Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
ik hoor nog niks over de grote clash?
en is CDP opeens een grote jongen die ook zich gaat mengen in de grote oorlog?
 

DeletedUser31

Guest
Hmm zou kunnen... :p Het puntengemiddelde is niet echt overtuigend, maar voor de rest zijn ze wel flink geklommen
 

DeletedUser633

Guest
Als ze allemaal max clears hebben kunnen ze best wel pijn doen
 

DeletedUser31

Guest
Yuhlin;n16423 zei:
Als ze allemaal max clears hebben kunnen ze best wel pijn doen


Dat zeker, maar dat zullen we ze dan ook waarschijnlijk hard terug kunnen doen ;)
 

DeletedUser

Guest
maar gaat de top nog eens een keer laten zien waar dit spel voor is
 

DeletedUser

Guest
zo zo voor het eerst zie ik BoS voorbijkomen
waar hebben we dat aan te verdienen?
 

DeletedUser

Guest
Amai, ineens 8 pagina's bij het topic sinds ik laatst gekeken heb :D

DummiBear;n15933 zei:
BoorG heeft in die 5 dagen ook maar 400.000 punten verloren, toch niet zo heel veel voor een speler van 1 miljoen die 5 dagen lang niks kan uitvoeren op zijn account.

:confused: 400 000 niet heel veel ... zelfs voor intern edelen zou ik dat toch al redelijk snel vinden.
 

DeletedUser731

Guest
Rimpelmace;n17311 zei:
Amai, ineens 8 pagina's bij het topic sinds ik laatst gekeken heb :D



:confused: 400 000 niet heel veel ... zelfs voor intern edelen zou ik dat toch al redelijk snel vinden.


Als je bekijkt hoe het op W1 ging dan is 400.000 niet heel veel nee ;)
 

DeletedUser693

Guest
Beetje zwak M4rty om je grootste vijand een flop te noemen en jezelf top te vinden, toont weinig eigen kennis (slecht hoor als je stamleider bent).
En geeft aan dat je bang voor ons bent. Wanneer ga je er nou eindelijk achter komen dat het geen zin meer heeft om je te verzetten.
KWR en zijn bondgenoten gaat dit winnen.

TOP STS
Flop iedere stam waarvan zijn leiders zich niet weten te gedragen!
 

DeletedUser586

Guest
Beetje zwak M4rty om je grootste vijand een flop te noemen en jezelf top te vinden, toont weinig eigen kennis (slecht hoor als je stamleider bent).
En geeft aan dat je bang voor ons bent. Wanneer ga je er nou eindelijk achter komen dat het geen zin meer heeft om je te verzetten.
KWR en zijn bondgenoten gaat dit winnen.

TOP STS
Flop iedere stam waarvan zijn leiders zich niet weten te gedragen!
jullie dus
 

DeletedUser167

Guest
Nou Sindict, dus omdat iemand vijand mijn vijand is, mag ik ze niet flop noemen, omdat het zou betekenen dat je dan bang voor ze bent, en zo hoort een echte leider zich niet op te stellen, dus dan zou een 'echte' leider zijn BG maar een flop moeten noemen... Hmm ja misschien is dat wel logischer. :confused:

Even tussendoor, wij gaan deze wereld afmaken ;) En als je zo zeker bent dat jullie dit gaan winnen, heb ik daar wel respect voor. Het is momenteel 39 vs 147... Hmm, ik denk maar zo, al winnen jullie dit, dan vind ik toch dat wij hier het meest gepresteerd hebben op de wereld :)
Ach, van je bondgenoot moet je het hebben, ben toch wel benieuwd want ik zie jullie ons niet zomaar van de kaart vegen.

Al jaren dag en nacht, Millennium aan de macht

Houd je front goed in de gaten Sindict ;)
 
Bovenaan