Info Wereldkaart Castel del Monte

DeletedUser50

Guest
Niet te ongeduldig jongens. ;)
De top-10 van CdM is inderdaad een chaos geworden. Slechts 3 stammen wisten hun plaats in de top-10 vast te houden, wat betekent dat er 7 nieuwkomers zijn. Deze drie stammen zijn CUT, IMA en .M.. CUT wist twee plekken te stijgen ondanks een daling van 7 leden. Ook IMA wist een plekje te stijgen en staat nu op een keurig 2e plaats. .M. bleef bleef 5e, maar nu wel met 7 leden minder. Nummer 8, ARU, noemt zich de opleidingsstam van IMA. Als deze twee stammen samen worden gezien, bezetten ze dus een nog groter gebied, zoals op de kaart ook te zien is. Op de 4e plaats staat nu WH., wat een combinatie is van HLN en TSW (vorige maand respectievelijk 4e en 7e op de ranglijst).
Binnen de top-5 waren 3 nieuwkomers. HLN was dus gefuseerd, SI! en Dom zijn verdwenen en KB. leidt CdM met een behoorlijke voorsprong op de nummer 2.

Als iemand mij kan uitleggen wat er allemaal wel niet gebeurd is hier, dan graag :) (Kan hier of in De Taverne).

De nieuwe kaart vind je hier en in de openingspost.
 

DeletedUser615

Guest
Ik zal het proberen in puntjes uit te leggen, om het kort te houden:
- ARU is idd de opleidingsstam van IMA;
- D-A leden zijn toegetreden tot IMA/ARU;
- KB. is een fusie van SI!, Dom. leden en Cypher (rang 1, komt van HLN);
- WH. is een fusie van HLN en TSW;
- WDR is ex-VME (denk niet dat dat een top 10 stam was), met steppenwolf66 (top 10 speler)en Jaysome (ex-Dom., 26ste op de ranglijst). Deze week is LoJ (top 20 stam) gefuseerd met WDR;
- OOZ is samengegaan met een andere stam dacht ik, maar ik ben vergeten dewelke dat was. Geen idee of dit correct is ook.

En ik ben waarschijnlijk nog een paar feiten vergeten.
 

DeletedUser50

Guest
Wauw, veel fusies dus. Maar dat verklaart dus ook waardoor KB. zo sterkt is. Bedankt voor de uitleg :)

EDIT: Ah, ik zie nu pas je andere post. Mooi tegelijk gewerkt dan. Daar staat wel de nodige info in.
 

DeletedUser516

Guest
Wauw, veel fusies dus. Maar dat verklaart dus ook waardoor KB. zo sterkt is. Bedankt voor de uitleg :)

EDIT: Ah, ik zie nu pas je andere post. Mooi tegelijk gewerkt dan. Daar staat wel de nodige info in.

ja SI! en DOM (de respectievelijke nummer 1 en 2 in je eerste kaart) hebben ff de wereld op zijn kop gezet door een fusie te doen met de 40/45 actiefste spelers van CdM ... maar ook de communicatiefste, en we zullen dus ons moeten gaan bewijzen vanaf nu dat wij idd ook oppermachtig blijken .... maar ja de wereld is dus niet stil gaan zitten en hebben (zoals wij gehoopt hadden) hier op ingespeelt en zijn er allerlei fusies en noodfusies geweest bij andere stammen zo kwam er heel veel edelruimte op de wereld ;) ..... (beetje gek doen en krijg je dit :p )
 

DeletedUser874

Guest
Ik ben niet de enigste uit HLN geweest die meekwam, uit eindelijk zijn we met totaal 6 leden overgestapt (de 6 actiefste/beste ofcourse).
 

DeletedUser867

Guest
OOZ was de hoofdstam van PAR btw ze waren al een lange tijd bezig om te fuseren ze hebben ook 2 kleinere stammen DSL en VOZ die 2 kleinere zouden in de toekomst ook 1 stam worden.
 

DeletedUser615

Guest
Lange tijd geen update meer geweest, dus ik heb enkele kaartjes gemaakt.

Top 10 stammen (opleidingsstammen inbegrepen)
02a9dd667cba1341939ecdf52cbc8742

Top 15 - Punten
03c1f195b5adff50e9629801484194b7

Top 15 - ODA
2525d8842406ebf13f0fb825805cdd87
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50

Guest
Lange tijd geen update meer geweest, dus ik heb enkele kaartjes gemaakt.

Top 10 stammen (opleidingsstammen inbegrepen)
82ece78401d29dd93f7deb114f77efb9

Top 15 - Punten
695f2ceae3a2a5a822ac1ab1dec78e75

Top 15 - ODA
a29302bc515505ac2b855a63de0f1110
Bedankt voor de kaartjes, mijn idee was inderdaad dat spelers het op den duur over zouden nemen. :)
Je kleurkeuze is trouwens niet altijd even gelukkig ;)
 

DeletedUser615

Guest
Heb je iets tégen J2Fmich ? :p
Bedankt voor de kaartjes, mijn idee was inderdaad dat spelers het op den duur over zouden nemen. :)
Je kleurkeuze is trouwens niet altijd even gelukkig ;)

Ik vergeet altijd dat de gewone dorpen ook een donkere rode kleur hebben :oops: Volgende keer zal ik andere kleurtjes nemen! Maar het is moeilijk om 15 goei, duidelijke kleuren te vinden :p

EDIT: kaartjes zijn aangepast, met betere kleuren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser867

Guest
En DSL is ook een opleidingsstam van OOZ die zijn met 3 stammen (overdrijvers) OOZ, VOZ en DSL
 

DeletedUser615

Guest
Op de pagina van OOZ vind ik daar niks over terug, dus ik voeg ze daarom niet toe.
Kaartjes geupdate met betere kleuren!
 

DeletedUser1051

Guest
DSL staat los, is gewoon een BG met eigen leider. ;)
Stiekem is dit forum het spionage netwerk van CDM.
 

DeletedUser615

Guest
Dus je hebt dezelfde kaartjes gemaakt als ik. Mijne zijn ook dynamisch. Ik weet alleen hoe forumcodes te gebruiken :p Toch bedankt voor de moeite.
 
Bovenaan