Top/Flop stammen

DeletedUser31

Guest
IDDOMANOAH
Hieerrr, Weer een vooroordeel. Je zegt 'kleinere stammen' ... We hebben contact met jullie gehad en that's it... Ga niet in meervoud praten want daar zit geen enkele waarheid in want het is gewoon alleen bij jullie gebleven... Ook noem je Balls Of Steel klein. Mooie motivatie als je tegen ons op wilt komen :p

Daarbij is dat leuk en aardig wat je zegt, ik zie graag een screen...
 

DeletedUser633

Guest
DummiBear en ik en Devesion hebben toch ook al meerdere malen uitgelegd dat je die situaties totaal niet kan vergelijken en toch blijf jij hier op doorgaan. Dan is het toch niet gek dat ik daar niet meer op ga reageren als jij die onzin niet uit je hoofd krijgt.
 

DeletedUser

Guest
haha M4rty hier haal je alleen bericht aan dat ik spuugde op jullie actie door 27ste CRU in de stam op te nemen
ging niet over samenwerking dat stuk

Jullie proberen alles lekker om te leggen als het maar in jullie straatje past
het is dat er vrijwel geen andere stammen hier praten uberhaupt lezen anders zagen ze wel hoe triest jullie zijn

Dummi eerst aangeven dat er samenwerking is gevraagd maar eerder maar was dus later en dan opeens zeggen waarom zouden we een samenwerking vragen omdat wij niet tegen FEW liggen???
welke bochten wil je nog meer wringen

M4rty ik heb het gesprek niet meer maar als je gewoon ons gesprek verder scrollt weet je zelf ook dat de 30ste de datum was dat je kwam vragen om samenwerking
hou op met dat bedrog jongens
 

DeletedUser

Guest
M4rty;n15987 zei:
Ik heb nooit gevraagd om een samenwerking na de 27e. Ik heb aangegeven dat ik er nog wel interesse in had. En dat is wat anders in mijn vocabulaire xd Overigens was dat eigenlijk ook alleen maar om te vissen hoe jullie nu in de zaak stonden.


laat screenshot zien van de 30ste dan dat je nog interesse had......

niet dat van 27ste dat ik aangaf hoe triest de ontwikkeling was van jullie

EDIT: besef je dat je jezelf belachelijk maakt?

rest vd wereld: mag ik lachen??
 

DeletedUser31

Guest
IDDOMANOAH
Laten we het rustig houden jongen. Je begint een beetje te schreeuwen, wat het begin is van de ophopende angst achter je scherm.

Keep Calm
~And Love~
Millennium
 

DeletedUser

Guest
doe alleen je kinderachtige collega na
angst ken ik niet

gewoon met de billen bloot en eerlijk zijn
 

DeletedUser664

Guest
Yuhlin;n15995 zei:
Haha wel echt lachen. Jullie die de 'Balls of Steel' uitweg namen. Kom op zeg. Nu maak je jezelf belachelijk haha. Heeft iemand die ballen kapotgeschopt toen jullie die fusie met Crusade aangingen?

Maar vindt jij het wel laf dat BoS een nap met RaB had, maar niet dat Millennium (jaja nu goed geschreven Slepss (en ja dat deed ik expres)) fuseert met hun vijand?


Nee dat is niet laf. Als je de reden van de fusie wist plus het gene wat er aan de hand was, dan kon je hier over mee praten maar je hebt geen gesprekken tussen FEW en -M- bijgewoond, je hebt geen gesprekken tussen -M- en Crusade bijgewoond. Je komt hier zoals ik net al zei gewoon meepraten en random dingen roepen hoe jij denkt dat het is en juist daar gaat het fout. ;)

IDDOMANOAH;n15998 zei:
ja die screenshot geeft nog niet aan dat er de 27ste contact is opgenomen he
M4rty gaf net zelf aan dat hij dan in andere bewoordingen wel degelijk dat contact bij mij heeft opgezocht : Dat hij er nog in geinteresseerd is? als we die woorden dan aanhouden geeft al te kennen dat hij (jullie) een samenwerking graag ziet komen tegen FEW

De jongens van FEW kunnen dat ook toezeggen want met hun was ik ook in gesprek op dat moment toen die vraag kwam vanuit jullie.

Maar hoe dan ook jullie vragen om samenwerking met kleinere stammen terwijl je bijna dubbele bent dan nummer 2 is toch zielig dat je niet op eigen poten kan staan schijnbaar.


Nou wanneer ik iemand de 27e vraag om contact op te nemen doen wij er niet 2 dagen over zoals sommige andere stammen. Marty heeft je ook al een screenshot laten zien dat er de 27e contact is opgenomen, iets dat jij ontkent?

Dus wanneer je een grote stam bent moet je het maar solo gaan doen? Aparte denkwijze
 

DeletedUser31

Guest
Slepzz,
Even je berichten samenvoegen. Dubbelposts zijn niet toegstaan ;)
 

DeletedUser731

Guest
IDDOMANOAH;n16019 zei:
Dummi eerst aangeven dat er samenwerking is gevraagd maar eerder maar was dus later en dan opeens zeggen waarom zouden we een samenwerking vragen omdat wij niet tegen FEW liggen???

.... lees jij de berichten wel of niet?
Ik heb aangegeven dat er om een samenwerking is gevraagd voor RaB. Dit heb ik ook al aangetoond door een printscreen te tonen. Ik heb nooit gezegd, sterker nog ik heb telkens ontkent, dat er om een samenwerking is gevraagd tegen FEW.
Jij maakt er zelf van dat wij om een samenwerking tegen FEW vroegen. Om het tot jou door te laten dringen, aangezien die printscreen blijkbaar niet duidelijk genoeg is, heb ik de kaart erbij gepakt en laat ik je zien dat het niet logisch is dat wij jullie voor een samenwerking vragen tegen FEW omdat jullie amper tegen ze aan liggen dus jullie zouden niks kunnen betekenen.

FEW heeft de grensspelers met jullie namelijk niet gerekruteerd... hoevaak moet ik het nog uitleggen voordat je het begint te snappen? =.="

Tot noch toe heb ik overigens nog steeds geen enkele printscreen van je gezien... en toch blijf je stug volhouden. Achja.. ieder zijn hobby.

​En Yuhlin ik heb het nou al een paar keer uitgelegd. Als jij denkt dat de situaties niet te vergelijken zijn ben je niet op de hoogte van de verhoudingen en ontwikkelingen van Bastille.
Devesion heeft mij netjes een PM gestuurd op W2 en daarin heb ik de situatie nogmaals uitgelegd met nog een aantal printscreens. Daarin komt toch duidelijk naar voren hoe de situatie er voor stond en dat de onderhandeling met FEW nergens naartoe ging.

Dus voordat je nog meer hebt af te geven op Millenium zou ik je toch willen aan bevelen om een volgende keer eerst volledig op de hoogte te zijn.
 

DeletedUser

Guest
m4rty kan die zin dat hij het nog interessant vind ook screenshot van maken
de 27ste zoals je zag was mijn afschuw op jullie fusie
niks over samenwerking

blijkbaar duurt het wel 2 dagen voordat ze luisteren naar je

ik wacht op je screenshot

en trouwens was jij niet degene die stone zei als de oorlog uitbreekt vanuit BoS tegen RaB dat hij dan beter bij ons kon gaan?

blijven kronkelen ouwe staat je netjes
 

DeletedUser

Guest
Jullie hadden ook twee maanden geleden beter naar mij kunnen luisteren. Ik heb dit allemaal al voorspeld. En nu lopen jullie te bekvechten van hier tot Tokyo. Dit zat eraan te komen.
FEW en -M- flikten dit met RSP op hele foute wijze, en nu herhaalt ditzelfde spelletje zich gewoon weer. Ik kijk wel lekker van een afstandje toe. Wat ben ik blij dat ik niet meer midden in dat wespennest zit....
 

DeletedUser633

Guest
DummiBear;n16035 zei:
​En Yuhlin ik heb het nou al een paar keer uitgelegd. Als jij denkt dat de situaties niet te vergelijken zijn ben je niet op de hoogte van de verhoudingen en ontwikkelingen van Bastille.
Devesion heeft mij netjes een PM gestuurd op W2 en daarin heb ik de situatie nogmaals uitgelegd met nog een aantal printscreens. Daarin komt toch duidelijk naar voren hoe de situatie er voor stond en dat de onderhandeling met FEW nergens naartoe ging.

Dus voordat je nog meer hebt af te geven op Millenium zou ik je toch willen aan bevelen om een volgende keer eerst volledig op de hoogte te zijn.

Je kan roepen dat ik niet op de hoogte ben of dat ik zomaar dingen roep (zoals Slepzz doet), maar je weet niet wat ik weet en dus kan je hier niet correct over oordelen. Daarnaast kan je ook zoveel uitleggen als je wil. Ik hoef er niet mee akkoord te gaan als je uitleg van geen kanten klopt. Het heeft niet veel zin om iemands mening te veranderen terwijl zijn standpunt al vast staat. Dan kan je blijven drammen wat je wil, het werkt niet.
 

DeletedUser31

Guest
Moneyconnect
Haha ik hoor graag welk aandeel wij daar in hadden? Welke partij kies je hier dan iig? Blijkbaar toch FEW die je een tijdje terug nog als Flop stam had en ze achterbaks vond... :) Of ben je nog steeds Respect! die daar tussenin ligt ^^

Yuhlin
Dummi heeft duidelijk zijn argumenten waar gemaakt, en de waarheid verteld, waar jij niet achter staat. Dan houd het inderdaad op.
 

DeletedUser633

Guest
h3Rvvin;n16071 zei:
Yuhlin
Dummi heeft duidelijk zijn argumenten waar gemaakt, en de waarheid verteld, waar jij niet achter staat. Dan houd het inderdaad op.

Och hou toch op zeg :p Zelfde kamp zeker? xD
 

DeletedUser731

Guest
Yuhlin;n16076 zei:
Och hou toch op zeg :p Zelfde kamp zeker? xD

Als je zo overtuigd bent dat je gelijk hebt, dan zou ik Devesion maar eens contacteren. Ik denk dat hij jou prima een PM kan overleggen waar alles nog eens duidelijk, met bewijs, wordt uitgelegd. Dan kan je nog eens je conclusie maken, een correcte deze keer ;)
En mocht ja nadien nog vragen hebben ben je welkom om mij een PM met de vraag voor verdere uitleg/meer bewijs te sturen.

Of ben je te koppig om zelfs dat te doen en blijf je gewoon geloven in jouw eigen waarheid zonder enig greintje bewijs..?
 

DeletedUser397

Guest
Yuhlin;n16053 zei:
Het heeft niet veel zin om iemands mening te veranderen terwijl zijn standpunt al vast staat.
Ik volg de hele discussie niet echt, gezien dit niet mijn wereld is, maar wou toch even opmerken dat dit zinnetje nergens op slaat :p
 

DeletedUser633

Guest
Furyan666;n16080 zei:
Ik volg de hele discussie niet echt, gezien dit niet mijn wereld is, maar wou toch even opmerken dat dit zinnetje nergens op slaat :p

Ik vind het wel ergens op slaan en jij weer niet. Jouw standpunt staat nu vast en mijne ook. Ga jij jouw standpunt veranderen. Denk niet dat je dat snel doet. Heb ik nu gelijk? Vast niet volgends jou xD

Ik zal die PM sturen.
 

DeletedUser397

Guest
Ik bedoel, een standpunt KAN altijd veranderd worden. Dit door bv nieuwe informatie mee in rekening te brengen. Stellen dat een standpunt vast staat en niet kan veranderen is enkel en alleen maar KOPPIGHEID, en heeft dus niets meer te maken met niet KUNNEN, maar alles met niet WILLEN. ;)
 

DeletedUser

Guest
IDDOMANOAH;n16038 zei:
m4rty kan die zin dat hij het nog interessant vind ook screenshot van maken
de 27ste zoals je zag was mijn afschuw op jullie fusie
niks over samenwerking

blijkbaar duurt het wel 2 dagen voordat ze luisteren naar je

ik wacht op je screenshot

en trouwens was jij niet degene die stone zei als de oorlog uitbreekt vanuit BoS tegen RaB dat hij dan beter bij ons kon gaan?

blijven kronkelen ouwe staat je netjes



apart opeens hoor je ze niet meer!!!
 
Bovenaan