Modder gooien

danger008

Bekend Lid
Zouden er al stammen beginnen met kronen ik hoop van niet

Hiermee ook een oproep aan iedereen pls geen kronen gebruik
 

DeletedUser1154

Guest
Kan ik bij deze V&A aanklagen ze lijken zich niet aan de erfgrenzen te houden? Kan iemand Meester Frank Visser ernaar laten kijken?
 

DeletedUser1850

Guest
op 2 dage tijd een dorp van 2000 naar 3700 punten zien gaan, leg mij dat maar is uit
 

The Defiant

Master Mind 2020
Om hier een beetje leven in de blazen vind ik persoonlijk Triple X (XXX) een flopstam.
Grootste reden: een stam van 40 leden op een wereld van 550 leden boven 100 punten. Dus misschien 200-250 actieve leden (?). Daarnaast hebben ze nog een dochter stam triple x (TX2) van 14 leden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2244

Guest
heb je volledig gelijk in, ze zullen er dan ook niet lang zijn ;)
 

Tyranto1

Nieuwerd
Bij GG hebben ze tegenwoordig de bankpas van mama en papa gevonden. BenBrak stuurt 20 bedriegers per trein dat die stuurt. En laten we het maar niet over het aantal verkenners hebben wat die meestuurt in een aanval ;). Ruiterleven is nog geen mijlpaal 3 en heeft toch al zeker meer dan 15k cav in zn dorpen gespot.

Topspeler nominatie voor deze man. Laat je mama en papa er maar niet achter komen :)
 

Tyranto1

Nieuwerd
Bij GG hebben ze tegenwoordig de bankpas van mama en papa gevonden. BenBrak stuurt 20 bedriegers per trein dat die stuurt. En laten we het maar niet over het aantal verkenners hebben wat die meestuurt in een aanval ;). Ruiterleven is nog geen mijlpaal 3 en heeft toch al zeker meer dan 15k cav in zn dorpen gespot.

Topspeler nominatie voor deze man. Laat je mama en papa er maar niet achter komen :)

Laat ik hieraan nog toevoegen dat GG een alliantie heeft gevormd met OG, HOI, KIM, en NBK om het "kleine" V&A weg te spelen, ruim 100 man tegen 10+ spelers. Wat een geweldige stam is het ook, kunnen niet eens met zn 20+ een stam van 10 man aan dan maar hulp inschakelen van 90 extra spelers pfoee wat een alliantie.
 
Bovenaan