Top en Flop stammen

DeletedUser

Guest
Top stam : Green gang, .. Flopspeler: leider NoSPeedo stapt meteen over naar een andere stam(sparta).. schijnbaar zit die stam(sparta) langer onder het bureautje bij spelers met veel puntjes dan GreenGang. ( jammer voor Greengang )
Flop stam: Sparta... Knikkert spelers eruit om plaats te maken voor vriendjes politiek, er zijn nog wat spelers die komen :) dus aan de leden van Sparta die gekicked gaan worden.., hoop dat je niet op de kick lijst staat. Traumatrix, viperwart, stressix hebben al plek moeten maken voor Timo.G en Marshall.. Who's next! xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1154

Guest
Top stam : Green gang, .. Flopspeler: leider NoSPeedo stapt meteen over naar een andere stam(sparta).. schijnbaar zit die stam(sparta) langer onder het bureautje bij spelers met veel puntjes dan GreenGang. ( jammer voor Greengang )
Flop stam: Sparta... Knikkert spelers eruit om plaats te maken voor vriendjes politiek, er zijn nog wat spelers die komen :) dus aan de leden van Sparta die gekicked gaan worden.., hoop dat je niet op de kick lijst staat. Traumatrix, viperwart, stressix hebben al plek moeten maken voor Timo.G en Marshall.. Who's next! xD


Dat is hoe het gaat hier op tribalwars toch :D
 

DeletedUser1154

Guest
niet altijd wij proberen dat te doorbreken

Dat snap ik zou eens mooi zijn een wereld zonder al te veel gezeik.
Maar dat kicken van die spelers ja dat is een flop actie.
Maar als die nospeedo aanvallen binnen kreeg en dan geen hulp krijgt van zijn stamgenoten snap ik wel weer zijn overstap.
 

DeletedUser1883

Guest
Wie zegt er dat deze spelers gekickt zijn en niet uit hun zelf zijn vertrokken??
Je info klopt dus niet :rolleyes:
 

Stressix

Casual Lid
Top stam : Green gang, .. Flopspeler: leider NoSPeedo stapt meteen over naar een andere stam(sparta).. schijnbaar zit die stam(sparta) langer onder het bureautje bij spelers met veel puntjes dan GreenGang. ( jammer voor Greengang )
Flop stam: Sparta... Knikkert spelers eruit om plaats te maken voor vriendjes politiek, er zijn nog wat spelers die komen :) dus aan de leden van Sparta die gekicked gaan worden.., hoop dat je niet op de kick lijst staat. Traumatrix, viperwart, stressix hebben al plek moeten maken voor Timo.G en Marshall.. Who's next! xD

Even voor de complete informatie, ik ben niet gekickt, ik ben zelf uit de stam gestapt!
 

DeletedUser2112

Guest
hij is overgestapt toen iedereen nog bescherming had xD
Niets van, hij vroeg zelfs nog os tegen sparta en 2 dagen later stond mijn os bij dat spartalid, ze gebruiken ook katapulten (ook niet enkel bij muren) wat ook niet gebruikelijk is
 

DeletedUser2196

Guest
Wij hebben besloten als stam om kata toe te staan dus leer mee leven is onderdeel van het spel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2196

Guest
Dus swoortcandy geen fabbels in wereld brengen die niet zijn
 
Bovenaan