Taverne

DeletedUser1634

Guest
ben erbij! kijken of er wel plezier te beleven is in deze wereld zonder gezeik.
 

DeletedUser1681

Guest
Yehesss alweer een 25 leden stam wordt leuk wereldje dit.
 

DeletedUser

Guest
Ja de wereld is extreem klein, en aan de afgelopen 2 dagen te zien zal er ook niet veel meer bijkomen. Tribalwars2 gaat kopje onder... er zijn te veel werelden open en te weinig updates/veranderingen, de werelden worden kleiner, en de basis zoals 1500 VP blijft hetzelfde. Paladimi ... moeten we bijna elkaar edelen om ergens heen te kunnen ^^.. of je bent genoodzaakt voor bb dorpen, of mischien her en der een andere stam, maar dat weegt niet op tegen de weinig provincies of zijn leden.. je kan gewoon geen kant op ^^ dan 1 provincie ver.. en wat erna? Tribalwars2 er zou echt verandering moeten komen in iets.
Tijd geleden gaf ik al aan minder werelden openen zodat je de open werelden wat voller hebt zitten, en het leuk(er) wordt.
 

DeletedUser1562

Guest
Denk dat het ook wel is omdat deze wereld met VP werkt. Reden waarom ik gewoon om wereld 41 ben begonnen en niet 42
 

DeletedUser

Guest
Ja daar heb je ook gelijk in , zo had ik het nog niet bekeken. Maar minder werelden zou wel een stuk plezanter zijn
 

DeletedUser1567

Guest
Het wordt zo langzamerhand een self-fulfilling prophecy: een super klein wereldje met overwinningspunten. Met zo weinig spelers en erg weinig provincies is er bijna niet aan die overwinningspunten te komen, ook niet met een massa-stam. Daardoor starten er nog minder mensen.
Ik ben maar gestart op de vorige wereld Olavintinna. Die is ook wel klein, maar die kan gewoon met dominantie gewonnen worden zonder die stomme overwinningspunten.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Helaas is het zo dat er in principe ongeveer maandelijks een wereld zal openen (zoals te zien is afgelopen maanden), we kunnen hooguit wat aan instellngen per wereld wijzigen. Indien gewenst kunnen we hier weer een poll voor starten.
 

DeletedUser1935

Guest
Gaat het over de katas? xd
vind dat altijd wel grappig
Op elke wereld weer zijn er stammen die het gebruiken , en wij geven meerdere kansen om dat dan niet te doen
vanaf nu zeggen we gewoon fuck it :)

Want mensen blijven de janetten uithangen , ik hield geen katas als regel om de tegenstander te helpen niet voor onszelf xd

Op Int werelden , Travian , of andere tactische games janken ze ook niet over katas
dus kunnen we hier op NL ook ermee stoppen om te doen alsof het wat speciaal is

Ik denk dat iedereen weet dat ik het langste anti-kata ben geweest , en ik altijd degene was die er gesprekken over starte op de wereld

Daar ben ik nu klaar mee

En mooi hermanski
voor Vera!!!!
 

DeletedUser1562

Guest
Wat is er mis met katas? Dat is puur genieten om je vijand zn dorp volledig te slopen!
 
Bovenaan