Info Wereldkaart Castel del Monte

DeletedUser50

Guest
Gegroet strijders!

Na wat rondvraag kwam ik erachter dat mensen het wel leuk zouden vinden wanneer er een kaart wordt bijgehouden van de werelden. Nu weet ik dat sommigen dat van jullie al doen. Toch leek het me leuk om hier een apart topic aan te wijden en hier maandelijks een nieuwe kaart van de top-10 te plaatsen. Of ik dit in de toekomst nog uit ga breiden met eventuele statistieken moet nog blijken, dat hangt natuurlijk ook van de animo af. Mochten jullie nog andere ideeën hebben om dit topic te verbeteren in de toekomst, sta ik daar zeker open voor!

Hieronder de lijst met kaarten:
14-06-2015
17-07-2015
 

DeletedUser867

Guest
In principe is dit moeilijk om te maken he.
Eigenlijk zou je de zusterstammen van die top 10 er moeten bijrekenen.
Dan heb je een totaalconcept van die top 10 en dan ziet die kaart er verdraait anders uit
 

DeletedUser50

Guest
Dat is inderdaad moeilijk, aangezien ik een idee heb welke stammen samenwerken etc.
 

DeletedUser50

Guest
http://www.tw.hezhi.nl/b/

zoals ook op je persoonlijke pagina gezet , hier een idee hoe je mischien kaartjes kan verdelen ;)
Leuk idee inderdaad. Wellicht dat ik dan volgende maand (of voor deze maand nog) ook wel een ODA kaartje kan maken :)
Top 15 spelers lijkt mij nooit enorm relevant, of jullie moeten die er ook graag bij willen hebben.

Ik heb trouwens ook geen script of zo, dus momenteel doe ik alles met de hand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser607

Guest
Ja doe maar wel top 10 spelers OD, als je toch bezig bent :p

Punten vechten niet, troepen wel!

'edit' top 10 OD van de actieve spelers. Zitten 4 inactieve bij zie ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik wist hoe je zon hezhi kaartje maakt had ik het gedaan, maar dat weet ik niet, dus doe ik het niet ;)
 

DeletedUser874

Guest
Precies, 1 van de vele :p Het is wel een astronomisch totaal van 1 (als je de MB stam voor heel Helden niet meerekent) :D
 

DeletedUser516

Guest
mag wel nieuwe kaart komen er zijn heel wat veranderingen op CdM geweest :p ......

maak wel een dynamische ipv statisch dan update de kaart gewoon mee
 

DeletedUser

Guest
Die van mij was dynamisch, maar die voegt geen nieuwe stammen toe ;)
 
Bovenaan