Info Wereldkaart Castel del Monte

DeletedUser516

Guest
ziet er goed uit de kaart (in game ziet er niet goed uit :p ) haha

DeletedUser1426

Guest
map_nl_nl3_8b1ab8c27665ea71ecf74191ceeb7547_14617733759587.png

Top 5 stammen..
Hoe je als stam (IMA) de wereld kan verpesten...

DeletedUser1426

Guest
Ik zou eerder willen zien dat jullie je samenvoegen met rest van de wereld! ;)
Behalve .A. ofc.

DeletedUser662

Guest
Ik zie wit weer uit elkaar scheuren.. Terwijl ze zoveel moeite hebben gedaan dit 1 geheel te maken :<

DeletedUser1426

Guest
Ik zie ook dat je met 96 leden het nog steeds niet gelukt is om het uit elkaar te krijgen :p
succes ermee.. Heb je tenminste nog een doel in deze wereld:rolleyes:

DeletedUser867

Guest
Ik zie ook dat je met 96 leden het nog steeds niet gelukt is om het uit elkaar te krijgen :p
succes ermee.. Heb je tenminste nog een doel in deze wereld:rolleyes:

Wordt dat middenste ook geen grijs vlekje?
kdenkt dat de helft van KB (of A omdat ze geen afgang onder de naam KB willen hebben xp) gewoon al op grijs geworden is.

DeletedUser1426

Guest
denk?
Een groot deel van het oude KB. is inderdaad op grijs gegaan, een enkel door ban, grotendeels door geen zin meer in deze wereld. Wij als stam .A. zijn een nieuwe weg ingeslagen en daar hoort een nieuwe stamnaam bij..
Succes met al het weg edelen van oud spelers/nieuw barbaren dorpen, have fun :p

DeletedUser867

Guest
denk?
Een groot deel van het oude KB. is inderdaad op grijs gegaan, een enkel door ban, grotendeels door geen zin meer in deze wereld. Wij als stam .A. zijn een nieuwe weg ingeslagen en daar hoort een nieuwe stamnaam bij..
Succes met al het weg edelen van oud spelers/nieuw barbaren dorpen, have fun :p

En onder die naam A zijn er ook spelers die gesoliciteert hebben voor naar IMA te gaan.
Ik noem geen namen uit respect voor ze want er zijn er al gewijgerd (ja dat doen we ook^^)

DeletedUser1426

Guest
Als spelers van A naar Ima willen verkassen dan kan ik dat alleen maar respecteren.
Het is een spel en ik waardeer/respecteer ieder zijn manier van spelen (behalven het overtreden van de regels ofc).. Je had ze er best bij mogen hebben, jullie staan al op 96, leden te veel zou geen argument moeten zijn ;)

DeletedUser662

Guest
Als spelers van A naar Ima willen verkassen dan kan ik dat alleen maar respecteren.
Het is een spel en ik waardeer/respecteer ieder zijn manier van spelen (behalven het overtreden van de regels ofc).. Je had ze er best bij mogen hebben, jullie staan al op 96, leden te veel zou geen argument moeten zijn ;)
Helaas hebben ze nooit leren aanvallen dus helaas.
Bedankt maar ook jullie succes met het internen.. Daar ben jij toch alleszins fan van niet?

Benieuwd wat jullie volgende naam gaat worden als deze leiding weer inactief word.

DeletedUser1319

Guest
Toch mooi om te zien de rivaliteit! Dat houdt deze wereld een beetje levend na het dood recruiteren van 1 partij :p

DeletedUser

Guest
Betty je vergeet dat KB voor die tijd alleen de beste spelers van elke stam recruiteerde ;) dat is precies hetzelfde, de kleinere spelers stoppen dan omdat vaak de leiding wegvalt. (alleen een paar kleine dappere strijders blijven over ;) ) Daarbij zou het alternatief zijn geweest een merge tussen IMA en KB, met vergelijkbaar resultaat.

DeletedUser1426

Guest
Helaas hebben ze nooit leren aanvallen dus helaas.
Bedankt maar ook jullie succes met het internen.. Daar ben jij toch alleszins fan van niet?

Benieuwd wat jullie volgende naam gaat worden als deze leiding weer inactief word.
IMA doet niet anders, als jullie aanvallen gooien jullie wat clears en dan is het over.. Geen echte en serieuze aanval nog gezien :p
Deffen kunnen jullie wel, alles mobaliseren en dichtzetten, wat jullie deze hele tijd al doen. Dat is allemaal prima, maar ga dan niet zeggen dat wij nooit hebben leren aanvallen ;).. Jullie verscholen je altijd al achter KB. en toen er oorlog dreigde te komen hebben jullie de rest van de wereld een uitnodiging gestuurd :p..
Sorry Tidal maar jullie leiderschap kan ik niet serieus nemen ;)

DeletedUser1426

Guest
Oh moet ik je dat uitleggen dan :p

Er is sinds het oprichten van KB. een scheiding geweest van de wereld. Waarin aan de ene kant IMA domineerde, aan de andere kant WH. domineerde, en in het midden KB. domineerde..
WH. was in oorlog met KB. en hierin was KB. ruim aan de betere kant, plus ze hadden een bondgenootschap met de 2de stam van de wereld (toen der tijd) IMA.
IMA hoefde alleen maar kleine stammentjes te verslaan die niet bij IMA lagen en voor de rest hadden ze geen ruimte om WH. aan te vallen, misschien af en toe een clear, maar meer was het niet. Hierbij heeft IMA, de (oud) stam KB. gebruikt voor het versterken van hun positie en is daarmee grotendeels afwezig geweest in het echte spel. IMA had hierdoor geen echte match om tegen te vechten en clearde alles op hun tijd, KB. en WH. hebben de echte strijd geleverd en IMA heeft langs de zijlijn gekeken.
Hiermee heeft IMA zich verscholen achter KB. en hun de strijd laten leveren.. En ja jullie hebben wat oorlog gehad, maar dat waren allemaal kleine bijeengeraapte stammentjes :p..
Hoop dat je hierdoor bijgepraat bent van het verloop van de wereld.. Misschien toch iets te lang aan de zijlijn gestaan :p

DeletedUser615

Guest
Dus als ik het goed begrijp zeg jij dat we niets deden omdat we WH niet aanvielen. Je weet zelf ook dat we toen totaal geen grens hadden met WH (daarom dat KB toen heeft gevraagd aan IMA om een defwall op te zetten). Tidal heeft destijds toch mee aangevallen en een hoop dorpen van robbieke overgenomen, de enige speler die jullie hebben aangevallen.
Het enige dat je ons kan verwijten is destijds de fusie met OOZ.

DeletedUser1426

Guest
Dus als ik het goed begrijp zeg jij dat we niets deden omdat we WH niet aanvielen. Je weet zelf ook dat we toen totaal geen grens hadden met WH (daarom dat KB toen heeft gevraagd aan IMA om een defwall op te zetten). Tidal heeft destijds toch mee aangevallen en een hoop dorpen van robbieke overgenomen, de enige speler die jullie hebben aangevallen.
Het enige dat je ons kan verwijten is destijds de fusie met OOZ.
Nee dat bedoel ik niet ;)
Dan begreep je me niet goed, of ik had het niet goed uitgelegd..

Kijk, toen der tijd was KB. een groot macht en was ruim de sterkste stam in de wereld. IMA kwam als tweede en had daarbij nog wel wat kracht om KB. aan te kunnen pakken, en dan had je WH. dat zich gewoon moest verdedigen en hier en daar wat dorpen van KB. wist te pakken.
KB. heeft het zo makkelijk gehad en gekregen die tijd doordat jullie te bang waren om ook maar een aanval op KB. te lanceren, jullie verscholen jezelf achter een bondgenootschap en durfde niet tegen de nummer 1 stam aan te schoppen.
WH. moest het doen met wat ze hadden en hebben zich daarmee altijd staande gehouden, IMA heeft gewoon zijn tijd uitgezeten en toen het eindelijk de oorlog durfde te verklaren haalden jullie alle mogelijke leden op de wereld die er waren binnen.

Dus daarmee kan je wel stellen dat jullie altijd al verscholen achter een BG met KB. en toen het zo ver was en jullie de strijd aan durfde nodigde jullie iedereen uit op de wereld. Beetje een laffe stam :p

DeletedUser615

Guest
Nee dat bedoel ik niet ;)
Dan begreep je me niet goed, of ik had het niet goed uitgelegd..

Kijk, toen der tijd was KB. een groot macht en was ruim de sterkste stam in de wereld. IMA kwam als tweede en had daarbij nog wel wat kracht om KB. aan te kunnen pakken, en dan had je WH. dat zich gewoon moest verdedigen en hier en daar wat dorpen van KB. wist te pakken.
KB. heeft het zo makkelijk gehad en gekregen die tijd doordat jullie te bang waren om ook maar een aanval op KB. te lanceren, jullie verscholen jezelf achter een bondgenootschap en durfde niet tegen de nummer 1 stam aan te schoppen.
WH. moest het doen met wat ze hadden en hebben zich daarmee altijd staande gehouden, IMA heeft gewoon zijn tijd uitgezeten en toen het eindelijk de oorlog durfde te verklaren haalden jullie alle mogelijke leden op de wereld die er waren binnen.

Dus daarmee kan je wel stellen dat jullie altijd al verscholen achter een BG met KB. en toen het zo ver was en jullie de strijd aan durfde nodigde jullie iedereen uit op de wereld. Beetje een laffe stam :p

Die BG was er al heel lang (ten tijden van DOM), dus dat was niet iets dat we op 1, 2, 3 verbraken. We zijn pas begonnen over het stopzetten van de BG toen ze een grote mond kwamen opzetten op het forum, waaruit bleek dat ze nog altijd op een minderwaardige manier op ons neerkeken (alhoewel we toen ook al op plaats 1 stonden en zeker konden tippen aan hun macht).
Uiteindelijk kun je het dan ook langs 2 kanten bekijken. KB verschool zich ook achter de BG met IMA. Zo hoefden ze zich alleen te focussen op WH (want een BG/NAP met CV hadden ze ook).

DeletedUser

Guest
Lijkt mij dat zowel KB als IMA profijt heeft gehad bij de werderzijdse BG en dat we beiden net zoveel schuld hebben aan hoe de wereld er uit ziet op dit moment. Als de leiding van KB destijds sommige dingen anders hadden aangepakt dan zaten we hier nu niet te bakkelijen over KB/IMA maar was er een fusie geweest tussen beide stammen. Gezien wij al onze leden erg waardeerden (en andere overlopers van andere stammen dit niet hadden) en wij niet als gehele stam mochten overkomen zijn wij niet verder gegaan met de fusie. Maar dan had de wereld er dus nog weer anders uitgezien, onder welke noemer weet ik niet, maar dit was de toekomstvisie van KB en IMA tot op enkele weken terug. Dit was zelfs nog de toekomstvisie voor wij fuseerden met OOZ. Ook toen heeft IMA intern bekeken of we KB wouden aanvallen en hebben we daarvan afgezien wegens de goede relatie. KB heeft destijds nou niet echt gereageerd op onze "nare" actie. KB heeft ook nog steeds geprobeerd om onze topspelers af te snoepen. Helaas is dit niet gelukt omdat IMA al sinds het begin der tijden een vast geheel vormt van leidingslaag tot de minder actieve spelers. En deze samenhang ontbreekt in .A. en ontbrak binnen KB.

Bovenaan