Info Wereldkaart Castel del Monte

DeletedUser

Guest
goed zo,maar vanwaar het schuilen achter andere naam? ik ben geen grote speler hier op CDM maar plaats even goed wat ik wil gewoon op forum zonder onder andere naam ofzo te schuilen.je zegt nu wel dat je veder bent gekomen maar dat valt nu ook lastig te geloven:p en nee ik las het goed maar als je zeker was van je zaak had je ze al eerder voor w10 kunnen uitdagen.jullie zijn premade dat kan iedereen zien dus als jullie beetje ballen hadden kon je meteen mensen van andere werelden uitdagen om er te komen spelen toch? in plaats van nu, nu w11 nog een tijdje duurt en jullie eerst gekeken hebben hoe het zou gaan met jullie stam op w10 en/of jullie daar konden overleven. eerlijk is eerlijk jullie doen het daar netjes maar om dan nu pas modder te gaan gooien vind ik persoonlijk beetje laat en had zoals ik eerder al zei meer indruk gemaakt als jullie dat deden voor w10 gestart was of toen hij net gestart was.

Wij waren hier voor de start van W10 ook al modder aan het gooien. Toen is zelfs nog de stam ''Xen'' opgericht tegen ons. Dit waren allemaal forum gangers. Wij spelen onder een andere naam omdat dat het spannender maakt :) Ooit zullen jullie wel weten wie we zijn, je kan niet voor eeuwig iets verborgen houden ;)

Nadat deze wereld ten einde is, stop ik met TW2. De performance is slecht, de bugs stapelen zich op met elke update, deftig timen is niet mogelijk (en dan bedoel ik edeltrein in dezelfde seconde), spel kan vastlopen op het is eender welke moment, het eindspel - dat 2 jaar geleden is aangekondigd - is er nog altijd niet, massarecruteren is er niet, massabouwen trekt op niks. Verder zullen er nog wel een hoop negatieven zijn die elk positief punt nihil laten lijken.

Zie het als een excuus, kan me niets schelen. Dus of de goden of IMA beter is, zullen we waarschijnlijk nooit weten.

Om dan toch maar te reageren op je onnozele bericht; jullie gaan nu één voor één een uitdaging uit de weg. Dat zegt meer over jullie dan over wie dan ook. Het laat ook duidelijk zien dat jullie op W3 enkel iets presteren doordat jullie een massa zijn. Als het erop aankomt met gelijke aantallen zijn jullie nergens.
 

Jordi379

Actief Lid
okee,Ik wist niet dat jullie voor w10 starten hier ook al bezig waren.
heb ik vast gemist,spannender valt mee daar hebben namen weinig aan toe te voegen.
en wie jullie zijn maakt me eigenlijk niet zoveel uit ging meer om het principe:p

voor de rest wens ik jullie en IMA weer veel plezier met modder gooien;)
 

DeletedUser662

Guest
Wat heeft dit met mijn pas geplaatste wereldkaart te maken?
Niets toch? Wellicht 7 werelden Abuis? Doei "Ares"

Back on topic.
Tbo lijkt dood te bloeden. net zoals de restanten van wh. Wellicht volgend kaartje dat ze niet eens meegeteld gaan worden.
 

DeletedUser615

Guest
Om dan toch maar te reageren op je onnozele bericht; jullie gaan nu één voor één een uitdaging uit de weg. Dat zegt meer over jullie dan over wie dan ook. Het laat ook duidelijk zien dat jullie op W3 enkel iets presteren doordat jullie een massa zijn. Als het erop aankomt met gelijke aantallen zijn jullie nergens.
Dus omdat ik het spel niet aangenaam vind om te spelen, ga ik een uitdaging uit de weg? Moest TW2 al de problemen niet hebben die ik heb opgenoemd, graag. Maar op dit moment is TW een half spel, en interessante updates komen er zelfs niet.

OT: Enige stam met echte activiteit is IMA. A heeft een handvol actieven, CV's actieven kan op 1 hand geteld worden, TBO op een paar vingers. Laat het einde van de wereld maar snel komen.
 

DeletedUser

Guest
Je zit echt in een grote waan dat alles wat jij zegt klopt en dat je nooit iets fout doet. Je bent een van de mensen die hier het hardst wordt uitgelachen in privé gesprekken omdat je zo hopeloos bent met je wanhopige pogingen IMA de lucht in te prijzen.

Ik zal het daar maar bij laten. Als je geen excuses meer hebt over hoe slecht het spel is, dan zie ik je wel verschijnen op W11. Uiteindelijk spelen we allemaal hetzelfde spel met dezelfde mankementen dus als je echt wil laten zien wat voor grote jongen je werkelijk bent, had je niet zo veel excuses.
 

DeletedUser19

Guest
Ik zal het daar maar bij laten.

En ik denk dat dit voor iedereen wel een goede tip kan zijn. Letten we erop dat dit topic gaat over de wereldkaart van Wereld Castel del Monte. Ik heb geen idee wat jullie onder een wereldkaart verstaan, maar dit is het in ieder geval niet. Graag terug on-topic, heren.
 

DeletedUser

Guest
De huidige wereldkaart is mooier dan welke wereld dan ook, en zeker mooier dan die waar de goden hun godenrijk hebben
 

DeletedUser

Guest
Ik vind onze kaart toch wel mooier, 25 leden en een normaal cluster. Daar hebben we er geen 90+ voor nodig.
 

DeletedUser662

Guest
Als w3 zo slecht is waarom blijven ze dan de forums hier volspammen

Btw valt me op dat A zijn grote cluster aan het verliezen is.. Worden nu kleine afzonderlijke clusters.
 

DeletedUser19

Guest
Het is niet omdat je in je post zet 'sorry voor de off-topic, ik doe het volgende keer beter', dat het toegestaan is. Gelieve hier enkel over de wereldkaart van Wereld 3 te discussieren. Mensen die niet op wereld 3 spelen zijn ook welkom, maar hou het dan wel on-topic. Mijn geduld is op nu, u bent allen gewaarschuwd.
 

DeletedUser867

Guest
4269c3b69db4b8e5e2e80b406b6e8a8e

Om dan maar met een nieuwe lijn gestart.
Zoals je ziet word .A steeds grijzer en worden ze gesplit in 2(3) door IMA.
Net zoals iedereen verwachten we zeker nog 3 tot 7 grijze muizen in .A.
Namen hoeven niet gemeld te worden, de IN-GAME spelers weten waarschijnlijk al om wie het gaat.
 

DeletedUser662

Guest
Mau's kaartje geeft wel echt kijk over hoe het echt gaat. Bravo!
 

DeletedUser1059

Guest
Ik vind onze kaart toch wel mooier, 25 leden en een normaal cluster. Daar hebben we er geen 90+ voor nodig.
Fijn voor jou, gozer :p
Ook mooi dat je het ff laat weten, maar niet echt interessant of relatief hier ....lol
Vind het IMA clustertje veel mooier , maar is persoonlijk :D
mooi kaartje mau ;)

Voor jou Ares , en de restjes van .A
Groetjes van IMA !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Fijn voor jou, gozer :p
Ook mooi dat je het ff laat weten, maar niet echt interessant of relatief hier ....lol
Vind het IMA clustertje veel mooier , maar is persoonlijk :D
mooi kaartje mau ;)

Voor jou Ares , en de restjes van .A
Groetjes van IMA !

''Clustertje'' met 90 man.

Voor jullie rekruteringsbeleid dan maar;

 

DeletedUser662

Guest
Niet zo haastig we hebben bijna ons puntje en dan kunnen we weer recruten .
Met dit tempo hebben we binnenkort weer een nieuwe kaart nodig. De vlekjes met A worden kleiner en kleiner zelfs zonder recruten ;O
 
Bovenaan