Info Wereldkaart Castel del Monte

DeletedUser1426

Guest
zal wel gezeik uitkomen op dit stukje van bepaalde personen , ik noem geen namen want die reageren wss toch hier :D
zal wel antwoorden komen van : pot verwijt ketel en regels schenden en bla bla bla ....

i don't give a shit , ik weet hoe de vork in de steel zit in game en zeg gewoon dat IMA goed gespeeld heeft , meer is het spel ook niet ;) slim spelen en goed handelen .
clarys zijn visie is goed opgevolgd door mauranius en knap gedaan dus

wat ik wel vind is dat KB. de betere spelers had , alleen niet de doorzetters helaas. en met een goede verhouding van stam groote was er denk ik wel een leuke strijd geweest , 360 graden front is gewoon niet leuk en daardor zijn er ook gewoon gestopt en als er 1 stopt stoppen er gewoon meer , is gewoon domino effect en ook de angst die weg is om te stoppen bij vele is dan weg

Jammer dat je niet meer speelt, ga je goed ;)
En bedankt voor het ontkrachten van hun argumenten :p
 

DeletedUser1059

Guest
2 Repo is een domme s*kkel die niet weet wat die zegt , de regeling over blodhunter , daar is door ima mee ingestemt toen we netjes hadden gevraagd of dit oke was voor IMA . nadien hebben wij dan ook blodhunter invite gestuurd .
er zijn geen regels geschonden .


D r is maar 1 echt domme s*kkel ( eigenlijk een paar meer ) die z n eigen Stam dupeert als Leider door scriptjes te gebruiken omdat Boterham anders niks presteert en op grijs gaat door een Ban en nog wel middenin .A zat :D
Tnxie voor je dorpjes ^^

A tje, ik snap niet waar jij nu precies blij mee bent.......dat Bingo, onze "meesterschrijver " me in feite gelijk geeft of dat je een failliete Stam hebt met veel grijze vlekken, spook accounts en stoppende spelers ?????

Ben heel benieuwd naar je kaartje :p
 

DeletedUser1289

Guest
wat ik wel vind is dat KB. de betere spelers had , alleen niet de doorzetters helaas.

Zijn juist niet de doorzetters de betere spelers!? Aan talentjes die opgeven heb je geen zak... Aan harde werkers (die hun beperkingen hebben en soms kennen) heb je daarentegen veel meer...

Betere spelers hebben en dan toch verliezen dat moet twee keer zoveel pijn doen ^^
 

DeletedUser662

Guest
Waar blijft je kaartje A? :D

En je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn maar merendeel komt goed overeen met de waarheid.. ook eindelijk eens iemand die niet alleen maar dom kan lullen over aantallen. Jammer dat het zo gelopen is met de grijze accounts.. heeft niemand baat bij gehad. Dago was verdiend de rest niet.

Het is maar net wat je opvat met betere spelers. De een hecht meer waarde aan het ene punt dan aan het andere. Beide partijen hadden echt wel goede spelers.
 

DeletedUser1426

Guest
Kaartje komt er aan hoor ;)
Zal alleen niet veel veranderd zijn :p
Maarja zo blijven we wel on topic :D
 

DeletedUser867

Guest
Mss verandert er wel niks, mss wel, spannend ;)

Spoiler: geen grijs acc voor mij :cool:

Leuk dat je toegeeft dat je Blod bent.

"5 ik miste clarys :( als hij niet afwezig zou zijn geweest had de wereld er idd anders uigezien , mischien wel een mix van KB en IMA , mischien ook niet "

Een Fusie ding er niet ingezeten hebben Beau, daarvoor is IMA te trots we gingen wel jij en jullie leiding overtuigen wanneer er teveel inactief kwamen bij jullie jullie activelingen op te nemen om zo de rest van de wereld over te nemen.
Het is nu alleen andersom gebeurd wat spijtig is uitgedraaid voor KB.

'clarys zijn visie is goed opgevolgd door mauranius en knap gedaan dus '

En dat is zeker waar daarvoor krijgt hij zeker 3 pluimen.
Een goed draaiende visie geef je niet zomaar af als er geen vertrouwen is.


BTW Beau, blij om je nog eens te horen
 

DeletedUser1059

Guest
Ik ben .A.
Leuk wel dat je zo redeneert.. :p
A tje, fijn dat je het onderschrift ff hebt aangepast :)
Zo blijft het wat leesbaar :D

Maar waar is D0tje eigenlijk, die had ook iets van een mening.........die mis ik wel :confused:
Meeste gemiep komt van spelers die niet eens op W3 spelen of een Ban hebben :D
( die "goden " steek ik in een andere topic nog wel ff de draak mee....hahaha )
D0tje had nog wel eens "diepzinnige "opmerkingen.......lol
 

DeletedUser662

Guest
632723f3ab4f8ac4efebf052d08dc89f
 

DeletedUser867

Guest
Wat ik denk dat er nu zal gebeuren is dat er een nieuwe stam zal ontstaan en tegelijk geen not zal hebbben genaamt CVA
 

DeletedUser

Guest
Zodra wereld 11 begint hoop ik al deze oh zo grote spelers van IMA daar ook te zien. Dan zien we vanzelf wie er beter is toch? De ''goden'' of de massa.
 

DeletedUser867

Guest
eerst deze wereld afwerken voor ik ergens weer iets start
 

DeletedUser

Guest
@.Ares deze wereld duurt al iets meer dan een jaar, zelf heb ik vroeger veel travian gespeeld, ook voornamelijk op de speedserver. Dit gaat veel sneller en is daarom leuker. ben je er niet om te kunnen reageren? Dat is dan pech. Sinds de nachtbonus heb ik al geen fijn gevoel meer bij tw2 en ik heb langere tijd op het punt gestaan om te stoppen. Je kunt de stats erop naslaan dat ik in 4 werelden ongeveer tegelijk ben begonnen, wereld 3&4 liepen wel lekker (de rest was al min of meer uitgespeeld), met wereld 4 ben ik gestopt nadat ik verder groeide in wereld 3 met dit als resultaat. Gezien de snelheid van het spel en de algemene mechaniek zal dit mijn eerste en laatste server zijn, tenzij er dus een speedserver komt zonder nachtbonus, dat zou ik wel leuk vinden om te proberen. gewoon 10x zo snel. Een spelletje moet niet meer dan een maand duren dan raken mensen uitgekeken en is eigenlijk alleen een manier van innogames om te slurpen aan mensen die er geld aan uitgeven.
 

Jordi379

Actief Lid
wat komen die .goden hier eigenlijk doen? pre made stam die pas in w10 opduikt.
dus of hebben onder andere namen op eerdere werelden gespeeld wat blijkbaar zo beschamend was dat ze naam veranderen:p
of pas laat de overstap van tw naar tw2 durven maken(want ik neem aan dat je wel wat ervaring hebt als je zo loopt te praten op het forum)
daarnaast pas op forums van andere werelden opduiken wanneer w10 al een tijdje bezigis. met een grote mond en beetje modder gooien.
als jullie zo graag tegen de 'grote van IMA' zoals jullie hen noemen,willen strijden hadden jullie dat ook voor of aan het begin van w10 kunnen zeggen. dat had een stuk meer indruk gemaakt en waren er misschien een aantal gestart maar nu zo laat nog eens te komen laat wel echt zien hoe zeker jullie van jezelf zijn:p misschien jullie een goede reden voor hebben pas zo laat te komen modder gooien maar dat zien we dan maar als een excuus;)

(mochten jullie wel op andere werelden spelen onder andere namen wees dan niet zo bang en zet die dan gewoon bij je signatuur)

zo mijn zegje weer even gedaan:p
 

DeletedUser

Guest
Jordi, treur niet. We zijn allen op TW2 verder gekomen dan 1,7M punten en 5M oda. Zoals je kan lezen, vragen wij ze niet naar W10. Ik had het over W11. Zit toch wel een verschil in, maar goed ik zal het erop houden dat dat een leesfoutje was.
 

Jordi379

Actief Lid
Jordi, treur niet. We zijn allen op TW2 verder gekomen dan 1,7M punten en 5M oda. Zoals je kan lezen, vragen wij ze niet naar W10. Ik had het over W11. Zit toch wel een verschil in, maar goed ik zal het erop houden dat dat een leesfoutje was.
goed zo,maar vanwaar het schuilen achter andere naam? ik ben geen grote speler hier op CDM maar plaats even goed wat ik wil gewoon op forum zonder onder andere naam ofzo te schuilen.je zegt nu wel dat je veder bent gekomen maar dat valt nu ook lastig te geloven:p en nee ik las het goed maar als je zeker was van je zaak had je ze al eerder voor w10 kunnen uitdagen.jullie zijn premade dat kan iedereen zien dus als jullie beetje ballen hadden kon je meteen mensen van andere werelden uitdagen om er te komen spelen toch? in plaats van nu, nu w11 nog een tijdje duurt en jullie eerst gekeken hebben hoe het zou gaan met jullie stam op w10 en/of jullie daar konden overleven. eerlijk is eerlijk jullie doen het daar netjes maar om dan nu pas modder te gaan gooien vind ik persoonlijk beetje laat en had zoals ik eerder al zei meer indruk gemaakt als jullie dat deden voor w10 gestart was of toen hij net gestart was.
 

DeletedUser615

Guest
Nadat deze wereld ten einde is, stop ik met TW2. De performance is slecht, de bugs stapelen zich op met elke update, deftig timen is niet mogelijk (en dan bedoel ik edeltrein in dezelfde seconde), spel kan vastlopen op het is eender welke moment, het eindspel - dat 2 jaar geleden is aangekondigd - is er nog altijd niet, massarecruteren is er niet, massabouwen trekt op niks. Verder zullen er nog wel een hoop negatieven zijn die elk positief punt nihil laten lijken.

Zie het als een excuus, kan me niets schelen. Dus of de goden of IMA beter is, zullen we waarschijnlijk nooit weten.
 
Bovenaan