Gereproduceerd iOS/Android - Time out bij herbetreden App

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik merk dat op de IOS app op mijn Iphone 8 er een bug is dat ik de ene keer wel in 1 keer het spel kan starten en de andere keer moet ik het spel afsluiten en opnieuw moet opstarten zodat de app wel gaat laden.
Ik weet niet of dit al een bekende bugg was, kon er niks over vinden.
Was hier al meer over bekend??
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt om dit ter attentie brengen. Momenteel hebben wij nog geen verdere klachten hierover gekregen.
Is het mogelijk om ons volgende informatie te geven om te onderzoeken waar het fout loopt.

  • Welke iOS versie heb je op je telefoon,
  • Wat is de versie van de app?
  • Is het mogelijk om te app eens te verwijderen en opnieuw te downloaden om te kijken of het probleem dan alsnog aanwezig is?
  • Krijg je wanneer je niet ingelogd geraakt en je het spel opnieuw moet opstarten een bepaalde foutmelding te zien?

Eens we dit weten kunnen we het probleem verder bekijken.
 

DeletedUser1562

Guest
Ik heb dit probleem ook op mijn android.
  • Welke iOS versie heb je op je telefoon,
  • Wat is de versie van de app?
  • Is het mogelijk om te app eens te verwijderen en opnieuw te downloaden om te kijken of het probleem dan alsnog aanwezig is?
  • Krijg je wanneer je niet ingelogd geraakt en je het spel opnieuw moet opstarten een bepaalde foutmelding te zien?
1. Android versie: 9
2. app versie: 1.95.3
3. Lost het probleem niet op.
4. Nee, geen foutmelding te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

drogba497

Challenge Accepted - 2017
1. IOS 13.3.1
2. 1.95.2
3. Bij mij lost dit het ook niet op
4. ik krijg ook geen foutmelding
 

DeletedUser2223

Guest
Ja heb dit op zowel iPad als iphone, je moet de game dan geforceerd sluiten om te kunnen starten.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ben bekend met het probleem, het ontstaat volgens mij wanneer je uit de app gaat en er vervolgens te lang niet ingaat. Op de achtergrond blijft de app dan semi lopen, als je dan de app weer in gaat loopt er waarschijnlijk iets vast op het gebied van een time out oid. Wanneer je de app dus afsluit (daarmee dus ook het achtergrond proces) kom je er dus als het goed is wel weer in gezien dan alle processen weer opnieuw inladen.
 
Bovenaan