Goedgekeurd verdwijnen van wereld

Wil je dit idee in het spel zien?

  • Ja, dit wil ik graag in het spel zien

    Stemmen: 6 75,0%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Enquête gesloten .

danger008

Bekend Lid
Beste Mods,

ik heb paar vragen gehad op de wereld wanneer hun echt in BB veranderen omdat somige willen verdweinen van een wereld in plaats van te herstarten.

Zouden jullie eens kunnen horen bij innogames of er zoiets mogelijk is?

Alvast hartelijk dank

Groeten danger008

@Kr33log @Dutch Pirate @Artifex
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ja, zoiets gaat een lange tijd overheen en dan ook niet zo dat alle dorpen in één keer barb worden maar gaandeweg over een lange periode. De wereld zal ook gewoon in je wereldlijst blijven staan een hele tijd.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Je bedoelt dat je wilt of we vragen hoelang dit normaal duurt of wil je dat we vragen of iemand dit handmatig kan bewerkstelligen?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Om heel eerlijk te zijn snap ik het idee niet zo goed. Als je er klaar mee bent, dan log je toch net zo makkelijk gewoon niet meer in? Het is altijd maar een beetje lafjes om bij tegenslag dan maar te zeggen dat je je account op barb zet, gewoon om iedereen te zieken.

Nog los van het feit dat het je zal verbazen hoe vaak mensen zeggen dat ze stoppen en er klaar mee zijn en in een opwelling alles op barbaar willen zetten, maar daar later weer op terugkomen. Het is wel fijn dat je dan nog geen onherstelbare schade aan je account hebt aangericht. Soms is een paar dagen afkoelen ook niet zo erg ;)
 

danger008

Bekend Lid
somige wouden hun wereld eindigen waar ze eigelijk niet op spelen vandaar die vraag sommigen zijn op 5 werelden maar spelen maar op 2 en ze vinden het kut om te lang te scrollen om naar hun wereld te gaan vandaar dit idee
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Werelden uit de wereldlijst halen kon voorheen wel, maar er is door Inno bewust voor gekozen dat niet meer te doen. Ik weet niet meer precies waarom, was te bewerkelijk. Dit zal vermoedelijk niet wijzigen, maar kan altijd navragen of dit nog een optie is die er op termijn weer in komt. @Kr33log
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Momenteel is er nog geen weg om een wereld uit een lijst te krijgen. Ook is momenteel InnoGames niet bezig met het maken van deze optie.
Echter zal ik dit idee nog wel eens naar boven brengen!
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik kan jammer genoeg over komende opties (nog) niets zeggen. Maar ik persoonlijk vind dat er enkele leuke tussen zitten! Hopelijk snel meer info hierover.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik merk dat hier vraag naar is. Ik ga een Poll starten. Hier zullen dezelfde regels gelden als bij alle andere stemmingen. (14 dagen stemtijd)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We hebben dit idee doorgegeven aan InnoGames, en InnoGames gaat bekijken of ze dit idee kunnen implementeren in het spel.
 
Bovenaan