Danger stop

danger008

Bekend Lid
Beste tw-commonutie,

Helaas ga ik meedelen dat ik stop met tw.
Het was mij een genoegen om door de jaren heen zoveel spelers te leren kennen vriendschappen te maken, en spelplezier te krijgen van een spel.

Maar soms komt er een einde aan leuke liedjes wat bij mij nu het geval is, mijn goesting is helaas weg na paar onaangename verrassingen in dit spel.

Missien kom ik terug misschien niet ga vooral afhangen of de verslaving terug komt in het spel want er zijn in mijn ogen leukere games ( sry dat ik moet zeggen in dit forum) om te spelen.

Ik wil zeker met iedereen nog wel een babbel slaan vind ik altijd leuk dus zeker ni twijfelen om hier in het forum mij iets te sturen.
Maar voor nu zal je mij voor een tijdje ni meer zien in het spel zel ff.

Groeten danger
 

Droeftoeter

Casual Lid
Is dit zo'n zelfde topic als drogbe maaktte? Je zegt te stoppen maar je gaat toch door maar dan zonder swoot?

Als dat niet t geval is: tot ziens. Er van uit gaande dat je wel weer terug komt. Want ik heb ook al meerdere keren gezegd dat ik zou stoppen maar ik ben er ook nog :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1942

Guest
nou ja er zijn personen die dat wel graag doen zal geen namen noemen :)
 

DeletedUser2238

Guest
Het gaat u goed, ik las graag uw commentaar van een wereld bij de kaartjes
 

seayeon

Bekend Lid
@Droeftoeter , och drogba is gewoon een TW-knuffelaar , hij papt aan bij de speler die op dat moment lijkt te winnen op de wereld waar hij speelt
(het woord dat ik wil gebruiken mag ik niet gebruiken)
Danger heeft een echte reden om effe een pauze in te lassen , maar aangezien hij het niet lijkt te willen delen ondanks alles heb ik enerzijds wel respect voor , en anderzijds vind ik het jammer
 
Bovenaan