Top Speler's / Stammen

DeletedUser1154

Guest
Kan er nu al niet meer tegen gelijk al weer stammen met 20 leden :eek:
 

DeletedUser2214

Guest
1 stam zet Def in barbaren dorpen. De Def noobs stam.

Wel Kata's op die stam, verder op niemand vind ik wel een goede regel :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Natte prei

Casual Lid
Ik zou graag floess nomineren als Top speler.
Nu valt iedereen waarschijnlijk van zijn stoel, want floess staat inderdaad niet bekend als een speler met vele kwaliteiten.
Wat floess zo goed maakt, is zijn moed. Hij durft gewoon alles, zonder schaamte, zonder schrik, echte kwaliteiten van een topspeler.

Die durft namelijk komen beweren dat greengang beter is dan V&A, omdat ze met 110 spelers 1(!!!) dorp hebben kunnen pakken tegen een stam van 13. Mijn grootste verwondering was dan ook toen ik doorhad dat dit niet ironisch bedoeld was.

Nu vraag ik mij af, zijn er bij jullie zogenaamde topspelers hier op het forum veel mensen die zoiets zouden durven beweren zonder door de grond te zakken?

Dit is dus waardoor floess zo een fantastische speler is.
 

Mille69

Casual Lid
Ik zou graag nat preitje willen nomineren als Top speler

Echt zo schattig hoe hij met het spel en andere mensen omgaat! Nu valt iedereen waarschijnlijk van zijn/haar stoel, want van deze speler heeft nog niemand eerder gehoord. Komt waarschijnlijk doordat dit spelertje 480.69 kilometer van het gevaar vandaan ligt en nog nooit enige actie ondernomen heeft. Maakt natuurlijk niet uit, want papsie Gl en Mamsie Don beschermen hem ten allen tijde.

Naast af en toe zeuren of eens een traantje laten op het forum, heeft deze speler net geleerd hoe je je dorpsnamen aanpast. En wat een resultaat is daar van gekomen, prachtig! Ik hoop alleen dat hij de komende dagen zijn zinsbouw wat verbetert, want zo vlot leest het niet. Maar ja, waarom eigenlijk? Niemand leest die dorpsnamen of zijn post, en al zeker niet van een speler waarvan niemand wist dat hij bij V&A zat.

Nu vraag ik mij uiteindelijk nog af, zijn er nog zo'n onbekende figuren op het forum die hier plots verschijnen en ongegronde kritiek geven op andere spelers terwijl ze zelf nog geen fluit gedaan hebben? Ja, ik dus :confused:

Dit is dus waarom nat preitje (waarom eigenlijk nat? Zijn ze weer soep met jou aan het maken?) de eerste prijs zou moeten krijgen

Ps: lachen/plezier/ironie moet kunnen lmao
 

..m.

Actief Lid
Ik zou graag nat preitje willen nomineren als Top speler

Echt zo schattig hoe hij met het spel en andere mensen omgaat! Nu valt iedereen waarschijnlijk van zijn/haar stoel, want van deze speler heeft nog niemand eerder gehoord. Komt waarschijnlijk doordat dit spelertje 480.69 kilometer van het gevaar vandaan ligt en nog nooit enige actie ondernomen heeft. Maakt natuurlijk niet uit, want papsie Gl en Mamsie Don beschermen hem ten allen tijde.

Naast af en toe zeuren of eens een traantje laten op het forum, heeft deze speler net geleerd hoe je je dorpsnamen aanpast. En wat een resultaat is daar van gekomen, prachtig! Ik hoop alleen dat hij de komende dagen zijn zinsbouw wat verbetert, want zo vlot leest het niet. Maar ja, waarom eigenlijk? Niemand leest die dorpsnamen of zijn post, en al zeker niet van een speler waarvan niemand wist dat hij bij V&A zat.

Nu vraag ik mij uiteindelijk nog af, zijn er nog zo'n onbekende figuren op het forum die hier plots verschijnen en ongegronde kritiek geven op andere spelers terwijl ze zelf nog geen fluit gedaan hebben? Ja, ik dus :confused:

Dit is dus waarom nat preitje (waarom eigenlijk nat? Zijn ze weer soep met jou aan het maken?) de eerste prijs zou moeten krijgen

Ps: lachen/plezier/ironie moet kunnen lmao


toch is uit interesse gaan kijken bij de gevechtspunten op die wereld. natte prei heeft er momenteel 103.149, waarvan er 102.701 offensieve gevechtspunten. zijn Mille69 heeft er 57.362, waarvan er 44.630 offensieve gevechtspunten zijn.

hoe weinig actie onderneem jij dan wel niet? :p (dit is alleen afgaande op gevechtspunten tho.. weet niet wat jullie er verder uitspoken)
 

Natte prei

Casual Lid
Ik zou graag nat preitje willen nomineren als Top speler

Echt zo schattig hoe hij met het spel en andere mensen omgaat! Nu valt iedereen waarschijnlijk van zijn/haar stoel, want van deze speler heeft nog niemand eerder gehoord. Komt waarschijnlijk doordat dit spelertje 480.69 kilometer van het gevaar vandaan ligt en nog nooit enige actie ondernomen heeft. Maakt natuurlijk niet uit, want papsie Gl en Mamsie Don beschermen hem ten allen tijde.

Naast af en toe zeuren of eens een traantje laten op het forum, heeft deze speler net geleerd hoe je je dorpsnamen aanpast. En wat een resultaat is daar van gekomen, prachtig! Ik hoop alleen dat hij de komende dagen zijn zinsbouw wat verbetert, want zo vlot leest het niet. Maar ja, waarom eigenlijk? Niemand leest die dorpsnamen of zijn post, en al zeker niet van een speler waarvan niemand wist dat hij bij V&A zat.

Nu vraag ik mij uiteindelijk nog af, zijn er nog zo'n onbekende figuren op het forum die hier plots verschijnen en ongegronde kritiek geven op andere spelers terwijl ze zelf nog geen fluit gedaan hebben? Ja, ik dus :confused:

Dit is dus waarom nat preitje (waarom eigenlijk nat? Zijn ze weer soep met jou aan het maken?) de eerste prijs zou moeten krijgen

Ps: lachen/plezier/ironie moet kunnen lmao
Graag zou ik eens met mille lachen, heeft zogezegd nog niet van mij gehoord, maar heb hem vorige wereld na 2 weken met gemak geedeld, net zoals we toen je hele stam JUC opgekuist hebben. Je zou dus wel kunnen zeggen dat ik al soep met jou heb gemaakt, misschien dan ook maar je naam veranderen naar natte Mille69?
Dat wist je waarschijnlijk niet, aangezien ik op een nieuw account speel, maar nu komen je argumenten wel weer snel terug in je eigen gezicht. Als ik zoooooo slecht ben, dan ben jij nog veel slechter volgens deze logica, anders had je van mij gewonnen op queens sconce.

Voor degene die nog niet van mille gehoord hebben, dat komt waarschijnlijk omdat hij zelf 480.69 kilometer achter het front tussen zijn 90 spelers met wie ze daar een BG hebben ligt, rustig barbaartjes te edelen of wat jullie daar ook doen als je iedereen in je buurt samen mee werkt uit schrik voor een stam van 13 personen.
Ook je argument over actie, daar verwijs ik graag naar bovenstaand bericht voor. Daar wordt al mooi opgesomd hoe het er echt aan toe gaat.
Misschien kan ik je er ook op wijzen dat ik door vijandelijke stammen ingesloten wordt zowel boven als onder als rechts van me, terwijl jij met je bondgenootjes ligt te zonnen in het zuiden.
 
Laatst bewerkt:

Mille69

Casual Lid
toch is uit interesse gaan kijken bij de gevechtspunten op die wereld. natte prei heeft er momenteel 103.149, waarvan er 102.701 offensieve gevechtspunten. zijn Mille69 heeft er 57.362, waarvan er 44.630 offensieve gevechtspunten zijn.

hoe weinig actie onderneem jij dan wel niet? :p (dit is alleen afgaande op gevechtspunten tho.. weet niet wat jullie er verder uitspoken)
Haha hier liggen dan ook enkel makkelijk te clearen XXX spelers. Mijn fout? :p
 

DeletedUser1488

Guest
Om tussen al het zout door nog even wat complimenten te geven:

Chapeau voor het hele team van LE. Nog nooit eerder in een stam gezeten die zo ontzettend gezellig is, ook buiten het spel om. Knap ook hoe de spelers aan het zuidfront zo snel zo veel terrein pakken tegen Hoi en hoe de rest van de stam daarin ondersteund.

Een stam waarvan ik zeker weet dat we in de toekomst nog veel samen zullen spelen. 1 voor 1 echte topspelers, zowel in het spel als daarbuiten.
 

DeletedUser187

Guest
Hi guys, well played. De win gecarried nadat we een grote voorsprong namen en velen onder ons wat minder actief werden.
Iedereen heeft zn ding gedaan en zn steentjes bijgedragen!

Have a good one
I am out
Mike
 
Bovenaan