug Windows Phone

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Hallo allemaal.

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon genaamd de nokia lumia 530 ik kan alleen geen tribalwars starten op mijn browser hebben meer mensen hier last van?

Gr Drogba
 

DeletedUser888

Guest
Op telefoons kan je niet via de browser spelen , tablets weet ik niet maar denk dat je er een app voor nodig hebt. Voor de Windowsphone heb je volgens mij geen app. Wat ik wel hiervoor gehoord heb is dat een andere windowsphone gebruiker op een manier de Android store kan bereiken en daar de app downloaden.
 

DeletedUser444

Guest
Inloggen via browser op een smartphone is wel mogelijk (bij mij), indien je de desktop versie van de site opvraagd. Maar het is niet echt praktisch.
 

DeletedUser888

Guest
Inloggen via browser op een smartphone is wel mogelijk (bij mij), indien je de desktop versie van de site opvraagd. Maar het is niet echt praktisch.
Bij mij wordt automatisch de appstore geopend, maar ik zoals je zegt. Het spelen op zo'n klein schermpje is niet te doen
 

DeletedUser444

Guest
Bij mij wordt automatisch de appstore geopend, maar ik zoals je zegt. Het spelen op zo'n klein schermpje is niet te doen
Klopt. Als je dan bij android de optie "desktop versie opvragen" gebruikt raak je er wel op. Maar als je de app kan installeren raad ik dat aan want desktop versie is niet echt handig op je gsm :D
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Als je dan bij android de optie "desktop versie opvragen" gebruikt raak je er wel op. Maar als je de app kan installeren raad ik dat aan want desktop versie is niet echt handig op je gsm :D

Het werkt niet echt op mijn 5.5 inch OnePlus One. Het scherm is te klein.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Op telefoons kan je niet via de browser spelen , tablets weet ik niet maar denk dat je er een app voor nodig hebt. Voor de Windowsphone heb je volgens mij geen app. Wat ik wel hiervoor gehoord heb is dat een andere windowsphone gebruiker op een manier de Android store kan bereiken en daar de app downloaden.

Via puffin zou je het via tablet moeten kunnen speler op browser.. geloof via telefoon ook wel.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Zou je juist het probleem kunnen vertellen en is dit probleem nog steeds aanwezig?
 

DeletedUser1440

Guest
Enige wat ik weet betreft windowsphone, is dat indien je nl.tribalwars2.com aanroept, je doorgelinkt wordt naar de AppStore van Apple (die er niet is). Je krijgt derhalve uiteraard een foutmelding in de Windowsstore, aangezien het protocol van het doorlinken overeenkomt.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik heb de prefix veranderd naar geen bug. Dit doordat het ook geen bug is na wat navraag te doen. Het is zo dat windows phone geen app heeft en spijtig genoeg ook niet meer speelbaar zal zijn via de browserversie.
 
Bovenaan