Zoekresultaten

  1. danger008

    Danger stop

    Beste tw-commonutie, Helaas ga ik meedelen dat ik stop met tw. Het was mij een genoegen om door de jaren heen zoveel spelers te leren kennen vriendschappen te maken, en spelplezier te krijgen van een spel. Maar soms komt er een einde aan leuke liedjes wat bij mij nu het geval is, mijn goesting...
  2. danger008

    Top Speler's / Stammen

    Zet hier je spelers of stammen in die een compliment waard zijn
  3. danger008

    Modder gooien

    Je weet ma nooit wat er in deze wereld ga gebeuren dus zal al een chat maken om elkander te bekogelen
  4. danger008

    Taverne

    welkom in de taverne van Rupea eerste rondje is voor mijn rekening
  5. danger008

    Loyaliteit verminderen

    Hey, Mijn eerste vraag omtrent loyaliteit verminderen met edelman is dit altijd random hoe de loyaliteit verlaagd wordt? 2de Vraag of kan je alsnog een beetje in uw voordeel spelen door een extra edelman in 1 aanval te sturen? 3de Vraag en heeft geluk invloed op het verlagen van loyaliteit?
  6. danger008

    Goedgekeurd verdwijnen van wereld

    Beste Mods, ik heb paar vragen gehad op de wereld wanneer hun echt in BB veranderen omdat somige willen verdweinen van een wereld in plaats van te herstarten. Zouden jullie eens kunnen horen bij innogames of er zoiets mogelijk is? Alvast hartelijk dank Groeten danger008 @Kr33log @Dutch...
  7. danger008

    Verslag Top 3 stammen

    Hier zullen verslagen komen omtrent de top 3 stammen hoeveel iedereen geincaseert heeft en natuurlijk stammen die rake klappen hebben uitgedeeld. Zal om de zoveel tijd een toffe up_date doen.
  8. danger008

    Pala`s

    Even een kort vraagje. als je meerdere pala`s in een dorp hebt stacken de items dan hun bonussen als ze hetzelfde item gebruiken of krijgt de verdediger dan enkel de beste bonus van alle pala`s van hetzelfde item?
  9. danger008

    Competie Farmen

    Zullen we eens kijken wie de beste farmer is hier in deze wereld. Ikzelf zit nu aan 940k.
  10. danger008

    Top en Flop stammen

    Laten we eens zien of er hier stammen zijn die noemenswaardig zijn.
  11. danger008

    Taverne

    Hey allemaal wie gaat er alvast in deze wereld beginnen
  12. danger008

    Titels

    Hey moderators, Ik zie juist dat ik een titel als casual lid heb wat mijn vraag nu is hoe kom je aan die titels zoals: casual lid, bekend lid, ervaren lid, en vooral nachtwaker? en zijn er nog andere titels?
  13. danger008

    Flop en top Stammen

    Ik zal maar het bekenste topic plaatsen wat er is plaatsen. Graag jullie meningen over welke stammen goed bezig zijn of gewoon gedoemd zijn om te verliezen in deze wereld.
  14. danger008

    aanval met ridder

    Hallo stel ik verstuur een aanval met ridder naar een provincie zonder kerk of kapel ik verstuur de aanval wanneer ik nog lvl 4 standbeeld heb maar hij komt aan bij het dorp en het gebouw uit het verstuurde dorp heeft dan wel lvl 5 standbeeld krijg je dan nog steeds 100% moraal?
  15. danger008

    Verderen in barbarendorpen

    Hoe lang duurt het voor een speler in een barbarendorp verandert?
  16. danger008

    spelers naar barbarendorpen

    is dit soms een bug sinds dat ik begon te spelen dat is toch al van 26 januari zijn de spelers rond mij de inactieve die zijn nog steeds geen barbarendorpen geworden hoort dit zo?
  17. danger008

    nachtbonus

    heb ik het soms verkeerd maar in de wereld castel del monte zou er toch geen nachtbonus mogen zijn en ik kom online en het eerste wat ik zie is dat nachtbonus atcief is
Bovenaan