Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
h3Rvvin;n16071 zei:
Moneyconnect
Haha ik hoor graag welk aandeel wij daar in hadden? Welke partij kies je hier dan iig? Blijkbaar toch FEW die je een tijdje terug nog als Flop stam had en ze achterbaks vond... :) Of ben je nog steeds Respect! die daar tussenin ligt ^^

Yuhlin
Dummi heeft duidelijk zijn argumenten waar gemaakt, en de waarheid verteld, waar jij niet achter staat. Dan houd het inderdaad op.

h3Rvvin
Nee, ik kies zeker de kant van FEW niet, verre van dat. FEW is voor mij nog steeds de stam die het spel uiterst smerig heeft gespeeld, met een vorm van manipulatie die alle grenzen te buiten gaat. Maar ik ben ook nooit fan geweest van -M-, vanwege het overmatig edelen van BB-dorpen door veel spelers, en het overschrijden van grenzen terwijl er onderhandelingen gaande waren. Maar aan de andere kant bleek later dat -M- wel de stam werd die bereidwilligheid begon te tonen om te vechten voor de dorpen, en dat kan je van een aantal andere stammen hier niet zeggen, FEW op de 1e plaats.
 

DeletedUser31

Guest
Thanks Moneyconnect ,
Duidelijk bericht. Jij legt het netjes uit. Ik begrijp je gedachten tegenover -M- en ben blij dat je eerlijk mijn vraag beantwoorde :) Sommige hier kunnen daar nog wat van leren. ;)
 

DeletedUser664

Guest
IDDOMANOAH;n16086 zei:
apart opeens hoor je ze niet meer!!!

Jij zei dat er de 27e geen contact was opgenomen, lol. Daarvan heb je een screenshot gekregen dus wat ben je nu eigenlijk nog aan het zeuren? Je zet jezelf alleen maar meer voor schut hoor? Van mij mag je, maar ik wist toch wel beter...
 

DeletedUser

Guest
zal ik nog een keer zeggen dan want je wilt het niet lezen namelijk
27ste begon ik gal te spugen naar jullie
30ste werd de interesse getoond voor samenwerking maar die screenshot blijft mooi weg

en je reageert ook niet op het feit dat jij degene was die Stone had gezegd als de oorlog uitbreekt met RaB zal ik als ik jou was naar BoS gaan?

reageer nou op de feiten niet weer kronkelen man
word ik moe van

zoals die screenshot liet zien staat er niks over interesse in samenwerking
laat hem nou dat stukje van de 30ste zien
dan zijn we eindelijk daar waar we moeten zijn

en laat zien hoe vooral jij dan voor schut staat
met die dikke plaat voor de kop
 

DeletedUser31

Guest
IDDOMANOAH;n16104 zei:
zal ik nog een keer zeggen dan want je wilt het niet lezen namelijk
27ste begon ik gal te spugen naar jullie
30ste werd de interesse getoond voor samenwerking maar die screenshot blijft mooi weg

IDDOMANOAH
Prachtige aanhef hoor ;) Maar nogmaals, daar klopt helemaal niets van xd
de 27e hebben wij wel degelijk al contact met jullie opgenomen omdat we een samenwerking wilde.
Als je zo zeker weet dat wij ook nog de 30e aangeklopt hebben bij jou, waarom vraag je dan van onze kant een screen? Waarom zou je het zelf niet doen?

En je moet ook snappen dat de acties die we ondernomen hebben altijd zijn redenen hebben. Zoals Dummi het ook al een keer of 3 heeft uitgelegd.
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al zei heb ik die berichten niet meer die bewaar ik niet onze gesprekken met M leden
maar m4rty kwam met screenshot van 27ste waar je duidelijk ziet dat ik niet blij ben met jullie actie wat jullie reden ook mag zijn daar hebben we het nu niet over
moet hij ook zo mans zijn te laten zien dat hij de 30ste interesse had nog in samenwerking
hij gaf zelf aan dat hij dat aangaf
maar dat zien we niet bij de 27ste
daarom laat van 30ste zien

continue weten jullie het wel te zeggen maar als ik erom vraag krijg ik geen antwoord
en sleppz blijft er ook omheen draaien wat betreft stone

27ste is er alleen gal gespuugd van mij geen samenwerking besproken
30ste daar ging het om maar durven jullie opeens niet meer met screenshot te werken
waar is m4rty dan ff tof doen met een greepje uit een pm waar niks op te zien is maar omdat het van de 27ste zal het wel zo zijn he

prutsers
 

DeletedUser

Guest
DummiBear;n16079 zei:
Als je zo overtuigd bent dat je gelijk hebt, dan zou ik Devesion maar eens contacteren. Ik denk dat hij jou prima een PM kan overleggen waar alles nog eens duidelijk, met bewijs, wordt uitgelegd.

Je bedoelt die pm waar ik een compleet gesprek laat zien en jij 3 berichten en daarna een ellenlange pm er achter stuurdr om je stam te verdedigen? Laatste heb ik niet eens gelezen. Zelfde als hier, wordt allemaal veel te lang en eentonig, samenvatting:
H3rvvin, dummibear en m4rty zijn pro -m-
Yuhlin en IDDOMANAOH zijn anti -m-.

Dummibear, ik heb jou nog helemaal niet gehoord over de topic, of ik heb het gemist
 

DeletedUser664

Guest
Klopt, ik had toen der tijd gezegd dat het misschien slim voor hem was om naar BoS te gaan maar bij nader inzien zou ik daar nog niet dood gevonden willen worden met zo'n leider...
 

DeletedUser

Guest
ok dat is 1 ding die rechtgezet is
nu het volgende bedrog van jullie kant
m4rty je screenshot van de 30ste

hele slechte leider he? heeft niks te maken met jullie bedrog hier op AF om je eigen hachhie zien te redden
heb gewoon gruwelijke hekel aan onrecht

als je een speler uit mijn stam kan vinden die mij niet mag ben je een knappe jongen succes
 

DeletedUser664

Guest
Ik heb niet gezegd dat mensen uit je stam je niet mogen maar je geeft hier niet bepaald een lovend visitekaartje af voor je stam als je sommige reacties van je leest waar je je zeer onvolwassen gedraagt.
 

DeletedUser

Guest
Slepzz;n16122 zei:
Klopt, ik had toen der tijd gezegd dat het misschien slim voor hem was om naar BoS te gaan maar bij nader inzien zou ik daar nog niet dood gevonden willen worden met zo'n leider...


Ik ben niet dood, wel bijna...
van het lachen.
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al zei liegen en bedriegen heb ik hekel aan
schijnbaar voor jullie normaal om dat al in een spel te doen laat staan in rl
 

DeletedUser31

Guest
Oke, dat is jou mening, waar ik totaal niet achter sta. That's it ;)
 

DeletedUser

Guest
waar blijft m4rty met de juiste screenshot dan komt de volgende waarheid boven water namelijk

slepzzz kon er net niet onderuit komen dat hij probeerde de waarheid te verdraaien
eerst zeggen dat wij met WKS samenwerken
maar blijkt dat hij degene is die stone aanmoedigde om bij ons aan te sluiten om een oorlog tegen RaB in te zetten

is geen mening is een feit

gewoon liegen boyz siert je
 

DeletedUser31

Guest
Meneer IDDOMANOAH valt in herhaling... Ik gaf antwoord, dat alles wat je zegt 3x nergens op slaat, en ik het daar niet mee eens ben. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik wacht niet op jouw antwoord maar m4rty
dan heb je weer een feit
 

DeletedUser731

Guest
Devesion;n16116 zei:
Je bedoelt die pm waar ik een compleet gesprek laat zien en jij 3 berichten en daarna een ellenlange pm er achter stuurdr om je stam te verdedigen? Laatste heb ik niet eens gelezen. Zelfde als hier, wordt allemaal veel te lang en eentonig, samenvatting:
H3rvvin, dummibear en m4rty zijn pro -m-
Yuhlin en IDDOMANAOH zijn anti -m-.

Dummibear, ik heb jou nog helemaal niet gehoord over de topic, of ik heb het gemist

Ah, dus je hebt eenzelfde instelling als jullie leiding? Negeren, negeren en negeren en nimmer reageren?
Jij begon met een PM, is wel zo netjes om het dan te lezen. Of wilde je alleen gal spugen? Komop zeg... Mag toch hopen dat je spelinstelling iets beter is dan "als het me teveel wordt stop ik er gewoon mee".
 

DeletedUser664

Guest
kaleido;n16126 zei:
Ik ben niet dood, wel bijna...
van het lachen.


​Ik heb ook niks over jou gezegd, sherlock.

IDDOMANOAH;n16129 zei:
waar blijft m4rty met de juiste screenshot dan komt de volgende waarheid boven water namelijk

slepzzz kon er net niet onderuit komen dat hij probeerde de waarheid te verdraaien
eerst zeggen dat wij met WKS samenwerken
maar blijkt dat hij degene is die stone aanmoedigde om bij ons aan te sluiten om een oorlog tegen RaB in te zetten

is geen mening is een feit

gewoon liegen boyz siert je


Waarheid te verdraaien? Als je toch met Stone samen werkt om een aanval op RaB te plannen dan werk je toch met Wks samen aangezien Stone in Wks zit? Daarnaast heb ik nooit ontkend dat ik hem toen der tijd had aangeraden naar BoS te gaan ook al kom ik daar nu op terug. Ik snap dus niet waar ik zou liegen?
 

DeletedUser

Guest
Als wij dorpen overnemen van WKS is dat samenwerken dan?
daarnaast zijn er geen plannen geweest nog van aanvallen op RaB daar wij die NAP hadden
wij hebben we goed persoonlijk contact met Stone thats it
dus bemoei je lekker met je eigen hoek
want hier weet je blijkbaar niet wat er speelt of heeft gespeeld Slepzz
 

DeletedUser138

Guest
WKS heeft nog nooit met enig stam onderhandeld of samen gewerkt om RaB aan te vallen !!!!!
Dat wou ik nu toch eens duidelijk maken , en meer wil ik hier verder niet op reageren "what a soap"
 
Bovenaan