DeletedUser516
Guest
ziet er goed uit de kaart (in game ziet er niet goed uit ) haha
Ik zie ook dat je met 96 leden het nog steeds niet gelukt is om het uit elkaar te krijgen
succes ermee.. Heb je tenminste nog een doel in deze wereld
denk?
Een groot deel van het oude KB. is inderdaad op grijs gegaan, een enkel door ban, grotendeels door geen zin meer in deze wereld. Wij als stam .A. zijn een nieuwe weg ingeslagen en daar hoort een nieuwe stamnaam bij..
Succes met al het weg edelen van oud spelers/nieuw barbaren dorpen, have fun
Helaas hebben ze nooit leren aanvallen dus helaas.Als spelers van A naar Ima willen verkassen dan kan ik dat alleen maar respecteren.
Het is een spel en ik waardeer/respecteer ieder zijn manier van spelen (behalven het overtreden van de regels ofc).. Je had ze er best bij mogen hebben, jullie staan al op 96, leden te veel zou geen argument moeten zijn
IMA doet niet anders, als jullie aanvallen gooien jullie wat clears en dan is het over.. Geen echte en serieuze aanval nog gezienHelaas hebben ze nooit leren aanvallen dus helaas.
Bedankt maar ook jullie succes met het internen.. Daar ben jij toch alleszins fan van niet?
Benieuwd wat jullie volgende naam gaat worden als deze leiding weer inactief word.
Verscholen achter KB... Hoe dan?Jullie verscholen je altijd al achter KB.
Nee dat bedoel ik nietDus als ik het goed begrijp zeg jij dat we niets deden omdat we WH niet aanvielen. Je weet zelf ook dat we toen totaal geen grens hadden met WH (daarom dat KB toen heeft gevraagd aan IMA om een defwall op te zetten). Tidal heeft destijds toch mee aangevallen en een hoop dorpen van robbieke overgenomen, de enige speler die jullie hebben aangevallen.
Het enige dat je ons kan verwijten is destijds de fusie met OOZ.
Nee dat bedoel ik niet
Dan begreep je me niet goed, of ik had het niet goed uitgelegd..
Kijk, toen der tijd was KB. een groot macht en was ruim de sterkste stam in de wereld. IMA kwam als tweede en had daarbij nog wel wat kracht om KB. aan te kunnen pakken, en dan had je WH. dat zich gewoon moest verdedigen en hier en daar wat dorpen van KB. wist te pakken.
KB. heeft het zo makkelijk gehad en gekregen die tijd doordat jullie te bang waren om ook maar een aanval op KB. te lanceren, jullie verscholen jezelf achter een bondgenootschap en durfde niet tegen de nummer 1 stam aan te schoppen.
WH. moest het doen met wat ze hadden en hebben zich daarmee altijd staande gehouden, IMA heeft gewoon zijn tijd uitgezeten en toen het eindelijk de oorlog durfde te verklaren haalden jullie alle mogelijke leden op de wereld die er waren binnen.
Dus daarmee kan je wel stellen dat jullie altijd al verscholen achter een BG met KB. en toen het zo ver was en jullie de strijd aan durfde nodigde jullie iedereen uit op de wereld. Beetje een laffe stam