Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
DummiBear;n16138 zei:
Ah, dus je hebt eenzelfde instelling als jullie leiding? Negeren, negeren en negeren en nimmer reageren?
Jij begon met een PM, is wel zo netjes om het dan te lezen. Of wilde je alleen gal spugen? Komop zeg... Mag toch hopen dat je spelinstelling iets beter is dan "als het me teveel wordt stop ik er gewoon mee".


Nee, maar we kunnen heen en weer discussieren, waar uiteindelijk toch niets uit komt, ik stuurde die pms naar je om te laten zien dat er wel degelijk gecomuniceerd werd, helaas werd dit niet verder gecommuniceerd blijkbaar..... Nou hup, dit is top en flop stammen. Vertel eens jou top en flop, want ik heb tot nu toe alleen nog maar verdedigende en aanvallende berichten gezien van jou, wat niet erg is, maar zou wel eens willen werten. (en nee ;) geen eigen stammen ;)).
 

DeletedUser664

Guest
kaleido;n16150 zei:
Niet proberen slim te zijn Slepzz, dat lukt je meestal niet echt.


Als je alleen hier bent om dingen uit te lokken in plaats van mee discusseren of je mening geven over Top / Flop stammen, dan hou gewoon je mond.
 

DeletedUser

Guest
M4rty jammer dat je niet met screenshot van 30ste komt
maar zwijgen is toestemmen he
neem je eigen leden maar in het ootje

i rest my case

genoeg gezien om te kunnen concluderen dat jullie de boel manipuleren en bedriegen
veel plezier daarin hopelijk komen we elkaar op de kaart nog tegen M
 

DeletedUser633

Guest
Slepzz;n16156 zei:
Als je alleen hier bent om dingen uit te lokken in plaats van mee discusseren of je mening geven over Top / Flop stammen, dan hou gewoon je mond.

Waarom zo geërgerd reageren?
 

DeletedUser

Guest
zoals verwacht zal m4rty niks van zich laten horen in de vorm van de juiste screenshot
 

DeletedUser

Guest
Slepzz;n16165 zei:
Omdat ik niet iemand zo tegen me laat praten ;).

Dat is jouw keuze, ik mag hier zeggen wat ik wil en denk.
Maar aangezien iedereen alleen zijn eigen stam top vindt, is deze discussie op zijn best alleen vermakelijk.
 

DeletedUser31

Guest
IDDOMANOAH Wow je bent wel heel erg op M4rty gesteld :) Wel apart dat wij nog nooit een screen van jullie kant hebben gezien. Tja, je hebt ze verwijdert waar ik overigens ook niet snap waarom.. :p
 

DeletedUser

Guest
wat ik al zei voor mij zie ik het nut niet om de 4 verschillende pm berichten vanuit jullie stam te moeten bewaren word mijn inbox alleen maar onoverzichtelijk van
daar ik toch niks met jullie ga samenwerken
maar nu word het pm verkeer tussen mij en M4rty op hele verkeerde manier gebruikt
een momentopname uit gesprek van 27 ste gebruiken
waar de zin die hij zelf aangaf dat jullie nog steeds interesse hebben in samenwerking pas op de 30ste is getypt
maar daar hij weet daar ik gelijk heb hoor je hem niet meer.
en maar met 4 man vanuit M hier blaten proberen mij te overstemmen en weg te blazen is het aanzienlijk stil daar ik vraag naar screenshot van de 30ste
laat zien dat M4rty denkt :eek:ke, die Iddo heeft me bij de ballen...

als ik maar weet dat ik eerlijk ben maar gelukkig zijn er andere die ook weten dat het vanuit jullie schijnbaar gebasseerd is op bedrog en manipulatie

jammer alleen dat dat in jullie persoonlijkheid verweven zit
 

DeletedUser167

Guest
Gaat ie lekker Iddo? :')

Misschien heb je nog geen screenshot gezien omdat deze hele discussie mij geen ene moer interesseert. Serieus, dit gaat gewoon helemaal nergens over hahaha
 

DeletedUser

Guest
nu niet meer nee
maaar je was wel zo wijs om stoer te doen met een screenshot om mij proberen een hak te zetten en nu interesseert het je niet meer daar je ongelijk hebt
 

DeletedUser633

Guest
Back to on-topic dan maar. Denk dat de meeste die discussie wel zat zijn :p

Het lijkt erop dat RoR wel een stam is die je niet mag onderschatten? Iemand ervaringen met hun?
 

DeletedUser

Guest
Hehe h3rvinn, beetje jammer nieuws, maar TWS = WKR :p ze zijn vandaag veranderd van naam xD
Maar wel een mooi kaartje ;)
 

DeletedUser31

Guest
Devesion;n16257 zei:
Hehe h3rvinn, beetje jammer nieuws, maar TWS = WKR :p ze zijn vandaag veranderd van naam xD
Maar wel een mooi kaartje ;)
haha, thanks! :) slechte timing dan :p Want rond 5 uur is hij gemaakt xD
 

DeletedUser120

Guest
Ze deden het gewoon puur om je te pesten Herwin ;)
Mooi kaartje weer, dank je wel.
 

DeletedUser138

Guest
h3Rvvin;n16262 zei:
haha, thanks! :) slechte timing dan :p Want rond 5 uur is hij gemaakt xD


Correctie TWR is KWR ( Knights of The White Rose ) geworden en dit van gisterenavond 22.00 uur en de slimmerikken weten hier genoeg mee ;-)
 
Bovenaan