Info Wereldkaart Castel del Monte

DeletedUser1426

Guest
Die BG was er al heel lang (ten tijden van DOM), dus dat was niet iets dat we op 1, 2, 3 verbraken. We zijn pas begonnen over het stopzetten van de BG toen ze een grote mond kwamen opzetten op het forum, waaruit bleek dat ze nog altijd op een minderwaardige manier op ons neerkeken (alhoewel we toen ook al op plaats 1 stonden en zeker konden tippen aan hun macht).
Uiteindelijk kun je het dan ook langs 2 kanten bekijken. KB verschool zich ook achter de BG met IMA. Zo hoefden ze zich alleen te focussen op WH (want een BG/NAP met CV hadden ze ook).
Je hebt gelijk dat KB. toen der tijd meer profijt had met die bg, want zij zouden anders vechten in een 2 fronten oorlog. IMA had moeten reageren op oorlog om het ze moeilijk te maken, en niet door een muur van def te plaatsen. Als dit was gebeurt had ik respect voor IMA gehad en was mijn kijk op jullie anders geweest..
Je had je als stam sterk moeten laten zien toen het er om ging, toen de leiding van KB. jullie op het forum 'voor gek had gezet'.. Jullie hebben dit echter veel te laat gedaan en hebben door de manier waarop de wereld (samen met de valsspelers van KB.) naar de haaien geholpen.
 

DeletedUser

Guest
Wacht ik heb een muziekje gevonden bijpassend bij al je berichten
 

DeletedUser615

Guest
Je hebt gelijk dat KB. toen der tijd meer profijt had met die bg, want zij zouden anders vechten in een 2 fronten oorlog. IMA had moeten reageren op oorlog om het ze moeilijk te maken, en niet door een muur van def te plaatsen. Als dit was gebeurt had ik respect voor IMA gehad en was mijn kijk op jullie anders geweest..
Je had je als stam sterk moeten laten zien toen het er om ging, toen de leiding van KB. jullie op het forum 'voor gek had gezet'.. Jullie hebben dit echter veel te laat gedaan en hebben door de manier waarop de wereld (samen met de valsspelers van KB.) naar de haaien geholpen.

Bedoel je dan dat wij de BG met KB hadden moeten verbreken zodra ze oorlog hadden met KB? No offense, maar zoiets doe je niet echt als je een langdurige BG hebt.
Toen KB hier wat groot kwam doen op het forum hebben we daar ook op gereageerd. De excuusberichten kwamen de volgende dag binnen - om de BG te redden. Toen is de scheur in de BG ontstaan, wat leidde tot het stoppen van de BG.
 

DeletedUser

Guest
De scheurtjes tussen KB en IMA zijn inderdaad begonnen na hun taal op het forum en de algemene omgang met elkaar. KB zag alle andere clans als minderwaardig en bagatelliseerde de acties die vanuit ons gedaan werden.
 

DeletedUser1426

Guest
Bedoel je dan dat wij de BG met KB hadden moeten verbreken zodra ze oorlog hadden met KB? No offense, maar zoiets doe je niet echt als je een langdurige BG hebt.
Toen KB hier wat groot kwam doen op het forum hebben we daar ook op gereageerd. De excuusberichten kwamen de volgende dag binnen - om de BG te redden. Toen is de scheur in de BG ontstaan, wat leidde tot het stoppen van de BG.

je bedoelt zeker "Bedoel je dan dat wij de BG met KB hadden moeten verbreken zodra ze oorlog hadden met WH?" (ipv KB.) :p

Nee ik bedoelde dit niet, jullie hadden niet meteen de oorlog moeten verklaren.. Maar jullie hebben er zo lang over gedaan om de oorlog te verklaren, er ontstonden misschien wel scheuren maar om er echt iets mee te doen hebben jullie niet gedaan.. Uiteindelijk misschien de oorlog verklaard, maar dat was om een 'regeling' die er blijkbaar was toen ik overstapte naar KB.
Jullie hadden de oorlog eerder (veel eerder) kunnen verklaren en daarmee lef kunnen tonen, jammer dat dat niet gebeurt was, dan was er nu nog een leuke wereld...
 

DeletedUser662

Guest
Grappig.. Oorlog met WH noem jij dat. Zonder IMA had je niet eens kans gemaakt tegen wh. Er zijn honderden clears van ima ingeroepen. Tig provincies voor os ondersteuning met minimaal 5 defdorpen each. Jullie verboden ima te komen edelen in jullie gebied Ik krijg bij hoge uitzondering klein gebiedje terwijl ik meeste dorpen die ik daar clearde nog aan jullie heb gegeven ook. Laat me nou niet lachen met je IMA deed niet en kb alles. Wellicht wil je de targets van toentertijd even om uitleg vragen? Als je je bg niet de kans geeft aan de grens te komen en ze helpen verder met clearen en ondersteunen heb je volgens mij een enorm goede steun gehad en slaat je verhaal op niets
 

DeletedUser1059

Guest
je bedoelt zeker "Bedoel je dan dat wij de BG met KB hadden moeten verbreken zodra ze oorlog hadden met WH?" (ipv KB.) :p

Nee ik bedoelde dit niet, jullie hadden niet meteen de oorlog moeten verklaren.. Maar jullie hebben er zo lang over gedaan om de oorlog te verklaren, er ontstonden misschien wel scheuren maar om er echt iets mee te doen hebben jullie niet gedaan.. Uiteindelijk misschien de oorlog verklaard, maar dat was om een 'regeling' die er blijkbaar was toen ik overstapte naar KB.
Jullie hadden de oorlog eerder (veel eerder) kunnen verklaren en daarmee lef kunnen tonen, jammer dat dat niet gebeurt was, dan was er nu nog een leuke wereld...
scheuren.......pfffff het gedrag van Dagothe, aanvallen van Epic op BG omdat die blijkbaar kleurenblind was en robbieke kan ook wel ff vertellen over hoe en wat. Mailtjes die uitlekten en Blodje naar KB tegen alle afspraken in....dan nog wat vals spelen met scripts en proxi s.......azijn pissen op AF ........IMA leden blijven proberen over te halen, een rat in IMA zetten.......
Leuk dat je het hele verhaal op je eigen visie uitlegt, maar houd je aan de feiten !

Zat niks anders op en we hebben jullie KB/A nitwits ff koekje van eigen deeg gegeven en nu huilen....pfffffff
Uiterst lachwekkend dat je in je eigen rotzooi vast komt te zitten en we volgen dit met veel genoegen......
 

DeletedUser1426

Guest
Uhm verhaal was niet grappig bedoelt :p:p ben blij dat je het wel grappig vond :rolleyes:
IMA had lekker kb moeten aanvallen, btw die "def wall" (als ik het zo ff mag noemen ;)) hebben jullie knap gemaakt hoor
 

DeletedUser1426

Guest
KB zaten geen lieverdjes in en jullie hebben hun altijd al in stand gehouden.. R3po jullie als IMA konden alleen eerder handelen, dat is wat ik steeds zeg..
Verser nog een discussie, puntje ofzo??
On topic: (anders ruzie met de moderator :rolleyes:)
Morgen een nieuwe kaart :p

Ps..
Betekend dat er mss iets gaat veranderen :eek:
 

DeletedUser867

Guest
Nee dat bedoel ik niet ;)
Dan begreep je me niet goed, of ik had het niet goed uitgelegd..

Kijk, toen der tijd was KB. een groot macht en was ruim de sterkste stam in de wereld. IMA kwam als tweede en had daarbij nog wel wat kracht om KB. aan te kunnen pakken, en dan had je WH. dat zich gewoon moest verdedigen en hier en daar wat dorpen van KB. wist te pakken.
KB. heeft het zo makkelijk gehad en gekregen die tijd doordat jullie te bang waren om ook maar een aanval op KB. te lanceren, jullie verscholen jezelf achter een bondgenootschap en durfde niet tegen de nummer 1 stam aan te schoppen.
WH. moest het doen met wat ze hadden en hebben zich daarmee altijd staande gehouden, IMA heeft gewoon zijn tijd uitgezeten en toen het eindelijk de oorlog durfde te verklaren haalden jullie alle mogelijke leden op de wereld die er waren binnen.

Dus daarmee kan je wel stellen dat jullie altijd al verscholen achter een BG met KB. en toen het zo ver was en jullie de strijd aan durfde nodigde jullie iedereen uit op de wereld. Beetje een laffe stam :p

En dan kom ik eens aan de praat anoniem.
Hoe is de BG tot stand gekomen?
-Beau toen hij in DOM zat heeft BG aanvraag gedaan bij IMA
-KB werd opgericht BG afgesloten maar als NAP verder gegaan (om daarna oorlog te hebben met ons)
-KB heeft strijd met WH en wilde zich daarop focussen en wilde daarom IMA als bondgenoot om zo niet op 2 fronten te moeten vechten.
-Moest beau nog spelen zou hij dit bevestigen.

Stop dus maar met dat verschuilen gedoe wat je vertelde is pure bullshit.
Ik en Beau hebben in tijde de diplomatiek gedaan niemand anders
 

DeletedUser867

Guest
En nog zo iets als KB de BG met IMA o-zo-graag wilden behouden door zelfs een van hun (toen) offenciefste leden te kicken omdat hij moeilijk deed over de BG. Zat er dan geen angst in de KB leiding voor IMA?

Er is een reden waarom beau en bepaalde andere KB leden geen oorlog wilden met IMA die zelfs gestopt zijn omdat er oorlog is met IMA (info va Beau).

Dan mag er gesproken worden en mogen wij zeggen dat wij de NR1 stam zijn met een reden.
En dat hebben we politiek en offencief te danken.
En over het gedoe dat bepaalde IMA niet veel OFF punten hebben? vele werkers maken het werk minder zwaar.
IMA is een goed samenwerkend geheel van het begin en nu ook tot het eind
 

DeletedUser662

Guest
KB zaten geen lieverdjes in en jullie hebben hun altijd al in stand gehouden.. R3po jullie als IMA konden alleen eerder handelen, dat is wat ik steeds zeg..
Verser nog een discussie, puntje ofzo??
On topic: (anders ruzie met de moderator :rolleyes:)
Morgen een nieuwe kaart :p

Ps..
Betekend dat er mss iets gaat veranderen :eek:

Please houd het nu niet zo spannend allemaal en verlos ons!

Gaat toch niet weer iemand op grijs he? :(

Ik kijk uit naar je mapje A ! :D
 

DeletedUser

Guest
Blod ga je nou je account op grijs zetten? Waar is je vechtlust? Ohh.... wacht....
 

DeletedUser1426

Guest
Jij hebt mijn berichten echt niet goed gelezen.. Manmanman, Clarys...
 

DeletedUser1426

Guest
Mss verandert er wel niks, mss wel, spannend ;)

Spoiler: geen grijs acc voor mij :cool:
 

DeletedUser516

Guest
ik denk eens ff kijken hoe het gaat hier , maar ik zie dat er veel leugens worden verteld wel grappig :D

1 clarys en ik hebben idd alle diplomatie in begin gedaan
2 Repo is een domme s*kkel die niet weet wat die zegt , de regeling over blodhunter , daar is door ima mee ingestemt toen we netjes hadden gevraagd of dit oke was voor IMA . nadien hebben wij dan ook blodhunter invite gestuurd .
er zijn geen regels geschonden
3 dan dat dagothe buiten boekje is gegaan klopt maar jullie lieve b*tch knelfies kon er ook wat van , beste oplossing voor de BG wilde IMA niet
ALLE oplossingen kwamen van KB. maar geen enkele vonden jullie goed. waarschijnlijk door jullie voorbereidingen om kb te pakken
4 misbeleid heeft idd KB ten gronde gebracht ik wist al toen OOZ bij IMA kwam dat de BG geen stand zou houden , toen had KB idd de bg moeten afkappen. dat is grootste fout van KB. geweest , er waren er in de leiding die de BG nog kans wilde geven. ik had niet moeten luisteren en me eigen zin moeten doen
5 ik miste clarys :( als hij niet afwezig zou zijn geweest had de wereld er idd anders uigezien , mischien wel een mix van KB en IMA , mischien ook niet
6 we hadden wat pesterijtjes idd op AF over IMA , maar dat kon wel vond ik , heb ook persoonlijk mauranius aangeschreven om excuses te maken en dat het niet persoonlijk was , dus dat ik IMA als minderwaardig heb gezien is totaal niet waar.
7 en tidal is 1 van de weinige die wat gedaan heeft voor kb. hij heeft die deff geregeld idd en heeft aangevallen , maar om nu te roepen dat we zonder zijn aanvallen er niet doorheen kwamen haha das beetje overdreven en dat weet blod net zo goed , kloppi , dexter , oldambt en beau was goeie combinatie en goed voor de aanvallende organisatie op WH regio robbieke ,
8 helaas heeft IMA zich niet aan de regels gehouden waardoor ze nu met veel inactieve accounts kunnen aanvallen en kunnen spelen , er wordt gepushed door kappas door freggle te laten edelen zodat hij ze kan overnemen , de tijd dat er na twee weken een speler bij inno als dood account stond geboekt toen heeft IMA zich daar niet aan gehouden , KB. wel en probeerde in die twee weken de inactieve accounts dan ook op te ruimen , anders hadden we ook een andere situatie gehad als we hetzelfde hadden gedaan als IMA , regels negeren en lekker accounts sparen

verder heeft IMA het slim gespeeld , chaupeau en ik waardeer dat blodhunter er wat van wil maken en wens hem ook zeker succes
 

DeletedUser516

Guest
zal wel gezeik uitkomen op dit stukje van bepaalde personen , ik noem geen namen want die reageren wss toch hier :D
zal wel antwoorden komen van : pot verwijt ketel en regels schenden en bla bla bla ....

i don't give a shit , ik weet hoe de vork in de steel zit in game en zeg gewoon dat IMA goed gespeeld heeft , meer is het spel ook niet ;) slim spelen en goed handelen .
clarys zijn visie is goed opgevolgd door mauranius en knap gedaan dus

wat ik wel vind is dat KB. de betere spelers had , alleen niet de doorzetters helaas. en met een goede verhouding van stam groote was er denk ik wel een leuke strijd geweest , 360 graden front is gewoon niet leuk en daardor zijn er ook gewoon gestopt en als er 1 stopt stoppen er gewoon meer , is gewoon domino effect en ook de angst die weg is om te stoppen bij vele is dan weg
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook dat er een leuke strijd was gekomen als KB de strijd was aangegaan en ben het eens dat hier ook hele goede spelers in zaten. Waar KB goede spelers spaarde, spaarde IMA voornamelijk actieve spelers en hebben we met IMA een bodem gelegd waar iedereen zich thuis kon voelen, vermits er een goede activiteit was.

We hebben inderdaad handig gebruik gemaakt van coops, maar toen de regels veranderden hebben wij ook hier gewoon binnen de regels gespeeld. Wij hebben ook een tijdje afstand gedaan van onze coops totdat de regels opnieuw veranderden. We hadden nog veel meer grootse plannen met coops die in duigen zijn gegooid door Inno die de regeltjes moest veranderen.
 
Bovenaan