Verslag Top 3 stammen

danger008

Bekend Lid
Hier zullen verslagen komen omtrent de top 3 stammen hoeveel iedereen geincaseert heeft en natuurlijk stammen die rake klappen hebben uitgedeeld.

Zal om de zoveel tijd een toffe up_date doen.
 

danger008

Bekend Lid
28/02/2020
Deze wereld is nog maar net aan zijn 2de week bezig dus alles is nog mogelijk hier.

Top 3:
1. This is Sparta! (-S-)
2. Greengang (G.G)
3. Strong thogether (STR)


This is sparta:
Spelers: 25
Punten: 70.000
Dorpen: 52
level:16

Een goed gevulde stam. Heeft de meeste kans om nu al het centrum in handen te nemen Waar ze al in 3 van de 4 startende prov al in overvloed zitten. Maar ze moeten dan eerst met STR, HTF en GG2 afrekenen.

Op het moment ook de stam met de op 1 na meeste level`s meeste aanvalspunten 170.000 in vergelijking met hun ODD 19.000 hebben ze het nog niet al te moeilijk gehad op deze wereld.

GreenGang:
Spelers: 20
Punten: 31.000
Dorpen: 39
Level: 6

eerste massa stam in deze wereld. Moest je de 2de stam meetellen waar 17 spelers in zitten wat in totaal maakt van 37 spelers.

Liggen nu al in 6 prov met grote aantallen zeker aan west kant van de wereld.

Ondanks ook dat ze met zo veel zijn is hun ODA 15000 wat laag en hun ODD 33000 wat betekent dat ze al genoeg geïncasseerd moeten hebben.

Strong thogether:
Spelers: 20
Punten 22.500
Dorpen: 35
Level: 4

Niet veel op te zeggen een gewone startende stam die 3 provincie heeft in Oost-Zuid en 1 provincie in NoordWest.

Eerste indruk van hun ODA 3.300 zegt me nu al dat ze niet aanvallend zijn geweest sinds begin deze week toen alle beschermingen weg zijn gevallen hun ODD 15.000 zegt ook dat ze het redelijk doen en niet al te veel last hebben gehad van andere stammen.

Algemeen
het zal spannend worden hoe het zal uitdraaien de komende dagen/weken.
Nu ook al uitkijkend wat er gaat gebeuren met de stam Happy Tree Friends (HTF) nu met maar 15 leden hebben ze 48.000 punten wat 2de hoogste is van de wereld met een stamlevel van 18 wat uitzonderlijk hoog is. En hun ODA 137.000 wat betekent dat ze 2 hoogste hebben en hun ODA met 38.000 wat hen nummer 1 maakt dat ze ook heel wat geincasehert hebben.
 

Bijlagen

  • Screenshot_6.png
    Screenshot_6.png
    619,9 KB · Weergaven: 22

danger008

Bekend Lid
06/03/20
Deze keer kunnen we zien hoe alles verlopen is nu dat enkele spelers Adelshoeve heeft gemaakt en beginnen de eerste dorpen te edelen.

Top 3 stammen:
1. THIS IS SPARTA! (-S-)
2. strong thogether (STR)
3. Mother Of All Bombs (MOA)

THIS IS SPARTA!:
Speler's: 25
Punten: 137.000
Dorpen: 64
Level: 20

Sparta nog steeds de grootste stam met de meeste leden.
Ondertussen hebben ze ook niet stilgezeten en is hun aanvalspunten gestegen naar 450.000 maar tov de vorige keer hebben ze een pak verdedigingspunten bij gekregen wat nu staat op 85.000 waardoor ze met ODA 2de staan en ODD 3de zijn

Wat ook al opmerkelijk is dat ze op een week tijd 12 dorpen hebben kunnen edelen.

En natuurlijk is hun level een stuk angstaanjagender geworden t.o.v de vorige keer.

Zal Sparta op plaats 1 blijven staan of zal die de volgende keer een verrassende wending krijgen.

strong thogether:
Speler's: 25
Punten: 51.500
Dorpen: 47
Level: 5

Nog steeds in de top 3 wat er wel veranderd is tegen over de vorige keer is dat ze 5 spelers meer hebben.
Ondanks 25 leden te hebben hebben de meeste nog geen 2 dorpen of nog geen dorpen geedelt.

Wat wel verandert is dat ze 64.000 ODA hebben wat betekent dat ze zeker niet stil hebben gestaan en vechten voor bepaalde dorpen vermoed ik.
Hun ODD is niet al te hard verandert 34.000 wat zorgt dat ze denk ik meer aanvallen.

Is er een reden dat ze geen ODD bij krijgen schuilt er een bepaalde NAP/BG waardoor dat ze de mogelijkheid krijgen om in de top 3 te staan.
En zullen ze zo verder kunnen spelen zoals ze nu spelen je komt het de volgende x te weten.

Mother Of All Bombs:
Speler's: 20
Punten: 48.500
Dorpen: 40
Level: 4

Nieuw in de Top 3 die de plaats van Greengang heeft overgenomen.

Ondanks dat ze maar met 20 zijn hebben ze al wel 111.000 ODA punten wat hen daar nummer 3 van de wereld maakt en een ODD hebben van 93.000 wat hen nummer 1 maakt.

Zoals de cijfers aangeven hebben ze al troepen verloren maar ook genoeg vernietigd. Ondanks dat hebben alle spelers al hun dorpen nog.



Algemeen
Nu vraag je af wat is er met Greengang gebeurd want die hadden toch ook een zusterstam en moet zeggen samen met hun zusterstam hebben ze 100.000 ODD en hebben ze samen 120.000 ODA.

Opmerkelijk is ondanks HAPPY TREE FRIENDS nu met maar 14 spelers 500.000 ODA heeft wat hen nummer 1 maakt in deze wereld en 90.000 ODD wat hen daarmee 2e maakt ook hebben ze al 50 dorpen en nog iets bijzonder is dat in de top 25 er minstens 10 spelers in staan (6 in de top 10)

Hoe ga het verder in deze wereld je komt zelf te weten als je de wereld joint of hier blijft kijken ;)

Groeten Danger


 

Bijlagen

  • Screenshot_11.png
    Screenshot_11.png
    774,5 KB · Weergaven: 15

danger008

Bekend Lid
(vrijdag)13/03/20
16 na start wereld
Top 3 stammen:
1. THIS IS SPARTA! (-S-)
2. Happy Tree Friends (HTF)
3. Strong Thogether (STR)


THIS IS SPARTA!:
Spelers: 25
Punten: 240.000
Dorpen: 94
Level: 21

De stam die nog steeds aan de top staat met zijn VP punten.
Maar ondanks hun aantal hebben ze jammer genoeg na lange tijd niet meer de Meeste dorpen.
Ze hebben ook belangrijk terrein verloren in het zuiden. En door een goede bron van mij komt dat door laksheid van communicatie bij bepaalde spelers.

Ondanks niet de meeste dorpen te hebben, hebben ze wel hun ODA bijna verdubbeld t.o.v vorige week waardoor ze nu op 740.000 staan.
Wat zeer interessant is, is dat hun ODD gestegen is. En niet een beetje die kwam zoals je kan lezen in mijn vorige verslag van 85.000 maar nu staat dat op net niet 400.000

Dit betekent dat ze de voorbije week serieuze klappen hebben gehad.
Is dit de ommekeer waar Sparta ten val ga gaan of komen ze nog met een plan waardoor ze alsnog op de nummer 1 blijven staan.

Happy Tree Friends:
Spelers: 18
Punten: 263.500
Dorpen: 97
Level: 18

Zoals eerdere rapporten je gezien hebt waren ze een kleine compacte stam sinds enkele dagen hebben ze nu de top 3 behaald.

Ook deze stam heeft serieuze vorderingen gemaakt niet alleen hebben ze in het zuiden terrein gewonnen van Sparta maar hun ODA is zienderogen de lucht in gegaan die nu op dit moment 1.290.000 staat waarmee ze met dit aantal meer ODA heeft dan alle top 10 stammen samen.
Er moet ook natuurlijk gezegd worden dat hun ODD 250.000 bedraagt wat 2e hoogste is in deze wereld.

Hiermee zorgt deze stam er denk ik voor dat we een groot gevecht gaan krijgen tussen de top 2 stammen met al dan niet NAP/BG aan beide kanten (als die er al zijn).


Strong thogether:
Spelers: 25
Punten: 85.000
Dorpen: 53
Level: 6

Nog steeds in de top 3 opmerkelijk maar zoals je zie veel spelers weinig dorpen en hun ODA is bijna niet verandert wat nu bedraagt 117.000
Hun ODD is ook niet echt verandert wat op 70.000 staat.

Wel merk ik dat ze uit het centrum gedreven zijn en nu meer aan de rand van de wereld ligt waar het vele rustiger is.


Algemeen
Wat is er met de andere 2 stammen gebeurd die voor dit verslag in de top 3 stonden.

Jammer genoeg heeft G.G en GG2 het jammer genoeg niet vol gehouden in deze wereld van week 1 toen ze samen nog met 37 waren zijn ze nog maar met 20 met de 2 stammen bij elkaar. en ik vermoed dat hiermee die 2 stammen nooit meer in de top 10 gaan staan.

Beter nieuws voor MOA die staat op het huidige 4e plaats een lichte stijging van 160.000 ODD en ze hebben nog een mooie cluster op de map dus zeker deze stam niet weg denken voor een plaatsje in de top3

hoe gaat deze wereld verder verlopen ga HTF nog meer terrein winnen op Sparta of ga Sparta op hun beurt terrein winnen we komen het te weten volgende week.

Mvg Danger
 

Bijlagen

  • Screenshot_12.png
    Screenshot_12.png
    961,2 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:

DeletedUser1935

Guest
Ik ga 1 verslag maken.
@danger008 heeft niet eens meer iets te zeggen over zijn eigen account en of wat hij zegt
Sinds dat danger dus een opbiechting deed over een oudere wereld waar Swootcandy dus verplichte om zijn oude stamleden te backstabben

Nu na aantal uren , heeft swootcandy de co-op van danger
Praat hij in chats in de naam van danger
Verteld hij leugens en roddels in de naam van Danger.
controleerd hij de persoonlijke discord van Danger
 

DeletedUser1888

Guest
gewoon een nieuwe aanmaken met discord en er uit knikeren
 

danger008

Bekend Lid
Ten eerste maak een eigen topic en hou het hier schoon.

En ten tweede Swood heeft mijn discord niet zeg nog steeds wat ik wil

@Kr33log kan je de vorige berichten verwijderen ze zijn hier ongepast bij dit topic en wil niet dat dat hier staat
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Is dit dan ook swoot of is dit wel danger zelf? Ik snap er niks meer van.

Wat ik wel weet is dat de top 3 verslagen mooi gemaakt zijn. Nu is het wachten tot swoot zijn stam weer backstabt. Want het is niet de vraag of hij dat gaat doen, maar wanneer hij dat gaat doen.
 

danger008

Bekend Lid
20/03/2020
23 dagen na start wereld
Top 3 stammen:
1. Happy Tree Friends (HTF)
2. THIS IS SPARTA! (-S-)
3. Strong thogether (STR)

1. Happy Tree Friends:

Spelers: 22
Punten: 460.500
Dorpen: 153
Level: 20

Zoals we vorige keer bezig waren of HTF het in zich had om nummer 1 te worden zien we Duidelijk na 1 week dat HTF deze wereld gewoon verder domineert.
Niet allen hebben ze de nummer 1 plek genomen (in VP punten).

Maar maken ze gehakt van Sparta niet allen hebben ze bijna in heel Zuid-West full control op enkele dorpjes na maar ook in Oost-Zuid beginnen ze dorpen van Sparta gewoon weg met de grond gelijk te vegen het zal daar ook niet lang duren voor dat daar ook HTF begint te liggen.

Natuurlijk moeten we er bij zeggen dat er enkele spelers bij gekomen zijn maar in vergelijking met Sparta is dat maar een peulenschil.

HTF heeft nu op dit moment 2.103.000 ODA wat hen nog steeds op plek 1 brengt van meeste aanvalspunten van alle stammen.

Ik denk dat deze snel trein bijna niet meer te stoppen is.

2. THIS IS SPARTA!
Spelers: 29
Punten: 382.000
Dorpen: 130
Level: 20

En nu we dachten dat het eindelijk gedaan was met die massastammen na een niet zo een goede start van G.G komt Sparta met een besluit om hun stamlevel te verlagen en een extra punt toe te kennen om meer spelers te kunnen recruteren.

En zelfs met die actie blijven ze niet op nummer 1.

Wat nog grappiger is hoe zij al 4 spelers geinternd hebben deze week van hun eigen stam.
En ook het grappige is dat ze een BG hebben aangegaan met strong thogether die ze nu gebruiken om dorpen van hen te edelen van spelers die het opgeven in deze wereld.

Nog een leuk weetje is dat de leider nog in het begin van deze wereld gezegd heeft dat HTF niks voorstelde (wat hij zeer onderschat heeft).
Toen de wereld wat verder was begonnen ze plots met katas te spelen (natuurlijk mogen ze er mee spelen maar veel heeft het niet uitgehaald aan hun kant.)
Na dit probeert hij zoals hij strong thogether heeft benadert ook MOA aan hun kant te laten staan om zo HTF uit te schakelen jammer genoeg voor hen hebben de acties van de katas er voor gezord dat MOA zo graag Sparta wou terug pakken voor die acties.

En nu na al die acties zal Sparta moeten laten zien wat ze waart zijn ook al hebben ze deze week de grens bereikt van 555.000 ODD.

Zal Sparta voor de eerste keer in de geschiedenis verliezen op een wereld of zullen ze nog stammen vinden die mee willen in zee varen met hen om tegen HTF en MOA te vechten.

3. Strong thogether
Spelers: 30
Punten: 167.500
Dorpen: 83
Level: 7

Zoals je kan zien in het verslag bij Sparta is het geweten dat STR een NAP/BG heeft met Sparta.
Gelukkig voor STR liggen ze best veilig op de map op enkele spelers na die toch aan het front liggen (die misschien later geinternd of geedeld worden door Sparta ^^)

Nog paar leuke weetjes zijn dat STR zelf ook nog NAP/BG hebben:
STR BG met 1st legion Stam met 17 leden een groeiende stam die actief is.
STR BG met Trippel xxx Stam met 20 leden met actieve en ervaren spelers in die wel bend zijn bij bepaalde spelers.

Het verschil tegenover de vorige keer is wel dat STR een hoop ODA heeft bijgekregen, ze staan momenteel op 262.000 ODA


Algemeen
Wat is er nog in deze wereld MOA lijkt nog steeds gedreven in het spel en staat nog steeds op plek 4 al betwijfel ik dat ze daar nog lang blijven wat heb een licht vermoeden dat ze plekje 3 gaan bemachtigen.

En er zijn na deze week wat nieuwe stammen die wel de underdog zijn in deze wereld:
- Triple xxx (xxx)
- Teutonic Knight Orde (TKO)
- 1st Legion (1st)
- Happy Little Friends (HLF)
- Een Voor Allen (EVA)
- De mennes (DMS)


Palamidi top 3 stammen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1935

Guest
Toevoeging verslag

HTF heeft meerdere BG en NAPs , en ondertussen janken ze de hele dag om massastam hier massastam daar.
HTF kroont bijna de wereld kapot zullen we maar zeggen, er zijn niet veel aanvallen die geen verkenner mee hebben.

Ook kan er duidelijk gezien worden op de kaart dat Sparta bijna geen dorpen verliest aan HTF , HTF gaat deze elders halen

Dat Sparta een NAP heeft met STR klopt inderdaad, maar dat is dan ook een NAP
MOA werkt heel dicht samen met HTF en voorziet hun dan ook van 80% van hun deftroepen.
Met ander woorden spelen ze als 1 stam.
HTF edelt momenteel rond Sparta en achteruit
Ze lijken niet capabel tot nu toe om dorpen over te nemen of toch maar mondjesmaat.
Ze hebben ook veel geluk geen stoppers te hebben , binnen Sparta hebben we een paar jongens en meisjes die getroffen zijn door Covid-19 , onze gedachten gaan uit naar hun.

Sparta heeft ervaring in het spelen vanuit een achterstand
dit maal bijna volledig gecreerd door kronen

Spelers als Marshall , Deathscythe96, Jente hebben nog amper kronen gekocht , terwijl er spelers zijn in HTF die 100e euros er tegenaan smijten , dit is geen verwijt , gewoon een verklaring

Sparta heeft op W27 van een 300 dorpen v 2100 dorpen achterstand gewonnen
En ook op W35 tegen @Peeters en consoorten uit een diepe achterstand aan de wereld begonnen.
Een stam die je nooit kan afschrijven, er zijn op Spartaanse dorpen meer edels gestorven dan op welke andere dorpen.
En dit zijn we van plan te blijven doen!

THIS IS SPARTA!
YOU WANT OUR VILLAGES??? COME AND GET THEM!!!
 

DeletedUser1935

Guest
Hoop ik ook
En @crazymouse proficiat met de baby ;) , soms is winnen minder belangrijk
Als we niet winnen kan ik niet wachten op hoe jullie MOA gaan backstabben
terwijl ik teruggroei in een hoekje :)
 

danger008

Bekend Lid
En ik hoop ook op een mooie terug keer of een inhaalbeweging van Sparta niks leuker dan 2 grote stammen die vechten tegen elkander.
En bedankt voor je mening.

Ieder zijn mening is altijd welkom hier
 

DeletedUser1935

Guest
btw @Uhtred hij gaat zijn eigen stam niet backstabben , hij wilt nu Sparta weg, daarna is de backstab voor MOA
Maar zoals je wel weet van ons spartanen komen wij altijd nog terug indien nodig :)
 

DeletedUser1935

Guest
@Tijger dat was ook niet waar geweest als je in HTF was gebleven , dan had je met verkennertje heen en terug gelopen op Sparta zoals de weken voorheen

En nog iets, HTF overrompelt ons zogezegd zie ik hier
1 dorp is door lamskie leeggezet en voor de rest hebben jullie 3 dorpen overgenomen in de hele week
Buennos zijn kerkdorp
Dorp van Scareface , die ook contact had met HTF leiding , dag voor hij co-op kon geven was het dorp ineens van de vijand
Speler stopte daarna direct , mission accomplished?
De andere 2 weet ik zelfs al niet meer
 
Bovenaan