Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Welke stammen vind jij nou het beste? En welke het slechtste?
Geef het hier aan!
 

DeletedUser326

Guest
Ik kijk gewoon even de kat uit de boom en zie wel of er een leuke stam bezig in mijn buurt, blijf denk nog wel een poosje stamloos.
 

DeletedUser

Guest
Pompen! vind ik slecht, ik zit hier namelijk in en dat brengt het niveau extreem omlaag.
 

DeletedUser50

Guest
Ik hanteer dezelfde tactiek als DrPleasureman in deze wereld. Gewoon eens een tijdje spelen en zien hoe stammen zich ontwikkelen. Als ik het zelf goed genoeg doe, wordt ik hopelijk wel eens gevraagd door een stam. Zo niet, dan heb ik pech en heb ik niet lang te leven.
 

DeletedUser138

Guest
Het is nog veel te vroeg om hier over goede en minder goede stammen te spreken , het is een feit dat een stam in het begin al begint te slabbakken dat deze geen lang leven beschoren is .
Bij ons is het zo dat enkel de actieve blijven en de rest NO MERCY en kicken .
 

DeletedUser

Guest
United ziet er wel goed uit, 22 leden met een vrij goed gemiddelde.
 

DeletedUser

Guest
op wereld 2 zit ecvisualize ook als je interesse hebt mogen 400 punten of meer kun je er bij ons in.
 

DeletedUser340

Guest
United en Dominus Truncus zien er goed uit, (en niet alleen omdat ik erin zit :p)
 

DeletedUser

Guest
FLOP!!!

ProudToxExist. Geen idee wat ze willen en vooral met al die (op dit moment) 197 leden.
 

DeletedUser54

Guest
nidorob;n7409 zei:
FLOP!!!

ProudToxExist. Geen idee wat ze willen en vooral met al die (op dit moment) 197 leden.


GROOTSTE NOOB stam die ik ooit gezien heb :p
 

DeletedUser

Guest
Top Yrodians!
Onder mijn leiding kan dit niet fout gaan :)

Onder tussen zijn we samen gegaan met Clan of War and Brothers en gaan we verder onder de nieuwe naam Clan of Yrodians Brothers.
Ook deze stam mag ik onder mijn hoede nemen :cool:
 

DeletedUser167

Guest
Top:
Millennium (dominatie vanaf start van deze wereld)
Rest is geheim :)


Flop:
Respect :') (tja)
Crusade (Paar goede spelers maar stam heeft geen eenheid)

- wachtend op ragebericht van money -
 

DeletedUser31

Guest
Top:Millennium.

Flop: Crusade - Stam draait op een enkeling actievelingen
Respect! - Uitgevochten oorlog verklaard alles ;)
 

DeletedUser664

Guest
Top: Millennium, altijd hoog mee gedraait en heeft al genoeg doorstaan.

Flop: RaB, neemt allemaal vluchtelingen aan, heeft meerdere malen laten blijken dat ze weinig ervaring hebben.
 
Bovenaan